Főmenü
Frissítések
Hírek
Cikkek
Társoldal hírek
Végigjátszások

Aloldalak
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Társoldalak
WoW Hungary
Morrowind HQ
SW: Galaxies
Baldur.hu
Fallout HU
Dungeon Siege 2
Oblivion HQ

Egyebek
Linkek
Impresszum


Oldal:  előző oldal - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 - következő oldal



2005.11.15. - Kwish

WoW Hungary - 1.9 patch csemegézés

Társoldalunk, a World of Warcarft Hungary ismerteti az 1.9-es patch néhány forradalmi újítását. Nekem ennek a fedőneve teccik a legjobban: "Egyszerre több Battleground-ra sorbanállás"...





2005.11.15. - Kwish

NWN2 - Megint képek, arghhhh

Arghhh, tennap este (ma hajnalban) még kijött egy szép kis adag kép a Voodoo Extreme oldalon. Vannak köztük újak is! Sajna feltenni csak este tudom őket. Átok, átok, átok! :-)

UPDATE: Nos, a képeket feltettem a Galériába, őszintén szólva csak olyan 4-5 kép vadi új belőle, a többit már scanről ismerhettük.




2005.11.15. - Kwish

NWN2 - IGN PC előzetes jóhóóóóó

Nos, beindultak a nagy dögök is. Az IGN PC jeles képviselője ellátogatott az Obsidian székhelyére és információkat gyűjtött. Hejje-hujja. Lássuk, van-e benne új dolog...
(Még akár azt is mondhatjuk, hogy van, hát mi van itt?! Ööö, bármilyen röhejesen is hangzik, még az IGN sem tudott az Obsidian/Atari keménykötésű csávók párosból új képeket kipréselni...)


Tovább..


2005.11.14. - Kwish

Oblivion HQ - Hát most már télleg csak Jingle Bell!

Társoldalunk az Oblivion HQ - kicsit megkésve ugyan, de törve nem - beszámol arról a szomorú hírről, hogy a programozók is csak emberek, és szeretik a játékosokat is, és nem akarnak a Szeretet Ünnepén családokat szétszakítani. Magyarul, az Oblivion nem lesz a fa alatt, késik, na. A könnyek felitatása végett néhány koncept art is kikerült.





2005.11.14. - Kwish

NWN2 - PC GameZone előzetes

A Computer & Video Games oldalon megjelent egy eszméletlenül rövid preview az NWN2-ről (még annak sem nevezném, csak eccerűen összehánytak valamit). Van benne egy meglepően pontatlan dolog, de hát mindegy, úgyis messze még a megjelenés... Lássuk.


Tovább..


2005.11.14. - Kwish

Mass Effect - Xbox Evolve interjuhé

Az Xbox Evolve oldal is készített egy interjuhét Ray Muzyka-val, Greg Zeschuk-kal, valamint Casey Hudson-nal a Mass Effectről. A cucc nem teljesen olyan, mint a nem is olyan régen lefordított Gamebanshee Q&A, így ebből is csipegettem (bár nem is forradalmi, hehe).
(A cucchoz volt pár koncept is a trailer képek mellett.)


Tovább..


2005.11.13. - Kwish

Mage Knight: Apocalypse - GameZone interjuhé

A Mage Knight: Apocalypse öt hős meséje, kik egyesítik erőiket (más legendás hősökkel is), hogy megállítsák a világukat feldúló káoszt. A Namco PC játékának megjelenése 2006-ban várható. A GameZone.com elcsípte Chris Wren senior producert néhány kérdéssel.


Tovább..


2005.11.13. - Kwish

NWN2 - Interjuhé (főként) az engine-ről

A Jeuxonline nevű francia oldal lehozott egy interjuhét Brian D. Lawson-nal, akinek aranyköpéseiből már mi is többször idéztünk a fórum-szemlékben. A beszélgetésben a munkájáról, valamint a játék grafikájáról esik részletesebben szó (milyen beállítási lehetőségek lesznek a felszín, a lények és az elhelyezhető tárgyak (placeables) terén).


Tovább..


2005.11.12. - Kwish

Mass Effect - Gamebanshee interjuhé

A Gamebanshee letámadta néhány kérdéssel Ray Muzyka-t és Greg Zeschuk-ot a BioWare társ vezérigazgatóit, valamint Casey Hudson-t, producer/projekt igazgatót, hogy megtudjon néhány dolgot a készülő Mass Effect-ről.
(Szerintem az eddigiekhez képest nem igazán sikerült nekik... :-/ )


Tovább..


2005.11.11. - Kwish

SW: Galaxis HFS - Képregény, pénz vissza

Társoldalunk, az SW:Galaxies HFS kitett egy tréfa-répa képregényt, valamint beszámol az új kiegészítő árával kapcsolatos visszatérítési lehetőségről.





2005.11.10. - Kwish

Titan Quest - DD#1 A Titánokra emlékezünk

Hát, egy "komolyabb" ámerikai játék PR-ja sem múlhat el fejlesztői napló nélkül, így van ezzel a Titan Quest is. A Gamespot ad helyet a dolognak, az első darab, finoman szólva gőzöm sincs, mivel foglalkozik, igazi PR remek, egy fia új infó nélkül... hmm, talán a fejlesztésről úgy általában. Ugorjunk.


Tovább..


2005.11.10. - Kwish

The Witcher - Új koncepciós cucc

Nos, ez igazi csemege az elvetemülteknek... A Hivatalos Oldalon-on belinkeltek egy lengyel napilap cikket, a szövegből sajna nem értek semmit (ha valaki igen, az szóljon), de van egy képecske is az anyagban. Beígérték a jobb minőségű képet is. Majd meglássuk.





2005.11.10. - Kwish

WoW Hungary - Új szerverek, frakciók

Társoldalunk, a World of Warcarft Hungary hírt ad néhány frakció leírás megjelenéséről, valamint jópár EU szerver megnyitásáról.





2005.11.10. - Kwish

SW: Galaxis HFS - Ez meg az

Társoldalunk, az SW:Galaxies HFS beszámol a JtL ingyenességéről, valamint egy "kétségbeesett" márketing lépésről.





2005.11.09. - Kwish

Titan Quest - IGN frissített előzetes

Az IGN PC-nek lehetősége nyílt egy pillantást vetni a Titan Quest-re, először az E3 óta, s friss élményeit egy kis cikkecskében összegezte. Frissek. Élmények.


Tovább..


2005.11.09. - Kwish

Titan Quest - Új képek a Worthplaying-en

A Worthplaying lehozott 47 új képet. Nekem nem túl meggyőző, hogy valóban újak-e, de mindenki nézze meg magának (szerintem vigyeókból szedték ki).





2005.11.08. - Kwish

Mage Knight: Apocalypse - Gamebanshee interjuhé (05.11.05)

A Namco kis idővel ezelőtt összeállt az InterServ International nevű tajvani fejlesztő céggel, hogy kifejlesszék a Mage Knight: Apocalypse című akció-RPGt, mely a Wizkids hasonló nevű, népszerű táblás játékán alapul. A Gamebanshee úgy gondolta, hogy mindeddig nem lehet túl sokat tudni erről az RPGről, így néhány kérdéssel letámadta a Namco senior producerét, Chris Wrent.


Tovább..


2005.11.08. - Kwish

The Fall - Infómorzsák Carstentől

A The Fall Hivatalos Fórumán valaki elkezdett vergődni, hogy most mán megveszi a német verziót, mert elege lett a várakozásból. Carsten rögtön lecsapott, és az alábbiakat fűzte a dologhoz: Erősen ajánlom, hogy várj még egy kicsinyt. Az US verzió olyan sok plusz dolgot fog tartalmazni (mint például több küldetés, több fegyver, teljesen új karakterek, csomagtartó a járművekhez, engine update-ek, és még tucatnyi egyéb dolog), hogy megéri a várakozás.
Ez aztán a pazar hír. Most már csak azt nem tudom, hogy érdemes-e a honosított verzióra várni, ha utána megjelenik egy felturbózott, kibővített angol verzió.
Höhö. Nos, ha az angol verziót is olyan ütemben készítik, mint eddig, akkor a válasz máris adott...

Forrás: RPGDot.com




2005.11.08. - Kwish

DS2 - Dungeon Siege II Tool Kit, miegymás

Társoldalunk, a Dungeon Siege 2 Hungarian több dologról is beszámol, közülük talán a legérdekesebb, hogy megjelent a játék eszköztára. De ott van még egy cikkecske is a filmről, infó egy modról és egy varázslatról.





2005.11.08. - Kwish

NWN2 - Hivatalos Fórum szemle

Az NWNVault-on találtam két dolgot (nem volt kedvem keresgélni). Iszonyatos, korszakalkotó bejelentések, csak eltakart szemmel szabad elolvasni!

A NAP HÍRE!!! (Höh)
Lesznek gnómok a játékban? (Anthony Davis - programozó)
AD: Határozottan állíthatom, hogy lesznek gnómok a játékban.

Grafikus kártya: (Brian D. Lawson - senior programozó)
Felvetés: A legutolsó ATI Radeon X1800 sorozatú kártyák a legjobbak a tavaly megjelent játékok DirectX effektjeihez mert sokkal jobban kezelik a DirectX Shader Model 3-at, mint az NVidia jelenlegi cuccai.
BDL: És ezt ki mondja? Az ATI? Yeeeeeh!

Felvetés: Mint az Obsidian-nal dolgozó grafikus fejlesztő, te milyen kártyát javasolnál inkább: ATI, vagy NVidia?
BDL: Nos, nem hiszem, hogy ezt hivatalosan kommentálhatnám. Ugyanakkor azt elmondhatom, hogy az elmúlt évben az EGYETLEN elérhető 3.0 technológiát használtam. Semmi problémám nem volt, mindent meg tudtam csinálni, amit csak akartam a DirectX meghatározott 3.0 funkcióival.
Ugyanakkor azt is el kell mondanom, hogy nem volt még lehetőségem kipróbálni az ATI legújabb 3.0 kártyáit. Biztos vagyok benne, hogy támogatják a DirectX 3.0 shader modell specifikációját. Ettől eltekintve, úgy vélem, hogy a játék a jelenleg elérhető 3.0 kártyák mindegyikén fut és nagyon hasonlóan néz ki. No persze majd elvégezzük a tesztjeinket is, amint lesz néhány kártyánk az ATI új 3.0 cuccaiból.




Oldal:  előző oldal - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 - következő oldal