Főmenü
Frissítések
Hírek
Cikkek
Társoldal hírek
Végigjátszások

Aloldalak
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Társoldalak
WoW Hungary
Morrowind HQ
SW: Galaxies
Baldur.hu
Fallout HU
Dungeon Siege 2
Oblivion HQ

Egyebek
Linkek
Impresszum

2006.02.03. - Kwish

Gothic III - Fejlesztői válaszok #2


A JoWooD fórumon megjelent még néhány további kérdésre is a válasz, sőt, olyanra, melyre már válaszoltak (csak épp most a fejlesztő csapat más tagjai is kifejtik röviden véleményüket...)


Joaquim Nogueira: Akárhol is kerestem, sehol sem találtam a Gothic 1 nemzetközi verzióját. Van arra valami esély, hogy megjelenik valamilyen arany, vagy kisköltségvetésű verzióban?
PB: Michael: A Gothic 1 (nemzetközi kétnyelvű verziója, ahol a telepítésnél a német, vagy angol nyelv közül választhatsz) most épp a sajtószobánkban van, és február első hetében bekerül a web-boltunkba.

Gruselgurke: Egyszerre felvehetjük az összes foglalkozást, vagy még mindig csak egyet választhatunk a karakter számára, melyet a játék végéig megtartunk aztán? Hány foglalkozásból lehet majd választani?
PB|Mattes: Van egy maréknyi foglalkozás, és nagyon sok harci és mágikus tehetség (”talent”). A játékoson múlik, hogy mindegyiküket megtanulja, vagy csak egyre specializálja magát. De annak a játékosnak, aki arra vállalkozik, hogy mindent megtanuljon, nagyon sok tanulási pontot kell elköltenie.

aditu: Vannak olyan guildek, melyeket már láttunk a Gothic 2-ben, vagy csak teljesen új frakciók lesznek?
PB|Mattes: Lesznek már ismert guildek, mint például a zsoldosok és a paladinok. De mivel megváltoztattuk a guild rendszert, a játékos már nemcsak egy guildhez fog tartozni.

x850xt: Hogyan értékelnéd a Gothic 3-at? Melyik fejlesztés szerinted a leginnovatívabb?
PB|Mattes: Még nagyon korai ítéletet mondani a játékról. Az egyik fejlesztés, amit én igazán élvezek, a kommentek rendszere. Az NPCk sokkal élőbbnek tűnnek, és egyszerűen szórakoztató hallgatni a különféle szituációkban elhangzó megjegyzéseiket.

Sorin T: Terveitek szerint hogyan implementáljátok a fizikát, a fizika használatát a játékba? Támogatjátok majd a AGEIA PhysX SDK-t? (ez mi a szösz?)
PB|Cartsen: A fizikai effekteket ott építjük be, ahol elősegítik a hangulat növelését, az atmoszféra kialakítását, pl. ütközések, vagy az időjárás effektek (melyeket a fizika rendszer kezel).
A PhysX SDK támogatás már be van építve a játékba és a hardver is támogatja, de csak miután kiadjuk a patchet. A PhysX SKD harverrel felszerelt játékosok élvezni fogják majd a nagyobb részletezettséget, de persze a gyorsító kártyának nem lesz semmilyen hatása a játékmenetre.

x850xt: Hogyan értékelnéd a Gothic 3-at? Melyik fejlesztés szerinted a leginnovatívabb?
PB|Cartsen: Én személy szerint úgy vélem, hogy a grafika és a zene páratlanra sikerült.
Azt nem tudom megmondani, hogy melyik fejlesztést tartom a legjobbnak, ehhez be kéne zárkóznom egy szobába, s végig kellene játszanom a játékot. Nagyon sok olyan dolog van a Gothic 3-ban, ami felülmúlja a Gothic 2-ben jellemzőit, például ilyen a kezelőfelület és a harc.

Forrás: JoWooD forum - Ask the developers !

(Vissza)



Frissebb kapcsolódó cikkek:

2006.02.04. - Gothic III - Fejlesztői válaszok #3
2006.02.06. - Gothic III - Fejlesztői válaszok #4
2006.02.07. - Gothic III - Fejlesztői válaszok #5
2006.02.08. - Gothic III - Fejlesztői válaszok #6
2006.02.09. - Gothic III - Fejlesztői válaszok #7

Korábbi kapcsolódó cikkek:

2006.01.31. - Gothic III - Szőnyegbombázás kérdésekkel...
2006.01.30. - Gothic III - Új képek (?)
2006.01.01. - Gothic III - ActionTrip előzetes
2005.12.23. - Gothic III - Hivatalos infó a megjelenéssel kapcsolatban...
2005.12.14. - Gothic III - Homokdűnék modellezése


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása