Főmenü
Frissítések
Hírek
Cikkek
Társoldal hírek
Végigjátszások

Aloldalak
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Társoldalak
WoW Hungary
Morrowind HQ
SW: Galaxies
Baldur.hu
Fallout HU
Dungeon Siege 2
Oblivion HQ

Egyebek
Linkek
Impresszum

2006.11.02. - Kwish

Drakensang: The Dark Eye - Infómorzsák német közösségi kérdezz-felelekből

Jan Lechner, a Radon Labtól megválaszolt néhány olyan kérdést, melyet a közösség tagjai tettek fel a fórumon. Angolul megjelent a válaszok rövid összefoglalása a Drakensang Info oldalon.


  • Nem lesznek olyan frakciók, guildek, melyekhez a játékos karakter csatlakozhatna, bár megismerhet majd néhány érdekcsoportot a Drakensang világában. Felvehet tőlük néhány olyan küldetést, mely aztán megváltozik a játék során.
  • A pap osztály nem lesz hozzáférhető a játékos karakter számára, mivel a karma rendszer implementálása túlságosan sok időt és erőforrást igényelne (mivel teljesen más, mint az arcane mágia rendszer).
  • A játékosok naplója elkülöníti az aktív és a befejezett küldetéseket, melyek egyébként megkülönböztetésre kerülnek fő, és mellékküldetés szerint is. A napló a világ térképpel kombinált cucc, és automatikusan felfedi a térkép azon részeit, melyek relevánsak a küldetés szempontjából.
  • Különböző társak várják, hogy a játékos segítségére lehessenek (nemcsak három van összesen). Némelyikük azonnal követi a főhőst, némelyiküket viszont nehezebb lesz rávenni a dologra. Lehet magányos farkasként is játszani, bár nem lesz könnyű, mivel a Drakensang alapvetően csapat-alapú RPG.
  • A kampány során megtekinthető filmszerű bejátszásokat, filmbetéteket (hogy a pitlibe lehet a cinematics-ot fordítani normálisan?) ingame grafikával valósítják meg, nem rendereléssel.
  • Az inventory limitált lesz hely (slot) és súly szerint is (mely a karakter erejétől függ).
  • A játékosoknak nem kell enniük, valamint nem kell foglalkozniuk a páncéllal és a fegyverekkel. A mikromanagement opcionális lehetőség, több előnyt adnak a játékosnak, pl. ha elég képzett, akkor a fegyverek helyreállításában, vagy módosításában.

Forrás: DrakenSang Info: German Community Q&A



Frissebb kapcsolódó cikkek:

2006.11.06. - Drakensang: The Dark Eye - Közösségi kérdezz-felelek
2006.11.10. - Drakensang: The Dark Eye - RPG Codex interjuhé
2006.12.21. - Drakensang: The Dark Eye - Elf videócska
2007.01.18. - Drakensang: The Dark Eye - Csúszás...
2007.02.19. - Drakensang: The Dark Eye - DevDiary #2

Korábbi kapcsolódó cikkek:

2006.09.30. - Drakensang: The Dark Eye - Képecskék
2006.09.28. - Drakensang: The Dark Eye - GG Mania interjuhé (haha)
2006.09.27. - Drakensang: The Dark Eye - Crpg.ru interjuhé
2006.07.14. - Drakensang: The Dark Eye - IGN RPGVault interjuhé
2006.06.06. - Drakensang: The Dark Eye - RPGDot interjuhé


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása