|
Oldal: előző oldal - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 - következő oldal
2005.09.26. - Kwish
Bourgeoisie interjuhé részletek...
|
A Bourgeoisie projekt (lengyel Fallout-jellegű gamma) hivatalos oldala lehozott egy hosszabb lélegzetű interjuhét, melyet a játék egyik fejlesztőjével készítettek még korábban. A kérdésekre Piotr Kilanowski válaszol, akinek elsődleges feladata a világ kifejlesztése és a többiek munkájának összefogása.
|
Az anyag hosszú, az egészet nem fordítottam le, csak azt, ami közvetlenül a játékra vonatkozik (kimaradtak a bemelegítő és a záró kérdések).
2005.09.24. - Kwish
Titan Quest - IGN RPGVault interjuhé I. rész
|
Az IGN RPGVault elcsípte az Iron Lore vezető fejlesztőjét, és berángatta egy többrészes interjuhé sorozatba. Őszintén szólva ebben az első részben én forradalmian új gondolatokkal nem találkoztam, talán a vége érdekesebb, ami a karakterről szól. Az tuti, hogy ez nem az én játékom lesz :-)
|
2005.09.24. - Kwish
WoW Hungary - Új druida talentek...
2005.09.23. - Kwish
Fable: TLC - RGPDot értékelés
|
Az RPGDot lehozott egy nekem nagyon korrektnek tűnő Fable: TLC értékelést. Nem a nagy lelkendezéssel van tele (ami elsősorban a külsőségekhez igazodott eddig), hanem jól kivesézik a játékot. Az értékelés sem olyan elszállt 7/10 pontot adnak.
|
2005.09.23. - Kwish
Fable: TLC - Ellenfelek frissítése 3.
|
Az IGN RPGVault ismét bővítette az ellenségek körét, most (az imho rendkívül ocsmány) nimfákat és a hatalmas trollokat csodálhatjuk meg.
|
2005.09.22. - Kwish
WoW Hungary - Beteg ez a világ...
Társoldalunk, a World of Warcarft Hungary az mmorpg.hu nyomán beszámol az Azeroth világát feldúló pestis járványról. Még jó hogy nem madár-influenza.
|
|
2005.09.22. - Kwish
Fable: TLC - Ellenfelek frissítése 2.
|
Az IGN RPGVault ma is bővítette a röviden bemutatott lények sorát. Az élőhalottak, illetve a sikoltók kerültek sorra.
|
2005.09.22. - Kwish
NWN2 - Hivatalos Fórum szemle
|
Csend és hullaszag a Hivatalos NWN2 Fórum-on, de ha megkapargatjuk, válámi azért van. Nem sok, de válámi.
|
128 mega vs 256 mega vs 512 mega (Brian Lawson, senior programozó)
Ha csak az NWN2 miatt akarsz új kártyát venni, akkor azt javaslom, hogy várj a lehető legvégső pillanatig, és csak akkor válaszd ki azt, ami az adott időben a pénztárcádnak a legjobban megfelel. Ha a szemet gyönyörködtető látványra és teljesítményre vágysz, akkor a 3.0 shader modellek lesznek a neked valók.
Milyen programot használnak a fejlesztők? (Jason Keeney, senior programozó)
Felvetés: Elmondaná az egyik fejlesztő, hogy milyen programokat használtok a modellek és textúrák készítéséhez, és hogy milyen hasonló eszközök vannak az iparágban?
A 3D modellekhez MAX-ot használunk. A 2D textúrákhoz meg ez ilyesféle dolgok legtöbbjét Z-Brush-al és Photoshop-pal készítjük el. Azt hiszem, ezek eléggé elterjedtek az iparágban, bár a 3d modellezésben még a Maya-t is igen elterjedt. Azt hiszem, közel 50-50% a MAX és a Maya használata.
Csatlósok (Ferret Baudoin, vezető fejlesztő)
Több csatlós közül választhatsz majd, mint amennyit valóban felvehetsz, így döntened kell majd arról, hogy kit viszel magaddal.
2005.09.22. - Kwish
DS2 - Dől a faaaaaaaaaaaaaaa! Az infó.
Társoldalunk, a Dungeon Siege 2 Hungarian ismét tömény infóhalmazt zúdít a szerencsétlen szemlélő nyakába. Szó van itt mindenről, kérem szépen, filmről, szörnyekről, értékelésekről, patchről. Mi szem-szájnak ingere.
|
|
2005.09.21. - Kwish
NWN2 - Hivatalos Fórum szemle
|
Lehet, hogy túl korán néztem el a Hivatalos NWN2 Fórum-ra, de most sem találtam sok dolgot. Az biztos, hogy fejleszteni kell, ha szép játékot akarunk majd látni. Tralalala.
|
2005.09.20. - Kwish
Fable: TLC - Ellenfelek frissítése
|
Az IGN RPGVault ma leközölte a tegnapi röpke lénybemutató újabb részét, most valami manót, meg valami farkasember/vérfarkas szerű lényt mutatnak be.
|
2005.09.20. - Kwish
SW: Galaxies HFS - Mindenféle
2005.09.20. - Kwish
NWN2 - Hivatalos Fórum szemle
|
A Hivatalos NWN2 Fórum-on a szokásosnál is nagyobb a csend. Gyakorlatilag nem is volt fejlesztői komment.
|
A PC átsétálhat majd a hidak ALATT, ahelyett, hogy egyszerűen átmenne RAJTUK? (Jason Keeney, senior programozó)
Az NWN2 engine sok-sok bonyolult alrendszer gyűjteménye, melyek eltérő követelménnyel bírnak, mármint a tekintetben, hogy mire van szükségük ahhoz, hogy "gondolkozzanak" a játék adatokon.
Az új útkereső és járható terület rendszert úgy építettük be az NWN2-be, hogy közben észben tartottuk ezt a felette/alatta rendszert is... de végül egy ilyesféle változás olyan sok más rendszert megváltoztatott volna, amelyek átírását nem terveztük az eredeti engine-hez képest.
Platformok (Brian Lawson, Senior Graphics Programmer)
Felvetés: Tudja valaki, hogy mi a legutóbbi helyzet arra vonatkozóan, hogy milyen platformokra adják ki a játékot?
Windows alapú PCre.
2005.09.19. - Kwish
Fable: TLC - Ellenfelek
|
Az IGN RPGVault lehozott egy kis cikkecskét, melyben a játékban fellelhető ellenfeleket mutatják be pár szóban. Nem valami nagy durranás, inkább amolyan kis kedvcsináló.
|
2005.09.18. - Kwish
NWN2 - Hivatalos Fórum szemle
|
A Hivatalos NWN2 Fórum-on nem sok minden történt, már ami a Dev postokat illeti. Sőt, ismét megjelent egy rövid elménckedés arról, hogy most nem beszélhetnek...
|
2005.09.18. - Kwish
Fable: TLC - Actiontrip értékelés
|
A hétvégén minden online gamer újság bevadult, és elkezdte nyomni a Fable értékeléseket (hiába 20-án lesz a megjelenés). Mind bázi hosszú, kivéve ezt, amit az Actiontrip oldalon találtam. Ők 90 pontot adtak a játéknak, de nem igazán derül ki, hogy pontosan miért :-)
|
2005.09.18. - Kwish
WoW Hungary - Alterac Valley
Társoldalunk, a World of Warcarft Hungary kitett egy leírást az Alterac Valley-ről.
|
|
2005.09.17. - Kwish
Oblivion HQ - Három új képecske
Társoldalunk az Oblivion HQ hírt ad a Hivatalos Oldalon megjelent három újabb képről. Ezek se szénrajzok.
|
|
2005.09.17. - Kwish
SW: Galaxies HFS - ToOW képek, Ranger infók
Társoldalunk, az SW:Galaxies HFS kitett néhány képet az új kiegészítőből, valamint beszámolnak valami mininál infóról a rangerekkel kapcsolatban.
|
|
2005.09.17. - Kwish
The Fall - Megjelenés update...
|
A SeVeN M-től származó információk szerint megakadni látszik a dolog. A karakter problémát már megoldották, de most úgy tűnik, mégis azon filóznak, hogy legyen hang a játék alatt. Ehhez viszont meg kell várniuk az angol hanganyagot, amit az SSE novembernél előbb nem tud ígérni.
|
Őszintén szólva, kicsit aggódom. A játék Hivatalos Fórumán is elég nagy a csend, pontosabban a német boardon (!) kértek elnézést az angol verzió késedelme miatt. Kíváncsi vagyok, idén lesz-e ebből még valami, ui. szóba került az is, hogy az SSE esetleg az angol verziót a most készülő Mutant City kieggel együtt adná ki. Érdekes. Ha sokat szórakoznak, még a végén a Fallout3-mal kell majd versenyezniük.
Oldal: előző oldal - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 - következő oldal
|
|