Főmenü
Frissítések
Hírek
Cikkek
Társoldal hírek
Végigjátszások

Aloldalak
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Társoldalak
WoW Hungary
Morrowind HQ
SW: Galaxies
Baldur.hu
Fallout HU
Dungeon Siege 2
Oblivion HQ

Egyebek
Linkek
Impresszum

2006.05.25. - Kwish

Titan Quest - Lényismertető #3


Az IGN utolsó lényismertetőjében a Távol-kelet szépségeit, pontosabban néhányukat mutatja meg. Vannak itt kisebb, nagyobb, de leginkább veszélyesnek tűnő ellenfelek. A bemutatóhoz ismét csatoltak egy kis vizuális csemegét is (16,48 MB; ~1:39)


TIGER MAN (Tigris ember)
Görögországhoz és Egyiptomhoz hasonlóan Keletnek is megvan a maga domináns lénye. Azerős, nemes és igen jól képzett haderőkkel rendelkező Tigris emberek a legfőbb uralkodók ezen a területen. A Tigris emberek titokzatos törzse valaha a bambusz erdőkben élt, de aztán a hadseregük mozgásba lendült. Ezek az intelligens vadak nem igazán szeretik az embereket, de mindaddig megtartották a kellő távolságot, amíg egy nap obsidian darabok törtek elő a földből. Ez olyan volt, mint valami misztikus irányfény, s a Tigris embereket - a világ oly sok más szörnyéhez hasonlóan - vonzották ezek a dolgok. A belőlük sugárzó suttogásoktól és alacsony tónusú hangoktól megdelejezett Tigris ember hadak kivonultak az erdőkből és háborút kezdtek az emberek ellen. A Tigris ember seregeket az albínó nemesek vezetik. A narancs és fekete csíkos közkatonák szépen megmunkált páncélt viselnek, és különféle közelharci és távolsági fegyvert használnak. Ezek a katonák gyorsak, s erő tekintetében senki sem veheti fel velük a versenyt. Az Albínó Nemesek fehér és fekete csíkosak, s ismerik az ősi mágiákat. Varázsbotjaik segítségével varázslatokkal támogatják katonáikat, s meggyógyítják a sérülteket. A Tigris ember törzsek rendelkeznek a legnagyobb haderővel Keleten, de most már olyan messzire nyugatra is elmerészkednek, mint a Selyemút vége.

NEANDERTHAL SHAMAN (Neander-völgyi sámán)
A Selyemút átvezet a Babilont és Keletet összekötő havas, hegyvidéki hágókon. Ennek az ősi kereskedelmi útvonalnak a mentén él az egyik legjobban félt lény, a neander-völgyi sámán. Az emberiség e távoli rokona igen jól boldogult, s egyre jobban gyarapodott a havas hegyek és a jeges barlangokban. A neander-völgyi sámán kivezette klánját a barlangokból, és rajtaütéseket szervezett a kereskedők ellen, mikor azok próbáltak elnavigálni a fagyos hidak és csalóka utak között. Miután ételt, fegyvereket és felszerelést zsákmányoltak, a szemetet és a holttesteket csak a tavaszi olvadást követően találták meg. A neander-völgyi sámán csonttal és szarvakkal díszített páncélt visel, s gyakran valamilyen botot cipel magával. Bár a neander-völgyiek nem teljesen felegyenesedve járnak, nem szabad alábecsülni az intelligenciájukat és képességeiket. Ravasz ellenfelek, s megszelídítettek néhányat e jeges sziklák legvadabb lakói közül is.


1280 x 960

1280 x 960

1280 x 960

1280 x 960

720 x 960

DRAGONIAN (Dragonian)
A mítoszok lénye még utoljára életre kelt, hogy elhozza a rettegést a Kelet népeire. A kentaur sárkány, vagy más néven Dragonian nem is olyan régen kelt életre az árnyak közül, s most lemészárolja a parasztokat, felégeti a falukat, és a legnagyobb keletei védelem ellen vonul. Ezek a lélektelen gyilkológépek magasak, büszkék és igen fenyegető ellenfelek. Pengével ellátott fegyverekkel, íjjal és mágiával harcolnak. Pikkelyes bőrük keményebb még a vasnál is, és szinte lehetetlen átszúrni... ha szerencsés vagy, találsz egy olyan páncélt, amit ennek az ősi szörnyetegnek a bőréből készítettek.

PENG (Peng)
A szárnyas Peng majom igen ártalmas lény, ami mindig falkában jár. Egyetlen ilyen lény nem jelenthet fenyegetést, de ha már sokan vannak, akkor ezek a kis húsevő ártányok okozhatnak némi sérülést. Rendszerint a sziklás dombokon lehetett velük találkozni, de az utóbbi időben egyre agresszívabbá váltak, s továbbvonultak az erdőkbe, mezőkre, s a Nagy Fal mentén mindenhol megtámadták az őröket. A Selyemutat bejárt kereskedők azt mesélték a helybélieknek, hogy látták a Pengek új fajtáját is, mely alkalmazkodott a jéghez és a hóhoz. Néhány falusi megfigyelt pár szokatlanul nagy Peng szörnyeteget is, melyek szemmel láthatólag mágikus erővel bírtak, feltehetőleg valami természetfeletti erő miatt mutálódtak.

DJINN (Dzsinn)
A zűrzavar, mely oly sok kárt okozott Keleten, felébresztette a Dzsinn alvó szellemét is. A Dzsinn géniuszok faja, mely már több ezer éve eltűnt most felébredt, s bosszút fogadott azok ellen, akik ősei üldözték őket. Ezek a szellemszer lények a szóbeszéd szerint a barlangokat, temetőket, és a föld alatti helyeket lakják, de megtalálhatóak bármilyen sötét helyen, ahol a gyanútlan utazó nem is számít rájuk.

Szerző: Iron Lore
Forrás: IGN – Creature Feature #3




Frissebb kapcsolódó cikkek:

2006.05.30. - Titan Quest - Fejlesztői blog #17, küldetések
2006.06.02. - Titan Quest - Arany
2006.06.06. - Titan Quest - Intro trailer
2006.06.11. - Jellemzők
2006.06.13. - Titan Quest - Modder Guide...

Korábbi kapcsolódó cikkek:

2006.05.17. - Titan Quest - Fejlesztői blog #16, multiplayer tesztelés
2006.05.11. - Titan Quest - Demó
2006.05.06. - Titan Quest - Fejlesztői blog #15, páncélok
2006.05.05. - Titan Quest - Fejlesztői blog #14, vizuális effektek
2006.05.02. - Titan Quest - Shack News interjuhé


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása