Főoldal
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Általános
Jellemzők
FAQ
Követelmények

Világ
Történet
Hősök
NPCk
Ellenfelek

Háttérinfók
Előzetesek
Interjuhék

Galéria
Screens
Concepts

2005.05.25. - Kwish

2005 E3: Gamersinfo infómorzsák

A Gamersinfo lehozott egy rendkívül rövid anyagot a The Roots-ról, még az E3 kapcsán. Valami számomra megfoghatatlan indok miatt, aszongyák, hogy a főkarakter már más névre hallgat...

(2005.05.24) Be kell vallanom... szeretem meglátogatni a Kelet-európia fejlesztőket. Általában nem rendelkeznek olyan nagy gyakorlattal, mint a keleti társaik, s játékaikat sem olyan puccosak, s nincsenek is olyan jól megtervezve, őst, nagyon gyakran mégcsak azt sem értem, amit mondani szeretnének. De mindig eszméletlenül rajonganak a munkájuk iránt és soha sem aggódnak kipróbálni valami újat, vagy - s a The Roots esetében is inkább ez a helyzet - elővenni valami régit, és még jobbá varázsolni.

A Cenega mégcsak nem is mentegetőzik, a The Roots a terveik szerint egy klasszikus, epikus ázsiai RPG lesz hatalmas jelenetekkel, óriás világgal s egy olyan történettel, ami gyakorlatilag a játék legvégéig elbizonytalanítja, és kétségek között tartja az embert. Leon, erghh Yan, az elsődleges karaktered , egy kis faluban nevelkedett fiú, aki elindul, hogy megtalálja, miért is pusztítja el a gonosz világát. Útja során három további karakter csatlakozik hozzá (eddig ez sem így hangzott el). Ezen karakterek mindegyike csapattag is lehet, és mindegyik rendelkezik valamilyen különleges képességgel, vagy erővel. Kiválasztani azt, hogy hol, melyik karaktert használod, és milyen képességeket veszel igénybe, akár a siker, vagy a kudarc meghatározója is lehet.

A világ hatalmas, húsznál több területből áll, 70 olyan aréna lesz, ahol harcolni lehet (itt nem kell attól félni, hogy egy sarok mögül váratlanul letámadják az embert), és olyan 400 tárgy lesz a játékban. A világ elég változékony, dzsungeltől kezdve lesz jeges vidék, sivatag, vagy akár a repülés hátteréül szolgáló környezet.

A harc a The Roots-ban a kezdeményezési érték alapján meghatározott forduló alapú rendszer. Minél több kezdeményezési értékbe kerül egy mozgás, a következő mozgásod annál később jöhet létre. Ha egy olyan manővert hajtunk végre, amely nagyon kevés kezdeményezést használ, még úgy is végződhet a dolog, hogy két körünk lesz egyszerre. A harcrendszer nagyon szépen animált és nincs miért aggódni a TB rendszer miatt.

A játék bármely pontján lehet menteni, nincsenek ún. mentési pontok. A történetről nem mondtak túl sokat, csak annyit, hogy valamiféle misztikus fákhoz kapcsolódik, melyek eddig a világ támogatásául szolgáltak, most viszont pusztulni kezdtek. Yan-nak kell kitalálnia, hogy miért.

A játék Xbox verziója 2006 második, a PC verzió pedig 2006 harmadik negyedévében várható.

Szerző: Ophelea
Forrás: Gamersinfo

(Vissza)