|
2006.07.14. - Kwish
WarCry látogatás #2 PWk és DM kliensKalia következő kis élménybeszámolójában arról mesél, hogy miről is trécselt mintegy két órán keresztül Josh Sawyer-rel, a játék vezető fejlesztőjével. Sok minden szóba került persze, de következzék néhány fontosnak minősített kérdés/felelet... a dolog csak a felszínt érinti, több infó várható a későbbiekben...
PERSISTENT WORLD KÉRDÉSEK
- Szükség lesz-e a modul lokális verziójára?
- Pillanatnyilag a válasz igen, legalábbis a walkmesh rész vonatkozásában. A walkmeshek a verziótól függnek és logoláskor végrehajt a program egy ellenőrzést, hogy meghatározza, passzolnak-e a verziók. Brian Lawson és Adam Brennecke később megerősítette ezt a dolgot.
- Lehetőség lesz majd titkosítani azt a fájlt, melyet a játékosok letöltenek, annak érdekében hogy biztonságossá tegyük őket, s hogy megakadályozzuk a bennük rejlő titkok kiderítését?
- Pillanatnyilag erről még nem tudtak mit mondani, bár - úgy tűnik - hogy valami ilyesmi lesz majd. Ez egy olyan dolog, amin még most is gondolkoznak és dolgoznak a fejlesztők.
- Lesznek dedikált szerverek?
- Lehetőség lesz arra, hogy egy számítógép ne csak egy modult hostoljon?
- Hát, Adam és Brian szerint talán igen, már ha egy szuper számítógépről van szó.
A DM KLIENS
- Volt olyan jellemző, amely kikerült az NWN kliensből?
- Nem, bár némelyiket fejlesztették egy kicsinyt. Például most már egy egész csapatot át lehet tenni egyik helyszínről a másikra (eddig csak egyetlen karaktert lehetett).
- Van bármilyen egyéb fejlesztés, tuningolás?
- A DMek most már szabadon mozgathatják a kamerát, így az avatárjuknak nem kell a csapat közvetlen közelében lennie. Az avatár akár távol is lehet, bár a kamerával követnie kell a csapatot, vagy az adott játékost. A DM avatárnak nem kell a csapattal együtt mozognia.
- A DMFI funkciók közül lesz olyan, ami része lesz a DM kliensnek?
- Átnevezheti a DM az avatárját és/vagy a játékban szereplő NPCket/szörnyeket?
- Igen, a set_name függvény segítségével ez lehetséges.
- Mi a helyzet a kliens azon fejlesztéseivel, melyeket a legutolsó BioWare által készített patch tartalmazott?
- A DM kliensen még azelőtt megkezdtük a munkát, hogy ezeket az utolsó kiegészítéseket implementálták volna az 1.67 patch-be, így ezek a jellemzők nem lesznek majd benne a kliensben, bár egyéb fejlesztések/tuningok ott lesznek.
- A DM Kliens letölthető anyagként hozzáférhető lesz majd a játék megjelenésekor?
Kalia a fentieken túlmenően fontosnak tartotta hangsúlyozni, hogy a fejlesztők igazán szenvedélyesen közelítik meg a játékot, és hisznek abban, amit csinálnak. Hihetetlen nyomás van rajtuk minden oldalról, de nyugodtan és intelligensen lehetett velük beszélni a játékról. Elképesztő módon elkötelezettek a játék iránt.
Szerző: Kalia
Forrás: Warcry at Obsidian Part II: General Info, PWs & the DM Client
|
|