Főmenü
Frissítések
Hírek
Cikkek
Társoldal hírek
Végigjátszások

Aloldalak
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Társoldalak
WoW Hungary
Morrowind HQ
SW: Galaxies
Baldur.hu
Fallout HU
Dungeon Siege 2
Oblivion HQ

Egyebek
Linkek
Impresszum

2005.10.06. - Kwish

NWN2 - Hivatalos Fórum szemle


A Hivatalos NWN2 Fórum-on érdekes infók jelentek meg a játék kezelő felületével kapcsolatban. Egy fórumozó a mob építők lehetőségeit feszegető kérdést kapott, és váratlan módon használható választ kapott.


Egyedileg állítható GUI >> Script nyelv (Anthony Dacis, programozó)
Jelenleg a GUI nem modul és nem kampány specifikus.
Jelenleg GUI elemeket nem lehet létrehozni scriptelés segítségével (eltekintve néhány kivételtől).
Felvetés: Modul készítőként létrehozhatok egyedi GUIt, amit aztán elhelyezek a játékos GUI-ján? Programozhatok olyan gombot, ami elkezdi egy GUI script futtatását?
Jelenleg vizsgáljuk annak lehetőségét, hogy scriptet indítsunk a GUI-ból.. Még nem hoztunk döntést a dologgal kapcsolatban, de felismertük azt, hogy milyen sokat adna a játékhoz.
Felvetés: Modul készítőként előhozhatok egy új GUIt,ha pl. a játékos egy új területre lép? Például, ha a játékos egy hajón áll, és odalép egy ágyúhoz, akkor felhozható egy olyan GUI, amivel a fegyvert irányíthatja?
Nos, ez az a dolog, amit nagyon SZERETNÉNK hozzáadni a játékhoz, de meg kell vizsgálnunk, hogy mennyire működőképes és biztonságos.
De had adjak egy kis áttekintést arról, miként is állunk a GUIval.
A GUI 100%-ban skinnelhető. Ez azt jelenti, hogy ha nem tetszik a színe, vagy a kis képek rajta, akkor megváltoztathatod őket, és elkészítheted a sajátodat.
Az egyedi beállítások kérdése már egy teljesen más dolog. Néhány GUI screen annnnnnyira összetett, hogy ezek esetében az olyan egyedi beállítási lehetőségek, melyek TELJES mértékben érvényesíthetők, nem lehetnek. Mindig ELTÁVOLÍTHATSZ GUI elemeket a képernyőről, és a legtöbb esetben ADHATSZ is új GUI elemeket a képhez.
Nem írhatsz saját hivatkozásokat (callback) a GUI elemekhez, ugyanakkor vizsgáljuk azt, hogy lehetőséget adunk arra miként is lehet néhány GUI elemhez scriptet kapcsolni. Ennek több akadálya is van. Pillanatnyilag scripteket CSAK a szerver oldalról lehet meghívni, és így ezeket a server hitelesíti. Még vizsgáljuk a dolgokat.




Frissebb kapcsolódó cikkek:

2005.10.07. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle
2005.10.11. - NWN2 - Megjelent a PC Gamer
2005.10.11. - NWN2 - PC Gamer cikk áttekintés (NWN2News)
2005.10.12. - NWN2 - Képek
2005.10.12. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle

Korábbi kapcsolódó cikkek:

2005.10.04. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle
2005.10.01. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle - UPDATE!
2005.09.30. - NWN2 - Színesben a Dragonshard promó
2005.09.29. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle
2005.09.28. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása