Főoldal
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Általános
Jellemzők
Rendszerspeci
Hivatalos FAQ
Rhomal FAQ

Világ
Lények
Helyszínek

Karakter
Jellem
Fajok
Alaposztályok
Presztízs
Skillek
Backgrounds

Játékmenet
Craftolás

3,5E D&D
Osztályok

Háttérinfók
Értékelések
Előzetesek
Interjuhék
CommUpdate
DevDiary

Galéria
Screenshots
Concepts
Modellek
Egyebek
Letöltések

2006.07.14. - Kwish

WarCry látogatás #2 PWk és DM kliens

Kalia következő kis élménybeszámolójában arról mesél, hogy miről is trécselt mintegy két órán keresztül Josh Sawyer-rel, a játék vezető fejlesztőjével. Sok minden szóba került persze, de következzék néhány fontosnak minősített kérdés/felelet... a dolog csak a felszínt érinti, több infó várható a későbbiekben...

PERSISTENT WORLD KÉRDÉSEK
  • Szükség lesz-e a modul lokális verziójára?
    • Pillanatnyilag a válasz igen, legalábbis a walkmesh rész vonatkozásában. A walkmeshek a verziótól függnek és logoláskor végrehajt a program egy ellenőrzést, hogy meghatározza, passzolnak-e a verziók. Brian Lawson és Adam Brennecke később megerősítette ezt a dolgot.
  • Lehetőség lesz majd titkosítani azt a fájlt, melyet a játékosok letöltenek, annak érdekében hogy biztonságossá tegyük őket, s hogy megakadályozzuk a bennük rejlő titkok kiderítését?
    • Pillanatnyilag erről még nem tudtak mit mondani, bár - úgy tűnik - hogy valami ilyesmi lesz majd. Ez egy olyan dolog, amin még most is gondolkoznak és dolgoznak a fejlesztők.
  • Lesznek dedikált szerverek?
    • IGEN!
  • Lehetőség lesz arra, hogy egy számítógép ne csak egy modult hostoljon?
    • Hát, Adam és Brian szerint talán igen, már ha egy szuper számítógépről van szó.

A DM KLIENS
  • Volt olyan jellemző, amely kikerült az NWN kliensből?
    • Nem, bár némelyiket fejlesztették egy kicsinyt. Például most már egy egész csapatot át lehet tenni egyik helyszínről a másikra (eddig csak egyetlen karaktert lehetett).
  • Van bármilyen egyéb fejlesztés, tuningolás?
    • A DMek most már szabadon mozgathatják a kamerát, így az avatárjuknak nem kell a csapat közvetlen közelében lennie. Az avatár akár távol is lehet, bár a kamerával követnie kell a csapatot, vagy az adott játékost. A DM avatárnak nem kell a csapattal együtt mozognia.
  • A DMFI funkciók közül lesz olyan, ami része lesz a DM kliensnek?
    • Eddig még nem.
  • Átnevezheti a DM az avatárját és/vagy a játékban szereplő NPCket/szörnyeket?
    • Igen, a set_name függvény segítségével ez lehetséges.
  • Mi a helyzet a kliens azon fejlesztéseivel, melyeket a legutolsó BioWare által készített patch tartalmazott?
    • A DM kliensen még azelőtt megkezdtük a munkát, hogy ezeket az utolsó kiegészítéseket implementálták volna az 1.67 patch-be, így ezek a jellemzők nem lesznek majd benne a kliensben, bár egyéb fejlesztések/tuningok ott lesznek.
  • A DM Kliens letölthető anyagként hozzáférhető lesz majd a játék megjelenésekor?
    • Egyszerűen szólva: igen.

Kalia a fentieken túlmenően fontosnak tartotta hangsúlyozni, hogy a fejlesztők igazán szenvedélyesen közelítik meg a játékot, és hisznek abban, amit csinálnak. Hihetetlen nyomás van rajtuk minden oldalról, de nyugodtan és intelligensen lehetett velük beszélni a játékról. Elképesztő módon elkötelezettek a játék iránt.

Szerző: Kalia
Forrás: Warcry at Obsidian Part II: General Info, PWs & the DM Client