|
2005.09.26. - Kwish
NWN2 - Hivatalos Fórum szemle
|
A meglehetősen vicces képmizéria mellett volt néhány dolog a Hivatalos NWN2 Fórum-on, ami esetleg érdekes lehet. Ezek többsége igazából még a hétvégén született, de a történelmi hitelesség kedvéért itt a helyük...
|
SLI hardver támogatás (Brian Lawson, senior programozó)
Felvetés: Teszteltétek az NWN2-t SLI-vel, és láttátok, hogy hány százalékos sebesség javulást mutatott a játék?
Igen, teszteltük, és nagyon jól futott. Még pillanatnyilag más egyebet nem mondhatok erről a dologról.
NWN2: Icewind Dale (Adam Brennecke, programozó)
Felvetés: Megvan a legsirályabb javaslatom az első NWN modulra - NWN2: Icewind Dale. Gondoljátok csak meg, az Obsidian-nál ott az IWD licensz, ha valaha is megcsinálnák az IWD3-at, akkor nagyon valószínű, hogy hasonló enginet használnának, mint az NWN2-höz. Lényegében csak egy másik mod lenne.
Az Obsidiannak nincs a birtokában az IWD franchise, vagy név. A döntés, hogy egy játékot készítsen valaki az IWD világában az Atari, a Hasbro és a WotC döntése. Hacsak nem maradtam ki valamiből, nem értem, honnan szedted ezt az infót. Egyébként nem igazán bánnám, ha lenne még egy játék az IWD világában - ez a két játék a kedvenceim között van.
Teleportálás (Brian Lawson, senior programozó; Nathaniel Chapman, QA Tester)
Felvetés: Azt mondják, hogy nem lehet a teleportálást betenni a játékba. Én ezt igazán kétlem. Azt javaslom, csinálni kéne egy “modul-térképet“, ami hasonló lenne az ToEE vagy a BG világtérképéhez. Ha a játékos teleport varázst nyom el, a játék megáll, és a világ térkép felugrik. Aztán oda kerül a karakter, amit kijelöl.
BDL: Hát sok siker, már bele is kezdhetsz. Tekintsd úgy, mint a közösséghez való hozzájárulásod. A hónap végén kérem a végleges kódot. (Igazából k.ra kiröhögte a faszit, ez már a szerkesztett válasz.)
Felvetés: Ami azt a szöveget illeti, hogy a teleport szétcseszi a játékmenetet... nos, ez épp olyan, mint a repülés, része a D&D-nek, amit egy jó fejlesztő megfelelően kompenzálhatna.
NC: Nem hiszem, hogy ez arról szólna, milyen jó fejlesztő vagy. Inkább arról van szó, hogy mit vagy hajlandó feláldozni a teleportáció érdekében, és milyen költség-haszon arányt tartasz megfelelőnek. A teleportálást azon dolgokért cserébe hozod össze, amiket kihagysz miatta a játékból.
Például bizonyára észrevettétek, hogy a Morrowind nem használ olyan sok összetett scriptelt jelenetsort, mint egy átlagos BioWare vagy Obsidian játék. Nem mintha ez baj lenne, de egyszerűen rámutat az eltérő fejlesztői filozófiákra - az ő fejlesztésük Teleport barát, legalábbis részben, mivel ők nem használnak olyan sok bonyolult scriptelt eseménysort, mint mi.
Azt hiszem, a hallgatóságunk jóval idegesebb lenne, ha csökkentenénk ezeknek a scriptelt szekvenciáknak az összetettségét, vagy a számát, mintha nem tennénk be a teleportálást a játékba.
Nagy csaták kezelése (Jason Keeney, senior programozó)
Felvetés: Az NWN2 miként kezeli a nagyobb csatákat? Jobban/rosszabbul/ugyanúgy, mint az NWN?
Arra tippelnék, hogy jobban.
Frissebb kapcsolódó cikkek:
2005.09.28. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle 2005.09.29. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle 2005.09.30. - NWN2 - Színesben a Dragonshard promó 2005.10.01. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle - UPDATE! 2005.10.04. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle
Korábbi kapcsolódó cikkek:
2005.09.22. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle 2005.09.21. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle 2005.09.20. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle 2005.09.18. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle 2005.09.16. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle
Az összes kapcsolódó cikk felsorolása
|
|