Főoldal
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Általános
Jellemzők
Rendszerspeci

Világ
Mitológia
Gothic I
Gothic II
Területek
Csoportok

Háttérinfók
Értékelések
Előzetesek
Interjúk
Így készült

Jellemzők

  • Hatalmas, szabadon bejárható, kézzel kialakított világ, ahol a belépést követően már nem kell aggódnia töltögetés miatt.
  • Teljesen új harcrendszer, ami a közelharci támadások egyedül álló irányítását teszi lehetővé.
  • A fő történetbe világos, nem-lináris célok épülnek, melyek lehetővé teszik a játékos számára, hogy befolyásolja az elbeszélés végkimenetelét.
  • Élő, lélegző világ, ahol a játékos és a karakterek kapcsolata, interakciói drámai hatást gyakorolhatnak a játékmenetre. A hatalmas élő és lélegző környezet reagál a játékos tetteire, s végtelen lehetőségeket biztosít a világgal és lakosaival való kapcsolatfelvételre.
  • A játékos döntései által irányított, magával ragadó történet.
  • Számtalan mellékküldetés vár felfedezésre.
  • Új, folytonos akcióban dús harcrendszer, különleges küzdő stílusokkal, ideértve a kétkezes kardozást is.
  • Több mint különböző szörny, és emberi ellenfelek tucatjai.
  • Nagy erejű varázslatok sokasága és hatalmas fegyverválaszték.
  • Fejlett és bonyolult emberi viselkedést generáló AI a több száz egyéni, egyedi karakter esetében, s mindezt kiemelkedő minőségű audio párbeszédek egészítik ki.
  • Egyedi, osztály-mentes karakter fejlődés - a szigorú karakterosztályok hiánya azt jelenti, hogy a játékos saját döntése szerint a katonai és mágikus erők közi igen széles skálán mozogva képezheti ki karakterét.
  • A játék hanganyagát a Bochum Szimfonikus Zenekar készítette el, Bochum városának (Németország) világszínvonalú zenekara.


Fordította / írta: Kwish
2006.09.15.


Korábbi kapcsolódó cikkek:

2006.09.27. - Rendszerkövetelmény


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása