Főmenü
Frissítések
Hírek
Cikkek
Társoldal hírek
Végigjátszások

Aloldalak
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Társoldalak
WoW Hungary
Morrowind HQ
SW: Galaxies
Baldur.hu
Fallout HU
Dungeon Siege 2
Oblivion HQ

Egyebek
Linkek
Impresszum

2005.09.29. - Kwish

NWN2 - Hivatalos Fórum szemle


Két dolog a Hivatalos NWN2 Fórum-ról, egyik sem túl érdekes :-) As usual. Imádom egyébként, ha technikai dolgokról van szó, mert rendszerint egy kukkot sem értek belőle, és iszonyatos baromságokat szülhetek a dologból :-) Bocsesz.


Kérdések a grafikai programozókhoz (Jason Keeney, programozó)
Felvetés: A mod-készítők importálhatnak majd az NWN2-be cel-shaded (???) tárgyakat, textúrákat?
Nem igazán világos számomra, hogy mit értesz a cel-shaded eszközök importálásán... általánosságban véve a cel-shading egy renderelő eljárás, nem pedig az eszközök egy típusa. Így... azt hiszem, hogy a rövid válasz, arra ami érdekel az lenne, hogy nem, nem lesz semmilyen cel-shaded dolog az NWN2-ben, egyszerűen azért, mert ez nem passzol azokhoz a játékokhoz, mint amilyen az NWN2 is. Nem hiszem, hogy ezen a ponton megérné az erőfeszítést. Minden bizonnyal használhatod majd a saját egyedi textúra map-eidet amihez csak akarod, de a textúra map-ek cseréje önmagában véve még nem ad igazi cel-shaded effektust.

Area tesztelés az új Eszköztárban? (Brian D. Lawson, senior programozó)
Felvetés: Nagyon remélem, hogy lehetőségünk lesz a játék futtatása nélkül tesztelni az Eszköztárban a területeket. A NAGYON nagy modoknál nagyon lassú lenne egyébként a tesztelés. Az Eszköztár tesztelése csodálatos lenne.
Tovább: Azt hiszem, erről már volt szó, és a válasz nem.
Tovább: Köszönöm a választ, bár azt hittem, hogy az új eszköztár (Electron) teljesen újraírt dolog, és ez bekerült.

Az Electron igazából az új renderelő rendszer, amit a nulláról írtunk újra, s amelyen az új eszköztár is alapszik (amit szintén újraírtunk).
Ugyanakkor ez csak a renderelésre vonatkozik. A játékmenet többi részének vonatkozásában még mindig a régi Aurora enginet használjuk, ami nem elég rugalmas ahhoz, hogy megvalósítsuk az eszköztárban a kérésedet. Így elméleti síkon nézve a dolgot, ezt nem tehettük meg.





Frissebb kapcsolódó cikkek:

2005.09.30. - NWN2 - Színesben a Dragonshard promó
2005.10.01. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle - UPDATE!
2005.10.04. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle
2005.10.06. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle
2005.10.07. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle

Korábbi kapcsolódó cikkek:

2005.09.28. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle
2005.09.26. - NWN2 - Vannak kinn képek, haha - UPDATE!!!
2005.09.26. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle
2005.09.22. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle
2005.09.21. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása