|
Oldal: előző oldal - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 - következő oldal
2005.08.29. - Kwish
The Witcher - RPGDot interjuhé II. rész
|
Nos, volt rá időm, és még egy részt lefordítottam az RPGDot-on megjelent ultralong interjuhéból. A három bevezető kérdés a cég történetével foglalkozik, meg a játék fejlesztés historikájával. És persze még folyt.köv. az utolsó darab...
|
2005.08.29. - Kwish
Titan Quest - 10 új kép a 3D Gamers-től
|
A 3D Gamers kitett 10 új képet a játékból, nekem nagyon olyan szagú a dolog, mintha az E3 trailerből lennének kiszippantva, de kit érdekel?
|
2005.08.28. - Kwish
DS2 - Hírek, dögivel
Társoldalunk, a Dungeon Siege 2 Hungarian a játékkal kapcsolatos több fejleményről is beszámol: játékismertetők, Britannia projekt, és angol nyelvű végigjátszás.
|
|
2005.08.27. - Kwish
The Witcher - WW2 #3 nap
|
A Hivatalos Oldalon a WW harmadik napja már tennap lezajlott, bár sok újdonság nem történt. Kitettek párat a korábban már közölt (és nálunk is megtalálható) képekből, illetve kitettek két új karakter modellt: Geralt (1 sor /3 kép), kurtizán (2/3).
|
2005.08.27. - Kwish
Fable: TLC - Fejlesztői napló 6
|
Az IGN PC lehozott egy anyagot, amit az idiotikus stílusa miatt én még mindig fejlesztői naplónak tekintek. Bár ez most nem is olyan nagy ökörködés, mint a korábbiak voltak.
|
2005.08.27. - Kwish
NWN2 - Hivatalos Fórum szemle
|
A NWNVault meg a Hivatalos Fórum nyomán itt az újabb fórumszemle (már Lateof is beszámolt a dolgokról a fórumban).
|
2005.08.27. - Kwish
Oblivion HQ - Egy új hivatalos kép
Társoldalunk az Oblivion HQ is kitette a Beth hivatalos oldalán feltűnt új screent. Csak egy darab. (Vagy új háttérkép is.)
|
|
2005.08.26. - Kwish
Oblivion HQ - Fan interjuhé
2005.08.26. - Kwish
Morrowind HQ - ''Vérfarkasok éjszakája'' by Katz
Társoldalunk a Morrowind HQ beszámol egy rajongói videó elkészültéről. A szerző szerint izgi.
|
|
2005.08.26. - Kwish
The Witcher - RPGDot interjuhé I. rész
|
Megjelent az RPGDot-on egy nagyon hosszú interjuhé. Mivel orrriási, külön részletekben fogom feltenni. Alapvetően három részből épül fel: cégismertető, játékvilág, játékmenet/karakter kérdések. Mivel engem ez érdekel a legjobban, ezzel kezdem el. De majd folyt. köv.
|
2005.08.25. - Kwish
The Witcher - WW2 #2 nap
|
A Hivatalos Oldalon folytatódott a Witcher's Week, most a "gyártás" jegyében telt a nap. Bemutattak egy nagyon pöpec kis videót (~43 MB / 3:14) arról, hogy miként is készültek a játék hangjai, kitettek három új képet (az egyik panoráma!) és egy képcsomagot (10,28 MB), melyben a nappal-éjszaka változást lehet nyomon követni... érdekes módon, én nem jöttem rá, hogy mi a sorrend. A képeket a Galériában meg lehet nézni...
|
(Az alábbiakban pedig a videó szövegét lehet olvasni...)
2005.08.25. - Kwish
SW: Galaxies HFS - Bria + chat log
Társoldalunk, az SW:Galaxies HFS hírt ad a Bria szerverrel kapcsolatos infókról, valamint szemezget a legutóbbi chat logból.
|
|
2005.08.25. - Kwish
Gothic III - Megvan az együttes...
|
A JooWood-News bejelentése szerint a Gothic III-ban a Corvus Corax nevű banda fog feltűnni. Ez egy nyolc tagból álló együttes, ami már 1989-től létezik és felléptek a Cottbus State Theater néhány előadásán is.
Forrás: RPGDot.com
|
2005.08.25. - Kwish
NWN2 - Hivatalos Fórum szemle
|
A NWNVault meg a Hivatalos Fórum nyomán következzen ismét egy kis szemezgetés a fejlesztők kommentjeiből (víz, madarak). Olyan kevés, hogy direktbe a T. Olvasó arcába vágom...
|
Víz megjelenítés (Brian D. Lawson, programozó)
(A kérdés az volt, hogy a víz mellett még bármi másnak is megváltoztatható-e a textúrája, nemcsak a színe. Mert hogy az lenne a nagy álom...)
Jelenleg csak a színt. A textúrák szimpla cseréjét egy kissé nehezebb lehetővé tenni, mert ez azt jelentené, hogy hozzá kéne férnetek a forrás geometriához UV-vel éatöbbi (aki érti, hogy mit is írok, pls. közölje már velem is :-) ). Nem csak ez a probléma, mert egy exportáló valamikor majd csak rendelkezésetekre áll majd. De anélkül, hogy a modellező csomagban csinálnátok a dolgot... honnan tudnátok srácok, hogy miként hozzatok létre ahhoz a modellhez passzoló textúrát, melyen megpróbáljátok éppen lecserélni?
Madarak (Brian D. Lawson, programozó)
(Volt egy arra vonatkozó kérdés, hogy lesz-e a madaraknak "landoló/leszálló animációja", mikor abbahagyják a mozgást. Valamint hogy egy láthatatlan NPC fejére lesznek-e animálva, vagy önállóan, madárként, és így a két méteres magasság felett is röpködhetnek és leszállhatnak-e?)
Legjobb esetben is kétlem.
Forrás: NWNVault
2005.08.24. - Kwish
Titan Quest - 2005 GC / Gamespy előzetes
|
A Gamespy a 2005 GCn látott anyag alapján ismét kiadott egy rövid előzetest a Titan Quest-re vonatkozóan. (Erősítve bennem azt az érzést, hogy ez talán nem az az igazi RPG, amivel annyira foglalkozni kéne... )
|
2005.08.24. - Kwish
Dark Messiah - 2005 GC / Jolt első pilla, ActionTrip előzetes
|
A Jolt oldalon megjelent egy kis áttekintés a játékról. Van benne néhány infómorzsa, nekem a multi részre vonatkozó dolog volt új. (Később találtam egy cikket az ActionTrip-en is, onnan is átvettem dolgokat.)
|
- Egy varázsló tanítványaként (a nevünk Serath) harcosként, varázslóként, vagy rejtőzködő orvgyilkosként járhatjuk utunkat. Célunk a próféciákban megjövendölt Sötét Messiásnak nevezett delikvens megállítása.
- RPG jellemzők: fejleszthető felszerelés, különböző skill fejlesztési lehetőségek.
- Erősen módosított Valve Source engine-t használnak, teljesen kihasználva a motor fizikai és grafikai lehetőségeit.
- Több mint 40 eltérő fegyver és tucatnyi varázslat, 12 helyszín. A többi Valve játékhoz hasonlóan erős (a játékban elmesélt) történetet kínál, melynek kivitelezésében sokat segít az engine karakter kifejezéseket ábrázoló képessége.
- Multiplayer 32 játékosig, beleértve a csapat játékokat (emberek élőholtak ellen). Az online kooperatív módról is rebesgetnek valamit.
- Lesznek küzdőállások, illetve a játékos választhat az erős csapás (egér gomb tartós lenyomása), és a gyors csapás (szimpla klikk) között. (AT)
- A HL részletezettségéből feláldoznak egy kicsinyt annak érdekében, hogy egy jóval nyitottabb környezetet hozzanak létre. A fejlesztők lehetőséget akarnak arra adni, hogy a játékosok többféle módon is megoldhassanak egy problémát. Maguk a térképek is kevésbé lesznek lineárisak, így lehetőséget adnak arra, hogy az ember szó szerint máshogy közelítsen meg egy adott szituációt. (AT)
Forrás: Jolt - First look; ActionTrip - Preview
2005.08.24. - Kwish
The Witcher - RPGDot előzetes
|
Az RPGDot lehozott egy előzetest a játékról. Nem fordítom le teljesen, csak főbb vonalaiban, mintegy emlékeztetőül, mivel ebben még nem írnak új infót (a játékelem leírásakor pl. olyan dolgokat emlegetnek, ami még az E3 videóban volt benne). Lássuk...
|
2005.08.24. - Kwish
SW: Galaxies HFS - ARC-170
Társoldalunk, az SW:Galaxies HFS egy lelkes rajongónak köszönhetően az ARC-170 küldetés leírásával gazdagodott.
|
|
2005.08.24. - Kwish
The Witcher - WW2 #1 nap
|
A Hivatalos Oldalon megkezdődött a második Witcher's Week adatfolyam. Az első napon a 2005 GC trailer megannyi verzióját tették ki, két formátumban, több méretben (a cucc már ismert lehet a korábbi IGN anyagból). Nálunk is letölthető a .mov formátum a legnagyobb (720x576 / 93 MB) és a legkisebb (320x240 / 13 MB) méretben.
|
UPDATE: Kitettem egy új posztert is. Impresszív!
2005.08.24. - Kwish
NWN2 - Hivatalos Fórum szemle
|
A NWNVault meg a Hivatalos Fórum nyomán következzen ismét egy kis szemezgetés a fejlesztők kommentjeiből (grafika, interface, eszköztár).
|
Oldal: előző oldal - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 - következő oldal
|
|