Főmenü
Frissítések
Hírek
Cikkek
Társoldal hírek
Végigjátszások

Aloldalak
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Társoldalak
WoW Hungary
Morrowind HQ
SW: Galaxies
Baldur.hu
Fallout HU
Dungeon Siege 2
Oblivion HQ

Egyebek
Linkek
Impresszum

2006.03.30. - Kwish

Gothic III - Gothic III - Fejlesztői válaszok #19


A kérdezz felelek játékban lehozták az utolsó 25 kérdést is (szumma: 125 kérdés), ezenkívül megjelent néhány (négy) válasz. Nem is olyan semmitmondóak: regeneráció, tanulási költség, mágia, falka AI.


Matthias Dittmayer és Dez: A mana és az egészség automatikusan regenerálódik?
PB|Mike: Igen, a mana regenerálódik, de az egészség nem.

Tizio: Hogyan kezelitek a tanulási pontok költségét? A kiegészítő végén már nagyon fárasztónak találtam, hogy olyan kicsi volt az egyezőség, pl. erő vagy fürgeség. A költség épp olyan drámaian nő majd, mint a kiegészítőben, még akkor is, ha módosítjuk a nehézségi szintet?
PB|Mike: Nem, semmi sem fog nőni. Egy tulajdonság pont mindig is egy LP kerül, míg egy képesség/varázslat 5 LP lesz. Persze ezekre a számokra még nincs semmi garancia, mert a végső kiegyensúlyozás még előttünk áll. De ígérem, nem lesz olyan robbanás a költségekben, mint a Night of Raven kiegészítőben!

Patrice: Mivel a mágia elveszett, először valakinek fel kellene fedeznie... ugyanakkor azt is mondtátok, hogy az elementális mágiát még lehet használni. Szóval akkor most használhatok mágiát a játék elejétől, vagy a legkisebb varázslatok is csak később lesznek hozzáférhetőek a játékban?
PB|Mike: Ez attól függ, hogy miként játszol. Névtelen hősünk a játék elején nem rendelkezik mágiával, de ha elindul, hamarosan hozzájut az első varázslatához.

Heavyguard és Wüstenkrieger: A csapatok, falkák AI-je most lesz annyira intelligens, hogy a lények visszavonulnak, ha a támadásuk sikertelen? Mert például eddig a farkasok addig rohamozták a játékost, amíg el nem pusztultak, még akkor is, ha már a falka 90%-a elhullott.
PB|Mike: Az ellenfelek elmenekülhetnek a Gothic 3-ban, bár mi igazán idegesítőnek találtuk, mikor valaki csak 8 farkast tudott megölni a 10-ből. Mikor lemészárolsz egy egész falkát, akkor még az utolsó XPt is ki akarod nyerni a dologból, és mindenkivel le akarsz számolni, még mielőtt elillannának... Éppen ezért csak igen gondosan használjuk majd a menekülés lehetőségét.


Forrás: JoWooD forum - Ask the developers!




Frissebb kapcsolódó cikkek:

2006.04.04. - Gothic III - Gothic III - Fejlesztői válaszok #20
2006.04.04. - Gothic III - FiringSquad mini előzetesecskécske
2006.04.11. - Gothic III - Négy új kép a WoGothic-ról
2006.04.18. - Gothic III - Interjuhé a másolásvédelemmel kapcsolatban
2006.04.18. - Gothic III - Megjelenéssel, verziókkal kapcsolatos interjuhé...

Korábbi kapcsolódó cikkek:

2006.03.29. - Gothic III - Rövid beszámoló a bécsi eseményről
2006.03.25. - Gothic III - Episodic Content? No MMO...
2006.03.23. - Gothic III - IGN frissített benyomások
2006.03.21. - Gothic III - Fejlesztői válaszok #18
2006.03.20. - Gothic III - Az első ingame képecske


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása