Offense Támadás |
Average Damage (P) Átlagos sebzés |
Az átlagos alapsebzés kombinálva a skillekből és a felszerelésből származó sebzéssel
Alapértéke: 5
Növelése: +1 pont / + ~ 5 STR pont |
Attack Speed (P) Támadás sebessége |
A támadás sebessége, melyet a felszerelés és a képességek befolyásolhatnak. Minél magasabb az értéke, annál jobb.
Alapértéke: 100 |
Damage Per Second (DPS) (P) Másodpercenkénti sebzés |
A másodpercenkénti sebzés becsült értéke, feltételezve, hogy a célpont nem rendelkezik semmilyen ellenállással. Nem tartalmazza a támadó skillek hatását.
Alapértéke: 5
Növelése: +1 pont / + ~ 5 STR pont |
Offensive Ability (S) Támadó képesség |
Módosítja a találat és a kritikus ütés esélyét.
Alapértéke: 50
Növelése: +1 pont / +1 DEX pont |
Defense Védelem |
Combined armor (P) Kombinált páncélzat |
A felszerelési tárgyakból (fej, törzs, kar, láb) eredő páncélzat összege.
Alapértéke: 0 |
Block (P) Blokkolás |
Annak százalékban kifejezett esélye, hogy a pajzs blokkolja a támadást.
Alapértéke: 0 |
Damage Blocked (P) Blokkolt sebzés |
A pajzs által blokkolt sebzés mértéke.
Alapértéke: 0 |
Deffensive Ability (S) Védekező képesség |
Módosítja a kitérés és a kritikus ütés elszenvedésének esélyét.
Alapértéke: 50
Növelése: +1 pont / +1 DEX pont |
Primary Elsődleges |
Fire Tűz |
|
Csökkenti a tűz (Fire) és égető (Burn) támadásokból eredő sebzést. |
Cold Hideg |
|
Csökkenti a jég (Ice) és égető-fagy (Frostburn) támadásokból eredő sebzést. |
Lightning Villámlás |
|
Csökkenti a villámlás (Lightning) támadásokból, valamint az ilyen támadásokból eredő égető sebzést. |
Poison Méreg |
|
Csökkenti a mérgező (Poison) támadásokból eredő sebzést. |
Piercing Szúró |
|
Csökkenti a szúró (Piercing) támadásokból eredő sebzést. |
Secondary Másodlagos |
Bleeding Vérzés |
|
Csökkenti a vérzést (bleeding) okozó támadásokból eredő sebzést. |
Vitality Életerő |
|
Csökkenti az életerővel (Vitality) kapcsolatos támadásokból eredő sebzést (ilyen támadások pl. életerő bomlás (Vitality Decay); élet-szívás (Life Leech); életerő sebzés (Vitality Damage). |
Energy Energia |
|
Csökkenti az energia (Energy) támadásokból eredő sebzést. Ilyen támadások pl. energia égés (Energy Burn), energia-szívás (Energy Leech). |
Stun Kábítás |
|
Csökkenti a kábító (Stun) támadások hatásának időtartamát (a kábító támadások hatása alatt a karakter le van bénulva). |
Disruption Zavarás |
|
Csökkenti a zavaró (Disruption) támadások hatásának időtartamát (a zavaró támadások hatása alatt a karakter nem tudja használni skilljeit). |