Főoldal
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Általános
Jellemzők
FAQ

Háttérinfók
Előzetesek

2004.05.20. - Kwish

Dragon Age - BioWare FAQ

A BioWare hivatalos oldalán közzétette a Dragon Age FAQ-ját, igazán nagy meglepetés nincs benne, dehát a FAQ nem is arra való.




1: Mi a Dragon Age? (Vissza)
A Dragon Age egy forradalmian új RPG (PC-re) a BioWare-től (a BG, NWN, SW: KotOR, és a Jade Empire fejlesztőjétől).


1.02: Melyek a DA főbb jellemzői? (Vissza)
- Nyílt végű, hősies történet
- Fentről-lefelé nézetű csapat-alapú taktikai harc
- Cinematic harmadik személy nézetű felfedező mód
- Teljes karakter beállítás (faj, nem, osztály, képességek, varázslatok, stb.)
- Egymástól elkülönülő single, és multi kampány
- Végfelhasználó tartalom előállító eszközök


1.03: Mi a DA története? (Vissza)
Először is azt kell meghatároznod, hogy a karakter története hogy kezdődik, és később ez a választás határozza meg, hogy a történet hogyan alakul. Az elkeseredett barbár vándortól kezdve, ki fajtája utolsó képviselője, a száműzött, testvére által kijátszott törpe hercegig számtalan eredeti történet létezhet, ami az ármány és románc hősies meséjévé alakulhat át.

Minden kezdő történet teljesen megváltoztatja a kiindulási helyzetet és a játék első fejezetének eseményeit, különböző történetfonalat, átverés, románcot, tárgyakat indítva el, melyek a játék során kerülnek napvilágra.

Játék közben a tetteid formálják a világ végzetét. Egyesíts egy hatalmas birodalmat bölcs és igaz irányításod alatt, vesd rabszolgasorba a nemzeteket szörnyű nekromanciád hatalmával, vagy egyszerűen hozd létre a saját legendádat.

Légy hős, vagy gazfickó, a választás a tiéd. A DA egyik jellemzője a csodálatos történet, és a hősies felfedezés a BioWare RPG hagyományainak jegyében.


1.04: Milyen lesz a harc a DA-ben? (Vissza)
Valósidejű, csapat központú harc. A játékos olyan nézetben fedezi fel a világot, mint amilyen a KotOR-ban volt, de ha a harc elkezdődik, a kamera egy olyan fentről-lefelé nézetbe vált át, amilyen a BG sorozatban is volt. A harc valósidejű marad, de a játékos bármikor megállíthatja (’pause an play’), és parancsokat adhat a csapattagoknak.


1.05: Lesz multiplayer? (Vissza)
Teljes kifejlesztett multiplayer kampány lesz a játékban, ami ugyanazzal a központi történettel rendelkezik, mint a single kampány, de a kooperatív játékra lesz optimalizálva. Lesz néhány ilyen jellegű mod is. A multiplayerre vonatkozó információkat a fejlesztés későbbi szakaszában még bővítjük.


1.06: Lesz a DA-hez valamilyen eszközkészlet a mod készítéshez? (Vissza)
Egy teljesen új eszköztárat készítünk, ami lehetővé teszi a végfelhasználói tartalmak készítését. A BioWare támogatást ad majd a közösségnek a modok készítéséhez (ez nagyon fontos a BioWare-nek). A DA Eszköztárra vonatkozó részletesebb információkat később hozzák nyilvánosságra.


1.07: Milyen szabályrendszert használ a játék? (Vissza)
Egy teljesen új szabályrendszert használ a játék, melyet direkte a PCs platformra fejlesztett ki a BioWare. Karakterosztály-alapú szabályrendszer, ami a széleskörű skill, képesség és varázslat készletet ad a játékosoknak (a többi, fantasy RPGt alapul véve).


1.08: Milyen világban játszódik a DA? (Vissza)
A BioWare által fejlesztett új világban játszódik a játék. Írók és művészek nagy csapata végtelen szorgalommal dolgozott a DA világának társadalmán, vallásain, történelmén, fajain, szörnyein, gazdaságán. Nyelvi szakértők számos új nyelvet is kidolgoztak a játék kedvéért.


1.09: A DA folytatása a NWN-nak, vagy a BG-nek? (Vissza)
Nem folytatása egyiknek sem, de az összes eddigi BioWare RPG szellemi örökösének tekinthető.


1.10: Milyen játszható fajok lesznek? (Vissza)
Elfek, törpék, humánok is lesznek, mint játszható fajok. Lesznek mások is, de ezekről csak később beszélnek.


1.11: Lesz csapatunk a DA-ben? (Vissza)
A DA csapat alapú RPG, és lesz egy csomó NPC, aki közül választani lehet. A játékos beszélgethet a csapattagokkal, tetteivel hat rájuk, mint még eddig soha, barátságokat, románcokat, rivalizálást alakíthat ki. A játékos a csapattagok felett teljes irányítást gyakorol a harc során (mint a BG-ben). A játék kezdetekor egy vagy több kezdő karaktert is létrehozhatsz, de aztán később választhatsz a csatlakozni hajlandó NPCk közül is, akikkel utazásod során találkozol.


1.12: Milyen enginet használ a játék? (Vissza)
Egy teljesen új, csúcs enginet, melyet BioWare Dragon Age Engine-nek neveztünk el. Az új engine kialakításakor az összes korábbi tapasztalatot felhasználták a fejlesztők (Infinity, Aurora, Odyssey, Jade Empire Engine).


1.13: A DA rendelkezik majd DM klienssel? (Vissza)
Igen. Erről a speciális jellemzőről később beszélnek majd részletesebben.


1.14: Ki a kiadó? (Vissza)
Jelenleg még nincs megállapodás egyetlen kiadóval sem. A program egy teljesen új szellemi termék, mely a BioWare fejlesztése és tulajdona.


1.15: Mikorra várható a megjelenés? (Vissza)
Erre vonatkozólag még nincs információ.


Forrás: BioWare FAQ