Főmenü
Frissítések
Hírek
Cikkek
Társoldal hírek
Végigjátszások

Aloldalak
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Társoldalak
WoW Hungary
Morrowind HQ
SW: Galaxies
Baldur.hu
Fallout HU
Dungeon Siege 2
Oblivion HQ

Egyebek
Linkek
Impresszum


Oldal:  előző oldal - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 - következő oldal



2005.09.08. - Kwish

Hellgate: London - Rajongói interjuhé

A Hellgate Guru elcsípte Bill Roper-t, a Flagship CEO-ját egy "kisebb" interjuhéra (az én ízlésemnek bázi hosszú, majd három oldal). A cél, hogy néhány részletesebb információ is napvilágra kerüljön a játékról. Lássuk...


Tovább..


2005.09.08. - Kwish

NWN2 - Hivatalos Fórum szemle

A NWNVault meg a Hivatalos Fórum nyomán itt az újabb, minimalista fórumszemle. Talán a HP dobálásra vonatkozó post érdekes.

2005 Lipcsei GC (Adam Brennecke, programozó)
Felvetés: Egy barátom azt írta, hogy a 2005 GC bemutatásra került az NWN2 eszköztár.
Még nem került bemutatásra.

Arc-generálás (Jason Keeney, programozó)
Felvetés: Teljesen mindegy, hogy nézegetem a válaszaitokat, ez az egész egy tragédia az NWN2 szempontjából.
Azt hiszem, a tragédia szó mást jelent, mint amit te értesz rajta.

Hamis, vagy sem? (Brian D. Lawson, programozó)
Megint előkerült ez a kép, hogy mi a fene lehet, és biztos az NWN2-ből való, ráadásul még hivatalosan senki sem tagadta, hogy nem.
Én akkor most hivatalosan is azt mondom, nem. Ez HATÁROZOTTAN NEM AZ NWN2. Egyébként meg, véleményem szerint... az NWN2 soookkal jobban néz ki. Nah, nesztek, itt van hivatalosan is.

HP kockadobással meghatározott értéke? (Anthony Davis, programozó)
Felvetés: Igazán utáltam, hogy az NWN1-ben bárki megúszhatta a szintlépést, ha nem kapott jó HP értéket, és addig próbálkozott, amíg nem érte el a maximumot. Ki lesz véve ez az NWN2-ben? Vagy legalább szerver szinten lesz rá lehetőség? Lesz esetleg több szerver opció? Például egy bizonyos képesség teljes letiltása?
Azt hiszem, ezzel már valahol foglalkoztunk. A jelenlegi terv (ami egyébként még nem konkrét), hogy különféle beállítások lesznek a HP esetében.
Például:
Véletlenszerű kockadobás
Greyhawk szabály
Max. HP szabály
Ezek a beállítások lehetnek a hivatalos kampányban, vagy esetleg a szerver szinten, még nem döntöttük el. De ne felejtsétek el, hogy ez alacsony prioritás a jelenlegi helyzetben, mivel a mostani rendszeri is MŰKÖDIK, és scripteléssel megkerülhető.
(...)
De ez még csak terv. Nem konkrét dolog. Nem 'A' prioritású. A cél, hogy ezek benne legyenek a játékban, de az biztos, hogy nem fogják megakadályozni a játék leszállítását, ha mégsem úgy lenne. De skacok, ha szeretnétek egy kicsit segíteni, akkor adjatok egy listát azokról a dolgokról, amit szeretnétek még lehetőségként. Próbáljátok meg egyszerűen. Például:
Greyhawk szabály: (N hd/2)+1.
A legjobbakat fogjuk, és betesszük a tartalom igények közé. Jó lesz?





2005.09.07. - Kwish

Oblivion HQ - Izzítás...

Társoldalunk az Oblivion HQ belekezdtett a néptömegek izzításába, az előrejelzése szerint ősszel igazi infóáradat várható az Oblivionnal kapcsolatban. Hype lesz itt kérem szépen ezerrel.





2005.09.07. - Kwish

DS2 - Végigjátszás frissítés
Társoldalunk, a Dungeon Siege 2 Hungarian kipublikálta az Act 2 végigjátszását is.





2005.09.07. - Kwish

NWN2 - Hivatalos Fórum szemle

A Hivatalos NWN2 Fórum tennap ismét bővített néhány Dev kommenttel az infókat. Szóba került megint az arcgenerálás, az útkeresés és hogy miért is nem beszélnek annyit... és megemlítettek valami screenshot sorozatot is...


Tovább..


2005.09.06. - Kwish

Gothic III - Cikkecske a karakter fejlesztésről

A Gothic3 oldal még a múlt hét végén lehozott egy kis cikkecskét a karakter tervezés szépségeiről. Nem leszünk okosabbak túl sok mindennel, de háttéranyagnak nem rossz. Lássuk, mit is ír a hogyishívják...


Tovább..


2005.09.06. - Kwish

The Witcher - HCGamer interjuhé sorozat, III. rész

A HC.Gamer három részes interjuhé sorozatának utolsó része is publikálásra került a múlt hét vége felé. Sok minden szóba kerül, jó cucc.
"HC.Gamer: Körülbelül hány NPC-re és mellékküldetésre számíthatunk?
CD Projekt RED: Száz NPC biztosan lesz és ezekből elég sok egyedi tulajdonságokkal fog rendelkezni. A mellékküldetések tekintetében kétszer ennyire, azaz nagyjából kétszázra lehet számítani majd. Ezeknek az egyik fele szervesebben kötődik a történethez, míg a másik fele nem. Az összetettségük is különböző, lesz amelyik az egész játékot felölei majd és többféleképpen oldható meg, de rendkívül egyszerűekbe is belefuthatunk majd (például öljük meg az xy szörnyet, ami nagyjából a Witcher mindennapi életének felel meg). "

A többiért nézzetek el a forráshoz!




2005.09.06. - Kwish

The Bard's Tale - RPGDot értékelés

Az RPGDot-on megjelent egy értékelés a játékról. Érdekes módon általában véve problémásnak látják a cuccost, de a témavezetés és a humoros stílus miatt elég jó pontot adnak neki 8/10 végső ítéletként...


Tovább..


2005.09.06. - Kwish

Oblivion HQ - Egy kép és más semmi...

Társoldalunk az Oblivion HQ lengyel forrásból szert tett még egy pokoli hangulatú képre. Sötét egy darab.





2005.09.06. - Kwish

NWN2 - Hivatalos Fórum szemle

Kicsit összegyűltek a Dev postok az NWN2 fórumában, van itt szó mindenről, bár alapvetően az Eszköztár és a moddolás témakörében nyilatkoznak a fijjuk.


Tovább..


2005.09.05. - Kwish

DS2 - Hírhalom
Társoldalunk, a Dungeon Siege 2 Hungarian ismét szemezget a játékkal kapcsolatos hírekről: avagy elnyerte a gamma a hónap játéka címet, vannak interjuhék, és egy új szörny a hivatalos oldalon.





2005.09.02. - Kwish

Oblivion HQ - Kép, kép, kép, kép...

Társoldalunk az Oblivion HQ jónéhány unofficial képpel gazdagodott. Hiába, az internet jó dolog.





2005.09.01. - Kwish

NWN2 - Hivatalos Fórum szemle

Tennap, ma hajnalban született néhány kiegészítés a Hivatalos Fórumon a fejlesztők jóvoltából. Elég szegényes infóhalmaz...

Radial Fog Line (Brian D. Lawson, programozó)
Felvetés: Én jobban szeretném, ha a köd középpontjában a karakterem állna, nem pedig a kamera. Ez sokkal jobban növeli a játékélményt, mert a játékos azt látja, amit a karakter is láthat.
Bocs, de ezt te preferálod személyesen, és el tudom képzelni, milyen komoly viták alakulnának ki erről a felhasználók között. Arról nem is beszélve, hogy nem olyan könnyű megcsinálni, nem igazán van rá jó módszer.

Animáció a placeable-kon és a lényeken (Brian D. Lawson, programozó)
Felvetés: Jól gondolom azt, hogy az az eszköz, amit ti használtok erre a dologra, valami szabadalmaztatott termék, és nem igazán könnyű átkonvertálni tömeg használatra?
Teljesen jól gondolod. És éppen ebből az okból, a dolgok "még inkább" bonyolódnak.

Placeable-k csoportosítása (Adam Brennecke, programozó)
Felvetés: Lehet majd SetStaticFlag(object oPlaceable, int TRUE/FALSE) függvényünk?
MakeStatic nem lesz. A statikus placeable-ket igazából teljesen másként kezeli az engine, mint a normál placeable-ket. Nem igazán lehet arra ok, hogy valaki a statikus placeable-ket ”átkapcsolja” nem-statikus placeable-ké (hacsak nem maradtam ki valamiből).





2005.08.31. - Kwish

The Witcher - WW2 #? nap

Úgy tűnik, eljött a Witcher Week utolsó (nyócadik?) napja is. A Hivatalos Oldal-ra ezúttal nem sok minden maradt, kikerült egy új, egyszerűen ütős wallpaper, valamint még egy hangminta, amolyan üsd-vágd-nam-apád jelleggel (bár nem annyira olyan). Indítottak egy kisebb kvíz-játékot is három roppant eccerű kérdéssel.





2005.08.31. - Kwish

Fallout3 - Van Buren képek, kettő

Az NMA tennap megint lehozott két képet a rég elhalt Van Buren projektből. Most semm misztikus idegen nem játszott közbe a dologban, az Obsidian fórumon tűnt fel a cucc. Egy mozgó labor (1), valamint a karakterlap (2) tűnik fel a képeken.
Forrás: NMA




2005.08.31. - Kwish

WoC - Interjuhé a PC Dome oldalon

A PC Dome oldal egy interjuhéval örvendezteti meg azokat, akik várják már a játékot. Sajnos még várhatjuk.





2005.08.31. - Kwish

NWN2 - Hivatalos Fórum szemle

Most csak dolgot találtam a Hivatalos Fórumban, ott se annyira a válasz lényeg, hanem a kérdés. Mára ennyi (tegnapról, vagy ma hajnalról, tudja fene...)

Placeable-k csoportosítása (Adam Brennecke, programozó)
Felvetés: Gyakran dolgozok olyan területeken az NWN-ben, amiben sok a placeable (pl. egy erdő teli fákkal, növényekkel, virágokkal). Ezeket azonban gyakran problémás szerkeszteni. Ha pl. rá akarok klikkelni egy fára, akkor a közelebbi fára klikkelek véletlenül, nem arra, mire szeretnék. Vagy ki akarok jelölni egy növényt, de egy kicsit eltévesztem, és helyette már egy gondosan elhelyezett növényre klikkelek és elmozdítom a helyéről.
No persze mindenki ismeri azokat a kapcsolókat, melyek lehetővé teszik a különféle dolgok elrejtését. Én ezeket nagyon gyakran használom, igazából csak egy, vagy két csoport látható málam. De ezeken a zsúfolt helyeken ez sem megoldás, mert mindig látszódik az összes elhelyezhető tárgy.
Arra gondoltam, hogy nagyon, nagyon nagy segítség lenne, ha csoportosíthatnánk az elhelyezhető tárgyakat és lehetőségünk lenne láthatatlanná tenni az egész csoportot, vagy még inkább ”zárolni” (ami azt jelenti, hogy semmit sem lehet rajtuk változtatni, sőt, lehetőleg ki sem lehet őket jelölni). Ez a zárolás arra is jó lenne, hogy láthatnánk azokat a dolgokat is, amiket már nem akarunk változtatni.
Azt hiszem, ez nagy segítség lenne a területek szerkesztőinek. Különösen mivel az NWN2-ről az hírlik, hogy sokkal több elhelyezhető tárgy lesz benne, mint az NWN-ben.
Kiegészítés: Ez tetszik nekem is. Tegyétek az elhelyezhető tárgyakat statikussá (’static’), míg ki nem választja őket az ember egy gombbal (pl. ez lenne a Select Static Placeable gomb).

Javaslataid többsége már benne van az eszköztárban!





2005.08.30. - Kwish

The Witcher - WW2 #7 nap

A Hivatalos Oldalon most két újabb 2005 GC trailer került ki, iszonyatos minőségben. Az egyik a harcrendszert (~27,2 MB; 7:45) mutatja be (ez még élvezhető, csak épp az E3 trailer egy verziója), a másik pedig a grafikát (17,3 MB; 4:55). Nah, ennél akár ki is lehet kapcsolni a hangot, mert k.ra nem lehet belőle érteni semmit :-/
Jah, ha valaki elértené a finom célzást, ezek rossz minőségű, külső kamerás felvételek a prezentációkról (épp úgy, mint a tennapi).

Tovább..


2005.08.30. - Kwish

NWN2 - Hivatalos Fórum szemle

A NWNVault meg a Hivatalos Fórum nyomán itt az újabb fórumszemle. (Érdekesség, hogy volt egy fejlesztői hozzászólás, amit egy másik fejlesztő törölt, mert olyan dolgokat árult el, amit nem kellett volna... sajna lemaradtam a dologról)


Tovább..


2005.08.29. - Kwish

The Witcher - WW2 #6 nap

A hét végén a WW2 eseményei kissé érdektelenek voltak, a Hivatalos Oldalon kitettek néhány olyan képet, ami nálunk már jőpár napja kinn van, illetve pár fotót a 2005 GC standról. Ma viszont egy olyan kis videót (~54,4 MB; 8:25) nyomtak ki, ami a küldetések megoldási lehetőségeit taglalja.


Tovább..

Oldal:  előző oldal - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 - következő oldal