|
2004.09.12. - Kwish
Fallout 3 - NMA FAQ szemezgetés
|
Nos, megpróbáltam a lényeget kiszedegetni az NMA Fallout 3 FAQ-jából. Igazából aki nyomon követte a korábbi infókat (ezek szinte kivétel nélkül megvannak nálunk is a cikk szekcióban) nem tud meg semmi újat (főleg mivel az interjuhé morzsákból ragadták ki a dolgokat). Az egyetlen előny, hogy most össze van szedve, hogy miről is korai még beszélni. ;-)
|
Megjelenési idő (Vissza)
Erről még túl korai beszélni (korábban egy spanyol site-on kitettek egy dátumot, de annak semmi köze a fejlesztéshez, kamu volt). Még csak az előgyártás folyamatánál, a fejlesztés elején tartanak.
A bejelentés egyetlen célja a jogok megszerzésére vonatkozó ügylet bejelentése volt. Nem egy olyan dolog bejelentéséről volt szó, amin már évek óta dolgoznak, egyszerűen csak a licensze megállapodást jelentették be.
Platform (Vissza)
A Beth nem igazán aggódik amiatt, hogy a konzol platform nem lenne képes visszaadni a klasszikus Fallout részektől megszokott szöveg tartalmat, vagy épp a forduló-alapú harcot. Szerintük igazi RPGt lehet készíteni konzolra is, a platform teljesen irreleváns.
Ezt a játékot többféle platformra is el akarják készíteni (hogy pontosan melyik, arról még szintén korai beszélni, bár a konzolok közül a következő generációs technológia jön a képbe).
Azt még nem tudják megmondani, hogy melyik platform lesz az első a megjelenés szempontjából.
A FO3-mal is legalább akkora ütést akarnak bevinni a piacra, mint amekkorát a klasszikus Fallout epizódok eredményeztek, kiemelkedőt szeretnének alkotni a felbontás, a párbeszédek, az animáció és még sok minden más terén.
Korhatár (Vissza)
Szándékaik szerint korhatáros játékot szeretnének készíteni. Bár szintén nem mennek részletekbe, nem tervezik a Fallout játékokat oly annyira jellemző felnőttes elemek elhagyását, véleményük szerint a címet ennyire jellemző dolgokat nem hagyhatják ki a harmadik részből sem (ha ez megtörténne, már nem beszélhetnének Fallout-ról).
Licensz (Vissza)
A licensz minden Fallout jogot tartalmaz, kivéve az Interplay által bejelentett Fallout MMO játékot. A Beth készítheti el a folytatásokat is. A játék fejlesztése során teljesen az ő kezükbe van a dolog (az IPLY semmibe se szólhat bele).
A Beth fejlesztői egyébként régi álmukat valósították meg a licensz megszerzésével.
MMORPG (Vissza)
Úgy tűnik, nem is igazán akarnak MMORPGt készíteni, zsúfoltnak tartják a piacot, és remélik, hogy az IPLY sikerrel jár majd. Érdekes megállapítása, hogy az IPLY csak az MMORPG jogokat tartotta meg magának, ami azt jelenti, hogy a Beth fejlesztésű játékoknak is lehet multiplayer, vagy online komponense.
Van Buren anyagok átvétele (Vissza)
Korai még arról beszélni, hogy használnának-e bármit ezekből az anyagokból. Az biztos, hogy nem a VB projectet folytatják, hanem teljesen új munkát kezdenek.
Fejlesztő csapat (Vissza)
Teljes belső fejlesztés lesz a játék. A manager Todd Howard lesz, aki pl. az Elder Scrolls fejlesztésének vezetője is volt. A csapatról még nem mondanak semmit, így arról sem, hogy átvesznek/felvesznek-e valakit a régi Fallout fejlesztő csapatból (akár a BIS-ből).
A játék (Vissza)
Bár nem szögezik el, a kijelentéseikből arra lehet következtetni, hogy a Morrowind-hez hasonló játékot készítenek (nem akarnak eltérni attól, amihez értenek). Nem készítenek egy BG-szerű, izometrikus játékot, mert ahhoz nem értenek olyan jól.
Arról, hogy a SPECIAL rendszert használják-e, még korai beszélni, általánosságban azonban azt megemlítik, hogy annyira hűek akarnak lenni az eredeti Fallout-ot naggyá tevő jellemzőkhöz, amennyire csak lehetséges.
(Vissza)
Történet
Semmi lényeges, esetleg annyit, hogy nem a BoS folytatása lesz. Lesz persze valami folytonosság az előző két rész, és a harmadik között.
Légkör (Vissza)
Semmi specifikus, de itt is megerősítésre kerül, hogy hűek akarnak maradni az eredeti játékok szellemiségéhez, megőrizve a humoros (easter egg-ekkel megspékelt) oldalát is a címnek. A F3-ban olyan sok mindent megpróbálnak visszahozni a régi játékokból, amennyi csak lehetséges.
|
Engine (Vissza)
Egy olyan engine-en dolgoznak már elég régóta, amelyet több játékban is tudnának használni. A F3 engine-je nem a Morrowind engine-je lesz. Ezt az enginet még sohasem használta korábban a Beth.
Grafika (Vissza)
Az első tipp/sejtetés, ami az F3 engine-jével, grafikai képességeivel kapcsolatos, az az Elder Scrolls sorozat legújabb tagjával kapcsolatos előzetes kép (újság borító), ami állítólag in-game művészeti elem.
Nézőpont (Vissza)
Erről is korai még beszélni, de feltehetőleg nem olyan nézettel találkozunk majd a játékban, amelyet klasszikus Fallout játékoknál megszoktunk, hanem inkább olyannal, ami a Beth egyéb játékaira jellemző.
|
Moddolás (Vissza)
Még korai erről bármit is mondani, de remélik, hogy lesz.
Rajongók (Vissza)
Bár meglehetősen szkeptikus a hardcore Fallout közösség, remélik, hogy képesek megfelelni az elvárásoknak. Szeretnék visszahozni a Fallout nevet a vezető RPGk közé.
Forrás: Fallout3 FAQ
Frissebb kapcsolódó cikkek:
2004.09.17. - 1UP - Feargus chat interjuhé (04.09.16 talán) 2004.09.19. - Fallout 3 - Sajtóhírek 2004.09.22. - Fallout 3 - Mégse túlélő horror! 2005.01.07. - Fallout 3 - Most mi van az Interplay-jel? 2005.05.17. - Fallout 3 - Bemutatják az E3-on?!
Korábbi kapcsolódó cikkek:
2004.09.11. - Fallout 3 - FAQ az NMA-n 2004.08.13. - GameSpot: Feargus Urquhart interjuhé (04.08.11) 2004.08.13. - GameSpot: Feargus Urquhart interjuhé (04.08.11) 2004.07.18. - Fallout 3 - GamesPlanet mini interjuhé (04.07.16) 2004.07.14. - Fallout 3 - Gamespot interjú
Az összes kapcsolódó cikk felsorolása
|
|