|
2006.07.15. - Kwish
WarCry látogatás #3 Színek, animációk, osztályok...Kalia következő ÁLDOZATA Ryan Rucinski senior producer volt. Ismét az eszköztárat vették elő, mert Kaliat az animációk és a dolgok színének megváltoztatása érdekelte... meg még más, nem szó szerint, csak egy kicsinyt...
SZÍNEK ÉS SZÍNEZÉS AZ ESZKÖZTÁRBAN
Megkérdeztem Ryant, hogy a sárkányok színe vajon megváltoztatható lesz a már a játék megjelenésekor. Úgy döntött, inkább megmutatja, mintsem beszélne róla. A lény listában négy sárkány szerepel, kiválasztottunk egyet (egy ősi fekete sárkányt), majd vibráló rózsaszínre és sárgára festettük, megmutatva, hogy milyen nagy mértékben módosíthatóak az alapszínek. Őszintén szólva, a fedetlen bőrből nem sok mindent lehetett módosítani. Ugyanakkor, komolyan megváltoztak a dolgok, mikor rátértünk a páncélzatra. Ryan mindenféle helyeket tudott a színekkel játszani. Mire végeztünk, a sárkány brutálisan rózsaszínű volt, vakító lime zöld részekkel.
Mikor befejeztük a szórakozást a sárkánnyal, elővettünk egy bugbear főnököt, és a haját sokkolóan sárgára festettük, bár itt az effektet általában, mindenütt lehetett használni, nemcsak meghatározott helyeken, mint a sárkány esetében. Úgy tűnik, mintha a bugbearek valamilyen módon egyszínűek lennének. Az övét és a kiegészítőket más színre változtattuk. Mire végeztünk, meglehetőesen... ergh... egyedi lett.
Már a dobozos verzióban is hatalmas lehetőségek lesznek a színek módosítása, kiemelése területén. A színválaszték igen széles, és a kezelőfelülettel nagyon könnyű kiválasztani, illetve használni a színeket a lényeken és tárgyakon. Mint Scott Everett említette még a nap elején, az Eszköztár épp olyan, mint amit a fejlesztők is használnak.
HARCI ANIMÁCIÓK
Minden karakter két animációval kezd, majd még kettőt szerezhet, az elsőt a BAB +5 érték elérésénél, a másodikat pedig a BAB +10 érték elérésénél. Ez a négy animáció véletlenszerűen változik a támadások során.
A négy alap mozgáson túl lesz még több különleges mozgás is, melyek meghatározott fegyver típusokhoz kapcsolódnak. Az egykezes fegyvereknek is van egy animáció készletük, illetve a kétkezes fegyvereknek is. A kardok másképp sújtanak le, mint a botok. A fejszék mások, mint a bunkók ésígytovább. Őszintén szólva az íjakra nem kérdeztünk rá, de én feltételezem, hogy a távolsági fegyverek esetében is épp ennyi animáció lesz.
Ráadásul bizonyos harci képességek is saját animációval rendelkeznek. A PowA, a Cleave, a Great Cleave ésígytovább. Mindegyik egyedi módon kerül bemutatásra. Ha ezeket az animációkat mind összegyűjtjük, akkor hatalmas számot kapunk. Ryan szerint nem lehet egy konkrét számot kapcsolni a harci animációk leírására.
Néhány egyéb kérdés
- Van bármilyen újonnan animált effektus (mint pl. a félelem animációja)?
- Nincsenek új vizuális effektek. A félelem esetén a karakter feje felett megjelenik egy koponya ikon, majd az áldozat narancssárgás ködbe burkolódzik.
- A Pale Master-eknek ott lesz a játékban az élőhalott páncélzat?
- A boneskin (csontbőr) statisztikái ott vannak a játékban, de vizuálisan nem jelenítjük meg a dolgot.
- A quarterstaff-ok két kezes, vagy dupla fegyvernek minősülnek?
- Lesznek quarterstaff-ok a gnómoknak és a félszerzeteknek?
- Nem lesznek, de van egy Monkey Grip (majom fogás) nevű képesség, ami lehetővé teszi a karaktereknek, hogy egy számmal nagyobb fegyvert is viseljenek (mint az normális lenne), mindenféle büntetés nélkül.
- Eltérő gyorsaságúak lesznek az eltérő fajok?
- Lesz valamilyen változás az UMD-vel kapcsolatban az NWN1hez képest arra vonatkozóan, hogy milyen gyakran történnek skill próbák?
- Felszerelés tekintetében nem, viszont a kezelőfelület megváltozott.
FAJOK, OSZTÁLYOK, PRCok
Az alábbi lista azokat az információkat sorolja fel, melyeket Kalia a megtekintett program verzióból gyűjtött össze. Semmi sem garantálja, hogy ez végleges információ...
Fajok |
Alaposztályok |
Presztízs osztályok |
DWARF
- Gold Dwarf
- Gray Dwarf
- Shield Dwarf
ELF
- Drow
- Moon Elf
- Sun Elf
- Wood Elf
GNOME
|
HALFLING
- Lightfoot Halfling
- Strongfoot Halfling
FÉL-ORK
EMBER
PLANE
|
|
Barbarian
Bard
Cleric
Fighter
Monk
Paladin
Ranger
Rogue
Sorcerer
Warlock
Wizard
|
Arcane Archer
Arcane Trickster
Assassin
Blackguard
Divine Champion
Duelist
Dwarven Defender
Eldritch Knight
Frenzied Berserker
Harper Agent
Neverwinter Nine *
Pale Master
Red Dragon Disciple
Shadow Thief of Amn
Shadow Dancer
War Priest
Weapons Master
|
*Ez a presztízs osztály azoknak a karaktereknek áll rendelkezésére, akik elég magas reputációval rendelkeznek majd Lord Nasher szemében. Ryan "hiper-testőröknek" hívta őket...
Kalia kérdezősködött még a kampány hossza után is. Mint megtudta, az egyik tesztelő végignyomta úgy a játékot, hogy csak a lényeges párbeszédekkel foglalkozott és nem vett fel egyetlen mellékküldetést sem. Ryan azt mondta, hogy az illető lényegében keresztülrohant a játékon, nagyon sok harcot is elkerült, s így 25 óráig tartott a dolog. A fentiek alapján ez elég jónak tűnik. Azt sem szabad elfelejteni, hogy itt egyetlen tesztelőről van szó, és nem lehet tudni, hogy mi lenne, ha valaki mindent kipróbálna a játékban. Ez az időtartam így meglehetősen szubjektív értékelésen alapul.
Szerző: Kalia
Forrás: Warcry at Obsidian Part III: Colors, Animations, Races & Classes
(Vissza)
|
|