Főmenü
Frissítések
Hírek
Cikkek
Társoldal hírek
Végigjátszások

Aloldalak
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Társoldalak
WoW Hungary
Morrowind HQ
SW: Galaxies
Baldur.hu
Fallout HU
Dungeon Siege 2
Oblivion HQ

Egyebek
Linkek
Impresszum


Oldal:  előző oldal - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 - következő oldal



2005.09.26. - Kwish

Bourgeoisie interjuhé részletek...

A Bourgeoisie projekt (lengyel Fallout-jellegű gamma) hivatalos oldala lehozott egy hosszabb lélegzetű interjuhét, melyet a játék egyik fejlesztőjével készítettek még korábban. A kérdésekre Piotr Kilanowski válaszol, akinek elsődleges feladata a világ kifejlesztése és a többiek munkájának összefogása.
Az anyag hosszú, az egészet nem fordítottam le, csak azt, ami közvetlenül a játékra vonatkozik (kimaradtak a bemelegítő és a záró kérdések).

Tovább..


2005.09.24. - Kwish

Titan Quest - IGN RPGVault interjuhé I. rész

Az IGN RPGVault elcsípte az Iron Lore vezető fejlesztőjét, és berángatta egy többrészes interjuhé sorozatba. Őszintén szólva ebben az első részben én forradalmian új gondolatokkal nem találkoztam, talán a vége érdekesebb, ami a karakterről szól. Az tuti, hogy ez nem az én játékom lesz :-)


Tovább..


2005.09.24. - Kwish

WoW Hungary - Új druida talentek...

Társoldalunk, a World of Warcarft Hungary hírt ad az új druida talentekről, amit az 1.8-hoz ígérnek.





2005.09.23. - Kwish

Fable: TLC - RGPDot értékelés

Az RPGDot lehozott egy nekem nagyon korrektnek tűnő Fable: TLC értékelést. Nem a nagy lelkendezéssel van tele (ami elsősorban a külsőségekhez igazodott eddig), hanem jól kivesézik a játékot. Az értékelés sem olyan elszállt 7/10 pontot adnak.


Tovább..


2005.09.23. - Kwish

Fable: TLC - Ellenfelek frissítése 3.

Az IGN RPGVault ismét bővítette az ellenségek körét, most (az imho rendkívül ocsmány) nimfákat és a hatalmas trollokat csodálhatjuk meg.


Tovább..


2005.09.22. - Kwish

WoW Hungary - Beteg ez a világ...

Társoldalunk, a World of Warcarft Hungary az mmorpg.hu nyomán beszámol az Azeroth világát feldúló pestis járványról. Még jó hogy nem madár-influenza.





2005.09.22. - Kwish

Fable: TLC - Ellenfelek frissítése 2.

Az IGN RPGVault ma is bővítette a röviden bemutatott lények sorát. Az élőhalottak, illetve a sikoltók kerültek sorra.


Tovább..


2005.09.22. - Kwish

NWN2 - Hivatalos Fórum szemle

Csend és hullaszag a Hivatalos NWN2 Fórum-on, de ha megkapargatjuk, válámi azért van. Nem sok, de válámi.

128 mega vs 256 mega vs 512 mega (Brian Lawson, senior programozó)
Ha csak az NWN2 miatt akarsz új kártyát venni, akkor azt javaslom, hogy várj a lehető legvégső pillanatig, és csak akkor válaszd ki azt, ami az adott időben a pénztárcádnak a legjobban megfelel. Ha a szemet gyönyörködtető látványra és teljesítményre vágysz, akkor a 3.0 shader modellek lesznek a neked valók.

Milyen programot használnak a fejlesztők? (Jason Keeney, senior programozó)
Felvetés: Elmondaná az egyik fejlesztő, hogy milyen programokat használtok a modellek és textúrák készítéséhez, és hogy milyen hasonló eszközök vannak az iparágban?
A 3D modellekhez MAX-ot használunk. A 2D textúrákhoz meg ez ilyesféle dolgok legtöbbjét Z-Brush-al és Photoshop-pal készítjük el. Azt hiszem, ezek eléggé elterjedtek az iparágban, bár a 3d modellezésben még a Maya-t is igen elterjedt. Azt hiszem, közel 50-50% a MAX és a Maya használata.

Csatlósok (Ferret Baudoin, vezető fejlesztő)
Több csatlós közül választhatsz majd, mint amennyit valóban felvehetsz, így döntened kell majd arról, hogy kit viszel magaddal.




2005.09.22. - Kwish

DS2 - Dől a faaaaaaaaaaaaaaa! Az infó.
Társoldalunk, a Dungeon Siege 2 Hungarian ismét tömény infóhalmazt zúdít a szerencsétlen szemlélő nyakába. Szó van itt mindenről, kérem szépen, filmről, szörnyekről, értékelésekről, patchről. Mi szem-szájnak ingere.





2005.09.21. - Kwish

NWN2 - Hivatalos Fórum szemle

Lehet, hogy túl korán néztem el a Hivatalos NWN2 Fórum-ra, de most sem találtam sok dolgot. Az biztos, hogy fejleszteni kell, ha szép játékot akarunk majd látni. Tralalala.


Tovább..


2005.09.20. - Kwish

Fable: TLC - Ellenfelek frissítése

Az IGN RPGVault ma leközölte a tegnapi röpke lénybemutató újabb részét, most valami manót, meg valami farkasember/vérfarkas szerű lényt mutatnak be.


Tovább..


2005.09.20. - Kwish

SW: Galaxies HFS - Mindenféle

Társoldalunk, az SW:Galaxies HFS jónéhány dologról beszámol: van valami JtLS kérdőív, ami lehet ugyan, hogy már egy éves, de hátha nem; aztán egy hírecske az ingyenes karakter transzferről, és végül néhány válasz az új kieggel kapcsolatban.





2005.09.20. - Kwish

NWN2 - Hivatalos Fórum szemle

A Hivatalos NWN2 Fórum-on a szokásosnál is nagyobb a csend. Gyakorlatilag nem is volt fejlesztői komment.

A PC átsétálhat majd a hidak ALATT, ahelyett, hogy egyszerűen átmenne RAJTUK? (Jason Keeney, senior programozó)
Az NWN2 engine sok-sok bonyolult alrendszer gyűjteménye, melyek eltérő követelménnyel bírnak, mármint a tekintetben, hogy mire van szükségük ahhoz, hogy "gondolkozzanak" a játék adatokon.
Az új útkereső és járható terület rendszert úgy építettük be az NWN2-be, hogy közben észben tartottuk ezt a felette/alatta rendszert is... de végül egy ilyesféle változás olyan sok más rendszert megváltoztatott volna, amelyek átírását nem terveztük az eredeti engine-hez képest.

Platformok (Brian Lawson, Senior Graphics Programmer)
Felvetés: Tudja valaki, hogy mi a legutóbbi helyzet arra vonatkozóan, hogy milyen platformokra adják ki a játékot?
Windows alapú PCre.





2005.09.19. - Kwish

Fable: TLC - Ellenfelek

Az IGN RPGVault lehozott egy kis cikkecskét, melyben a játékban fellelhető ellenfeleket mutatják be pár szóban. Nem valami nagy durranás, inkább amolyan kis kedvcsináló.


Tovább..


2005.09.18. - Kwish

NWN2 - Hivatalos Fórum szemle

A Hivatalos NWN2 Fórum-on nem sok minden történt, már ami a Dev postokat illeti. Sőt, ismét megjelent egy rövid elménckedés arról, hogy most nem beszélhetnek...


Tovább..


2005.09.18. - Kwish

Fable: TLC - Actiontrip értékelés

A hétvégén minden online gamer újság bevadult, és elkezdte nyomni a Fable értékeléseket (hiába 20-án lesz a megjelenés). Mind bázi hosszú, kivéve ezt, amit az Actiontrip oldalon találtam. Ők 90 pontot adtak a játéknak, de nem igazán derül ki, hogy pontosan miért :-)


Tovább..


2005.09.18. - Kwish

WoW Hungary - Alterac Valley

Társoldalunk, a World of Warcarft Hungary kitett egy leírást az Alterac Valley-ről.





2005.09.17. - Kwish

Oblivion HQ - Három új képecske

Társoldalunk az Oblivion HQ hírt ad a Hivatalos Oldalon megjelent három újabb képről. Ezek se szénrajzok.





2005.09.17. - Kwish

SW: Galaxies HFS - ToOW képek, Ranger infók

Társoldalunk, az SW:Galaxies HFS kitett néhány képet az új kiegészítőből, valamint beszámolnak valami mininál infóról a rangerekkel kapcsolatban.





2005.09.17. - Kwish

The Fall - Megjelenés update...

A SeVeN M-től származó információk szerint megakadni látszik a dolog. A karakter problémát már megoldották, de most úgy tűnik, mégis azon filóznak, hogy legyen hang a játék alatt. Ehhez viszont meg kell várniuk az angol hanganyagot, amit az SSE novembernél előbb nem tud ígérni.

Őszintén szólva, kicsit aggódom. A játék Hivatalos Fórumán is elég nagy a csend, pontosabban a német boardon (!) kértek elnézést az angol verzió késedelme miatt. Kíváncsi vagyok, idén lesz-e ebből még valami, ui. szóba került az is, hogy az SSE esetleg az angol verziót a most készülő Mutant City kieggel együtt adná ki. Érdekes. Ha sokat szórakoznak, még a végén a Fallout3-mal kell majd versenyezniük.



Oldal:  előző oldal - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 - következő oldal