Főmenü
Frissítések
Hírek
Cikkek
Társoldal hírek
Végigjátszások

Aloldalak
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Társoldalak
WoW Hungary
Morrowind HQ
SW: Galaxies
Baldur.hu
Fallout HU
Dungeon Siege 2
Oblivion HQ

Egyebek
Linkek
Impresszum

2007.08.31. - Kwish

Fallout 3 - Eurogamer interjuhé (070830) szemezgetés


Az Eurogamer a lipcsei banzáj során leült egy kicsit trécselni Pete Hines vezető PR mókussal. Michoda kihívás! Mármint erről beszélgettek... őszintén szólva, alig van benne használható infó, nagy bullshit az egész (kezdetekről, "miért is így csinálják" kérdésekről, rajongókról). Minimalista szemezgetés.


Karakterfejlődés
A Fallout küldetés - karakterfejlődés filozófiája más, mint az Oblivioné. Sokkal kevesebb küldetés van, de minden egyes küldetést többféle, és eltérő módon is meg lehet oldani, és attól függően, hogy a játékos miként oldja meg a feladatot, megnyithat, vagy elzárhat maga előtt új utakat. A döntések alapján lesznek olyan dolgok, melyek elérhetetlenné válnak (vagy épp ellenkezőleg, azért lesznek hozzáférhetőek, mert a játékos egy bizonyos módon döntött). A játék során nyomon követik a játékos karmájának alakulását, s ennek megfelelően eltérő lesz a játékmenet (például a karmától függ majd, hogy milyen társak szegődnek a főhős mellé). A karakter majd különféle címeket is kaphat, pl. "A Pusztulat Korbácsa" (Scourge of the Wasteland), ha valaki igazán gonosz gazfikcó és a levegőbe repíti Megatont. Szóval lesz néhány olyan dolog, ami arra utal, hogy milyen is a játékstílusotok. Újra kell játszanotok a játékot, ha meg akarjátok ismerni az összes "Teljesítményt" (Achievement), a korábbihoz képest eltérő utat kell választani, hogy más dolgokhoz is hozzáférjetek. Persze még semmi sincs kőbe vésve, de úgy általában véve ezt a képet alakítottuk ki, nem lesz elég egyetlen végigjátszás, hogy mindent megismerjetek.

Játékidő
Cirka 20 óra a főküldetésre és másik 20 óra a mellékküldetésekre, és még-maghatározásra-váró-időmennyiség szükséges a különféle szabadformájú játékmenetre. Lesznek olyan dolgok, melyeket már nem hívnánk hivatalos küldetéseknek, véletlenszerű tennivalók szerte a világon - Fedex küldetések, mikor el kell vinni valamit valahová; véletlenszerűen generálódó, felfedezésre váró "dungeonok". Szóval ezekből a dolgokból is több órányi játékidő összegyűlik. Igazán nagy világról van szó, tonnányi tennivalóval, de persze összevetve az Oblivionnal, kisebb világról van szó. Valójában azonban a Fallout 3-ban nagyobb a szabadság, mint az Oblivionban - úgy értem 9-12 eltérő befejezés lesz, senki számára nem lesz ugyanolyan a játék. Az amit tesztek, és a különféle döntések véglegesen meghatározzák azt, hogy miként halad előre a játékotok és hogy miként fejeződik be.

Történelem
A játék cirka 30 évvel játszódik a Fallout 2, és mintegy 200 évvel a háború után. Szóval egyértelműen része lesz a Fallout univerzumnak, de különösebben nem követi a korábbi történetet.

Franchise
Nem csak egy játék miatt vették meg a licenszt.

Készítette: Keza MacDonald
Forrás: Eurogamer - Fallout 3(Interview)




Frissebb kapcsolódó cikkek:

2007.09.03. - Fallout 3 - ActionTrip interjuhé (070831)
2007.09.07. - Fallout 3 - GameTap interjuhé részletek (070831)

Korábbi kapcsolódó cikkek:

2007.08.30. - Fallout 3 - NMA interjuhé (070829)
2007.08.28. - Fallout 3 - Válaszreakció a párbeszédekkel kapcsolatban
2007.08.26. - Fallout 3 - 1UP interjuhé (070824)
2007.08.20. - Fallout 3 - GamingTrend fórum Q&A IV.
2007.08.14. - Fallout 3 - GamingTrend fórum Q&A III.


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása