|
Oldal: előző oldal - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 - következő oldal
2006.02.15. - Kwish
Dark Messiah - Hat kép a Worthplaying-en
|
A Worthplaying lehozott hat új (?) képet a játékból. Őszintén szólva, nekem nem jön be a dolog, de mindenki nézze meg maga (no jó, mikor harmadszorra néztem meg, már hümmögni kezdtem..) Van itt minden, tüzes nyílvessző, zombika, goblinka, tetovált kézfej, pörkölés, villámszórás...
|
2006.02.15. - Kwish
Gothic III - Fejlesztői válaszok #9
|
Hát, elég hüje vagyok. Nem vettem észre, hogy a kérdezz-felelek téma frissült néhány újabb kérdéssel, mert a hozzászólások már átcsúsztak a következő oldalra *sóhaj*. Ezenkívül kikerült 25 újabb kérdés is, így számíthatunk további érdekes információkra is.
|
2006.02.15. - Kwish
WoW Hungary - Még mindig guildek...
A World of Warcarft Hungary oldalon két újabb guild reklámozza magát, az egyik a Deadly Scream szövetségi, a másik a Coma hordás.
|
|
2006.02.15. - Kwish
Oblivion HQ - Konfig teszt
Társoldalunk az Oblivion HQ hírt ad egy kis progiról ami megvizsgálja a gép konfigurációját, s kiköpi az eredményt, hogy vajh a gépen fut e az Oblivion, avagy se nem... csak tessék, csak tessék...
|
|
2006.02.14. - Kwish
SW: Galaxis HFS - Hát ez semmi...
Társoldalunk, az SW:Galaxies HFS meglehetősen kiábrándultan meglehetősen kiábrándító fejlesztői levelekről számol be... és persze az ezeket követő felhördülésről... és persze azt ezt követő izgatott futkorászásról...
|
|
2006.02.14. - Kwish
Fallout 3 - Még mindig semmi komoly...
|
A CVG meginterjuholta Pete Hinest az Oblivion kapcsán, de ami igazán érdekes, hogy utolsó kérdésnek előrántották a Fallout 3-at... Persze semmi értelmes válasz, csak a szokásos bizalomgerjesztő (elijesztő?) meghatottságtól párás PR szöveg...
|
CVG: És végezetül, hogyan haladtok a Fallout 3-mal?
Pete Hines: Most már nagyon sokan dolgoznak a játékon, s amit eddig láttam az igazán jónak tűnik s nagyon izgatott voltam miatta - nagy rajongó vagyok. Úgy közelítjük meg a Fallout 3-at, mintha mi készítettük volna az első és a második játékot is épp úgy fejlesztjük, mint ahogy az Obliviont is fejlesztettük. A Fallout 3 a mi gyerekünk, hűek akarunk maradni ahhoz, ami a játék valójában, s egy olyan játékot akarunk leszállítani, amire az összes rajongó úgy gondol majd, hogy megérte a dolog. Próbáljuk továbbvinni a sorozatot, felfrissíteni és szuperebbé varázsolni, miközben hűek maradunk a gyökereihez. Ha készen állunk, tudni fognak róla az emberek, a remélhetőleg az embereknek tetszeni fog majd néhány ötletünk, és néhány olyan dolog, amit elterveztünk.
Forrás: CVG - INTERVIEW: ELDER SCROLLS IV: OBLIVION
2006.02.13. - Kwish
Eschalon: Book 1 - RPGDot interjuhé
|
Az RPGDot gárdája is lelkesedésbe jött az Eschalon: Book I bejelentése kapcsán, így ők is elkészítették a maguk kis kérdezz-felelekét a játékfejlesztő gárda egy képviselőjével, pontosabban Thomas Riegsecker vezető fejlesztővel.
|
2006.02.13. - Kwish
WoW Hungary - Egy év + szivecskék + Kegyetlenség...
2006.02.12. - Kwish
Dragon Age - A Hivatalos Fórumról (06.02.12)
|
A Sorcerer's Place rendszeresen szemlézi a Dragon Age fórumot, kiszemezgettem néhány rövid, de érdekes kérdést és választ... (Ott persze jóval több dolog van, de nekem csak ezek ragadták meg a figyelmem)
|
2006.02.11. - Kwish
Gothic III - Zárul a kérdezz-felelek...
|
Az RPGDot-on láttam, hogy a Gothic 3 fejlesztői kérdezz-felelek céljából utoljára 2006. február 14-én éjfélig lehet kérdéseket küldeni. Ha valakinek ezt követően jut valami az eszébe, azt ezen a fórumon már nem intézheti a fejlesztők felé. De aggodalomra semmi ok, a projekt "lelövése" annak köszönhető, hogy a moderátorok már eddig is több mint 1500 különböző kérdést összegyűjtöttek!
|
(Csak emlékeztetőül, 'asszem eddig 90 kérdést hoztak nyilvánosságra.)
2006.02.10. - Kwish
The Witcher - Motioncap videó (FoW)
|
A Hivatalos Oldalra tennap kikerült egy videó, ami röviden bemutatja, hogy miként is rögzítették a motion capture technológiával Geralt kardvívó mozdulatait. Érdekes (5,62MB; kevesebb mint 1 perc). Csak rajongóknak.
|
2006.02.10. - Kwish
Dragon Age - Megújult Hivatalos Oldal
|
Hát, lehet, hogy valami elkezdődött, megújult a hivatalos Dragon Age oldal. Eddig sem volt túl sok minden ott, de most már gyakorlatilag semmi sincs. Hmm, jah, még korábban olvastama fórumon, hogy a korábbi FAQ teljesen idejétmúlt (mindegy, én majd akkor veszem le, ami most kinn van, ha lesz már új :-) ). Egy szép wallpaperen és a megváltozott bevezető szövegen kívül nem igazán találunk infót az új siteon.
|
2006.02.10. - Kwish
NWN2 - Bajban az Atari...
|
Az Atari tennap jelentést tett a 2006 üzleti évének harmadik negyedéves eredményeiről. Gondolom senki sem lepődik meg azon, hogy ez NWN2 hír, hiszen ők lennének a kiadók... A ciki az, hogy a társaság pénzügyi helyzete tovább romlott, sőt, érdekes módon az ügyvezető alelnök, aki mellesleg a pénzügyi vezető is volt, bejelentette, hogy kilép (patkányok és süllyedő hajó...).
|
2006.02.10. - Kwish
Gothic III - Fejlesztői válaszok #8
|
Ma csak két válaszra futotta, melyek lényegében a harchoz kapcsolódnak, egyik a több-ellenfél egy idejű megtámadhatóságát firtatja, a másik pedig a pajzshasználat rejtelmeire próbál fényt deríteni.
|
2006.02.10. - Kwish
WoW hungary - Guild ismertetők, új frakció
2006.02.10. - Kwish
Oblivion HQ - IGN interjú Gavin Carterrel
Társoldalunk az Oblivion HQ most egy IGN interjuhét ismertet, melyben Gavin Cartert fogták vallatóra...
|
|
2006.02.09. - Kwish
Gothic III - Fejlesztői válaszok #7
|
Három kérdésre adott válasszal lettünk gazdagabbak a mai napon. Ami nem túl sok, de ne panaszkodjunk. Egy kérdés a nehézségi szintekkel, kettő grafikus felvetésekekl foglalkozik...
|
2006.02.09. - Kwish
Titan Quest - Fejlesztői blog #3, animációk
|
A TQ Vault-on tovább bővült a fejlesztők online-naplója. Most az animációkért felelős grafikus művéjsz fakasztotta fel tudatalattiját...
|
2006.02.09. - Kwish
NWN2 - TRAILER!!!!
|
BAKKER! Kijött az első trailer a játékhoz, és én nem tudom megnézni. Átok, átok! Aki viszont tudja, az húzzon el a 3DGamers oldalára. Szerencsés flótások!
|
UPDATE
Hömm, nos megnéztem, meg nézelődtem. Nos, az anyag nem a klasszikus értelemben vett trailer, nem sok köze van a játék igazi látványvilágához, mivel direkte eltorzított, többnyire fekete-fehér dolgokat láthatunk. Ráadásul többségében nem is igazi részleteket a játékból, hanem csak kockaszerűen felvillanó, egymásra vágott képeket. Kissé elmaszatolva. Ha valaki figyelmesebben megnézi, akkor azt is észreveszi, hogy a felvillanó, fekete-fehér állóképek legtöbbje ua. ami néhány hónapja roppant tetszetős screenshotokon megjelent.
A fórumos hozzászólásokból kiderült, hogy ez az anyag valamikor Halloween környékén készült, mikor Franciországban bemutatták az Atari képviselőknek, hogy miről is lenne szó. (Ezt követően kezdtek meg szivárogni a színes képek is.)
Persze azért csak én vagyok ilyen tapló, hogy fanyalgok, de úgy vélem, ha olyan nagy hangsúlyt fektetnek a (PR) interjuhékban arra, hogy milyen csudiszép a játék, nem kellett volna, vagy legalábbis nem elsőként kellett volna kiadni egy ilyen cuccot.
Néhány kikockázott képecske azért... Egyedül a mezőn; Sárkány, sárkány!; Toll a divat; Umber hulk; Agyat eszem; Szélmalom; Setét torony; Homályzóna. Pedig látszik ám, hogy szép dolgok vannak a játékban, hullámzik a lomb, száguldanak a felhők...
Reméljük, lassan valami kijön úgy is, ahogy a játék megérdemli...
És igen, igen, persze kitettem én is...
2006.02.08. - Kwish
Gothic III - Fejlesztői válaszok #6
|
Nos, a tennapi "örömünnep" után ma csak egyetlen megválaszolt kis kérdésecske árválkodott jól megszokott topikunkban, de a historikus teljesség kedvéért (legyünk naprakészek!) lássuk a dógot...
|
René Grabher és Przemek Plaszewski: Lesz több olyan rejtekhely, rejtett zug is, ami nem része a játék eseményeinek (mint pl. a szerzetes a Gothic 1-ben, aki a kastélyhoz közeli kőfalban élt), de arra ösztönzi a játékost, hogy felkutassa ezek után a vidéket, s olyan kellemes kis tárgyakat és ereklyéket lehet majd itt találni, amit egyébként nem lehet megvásárolni?
PB|Mario: Hát persze hogy a Gothic 3 világa teli lesz rejtett barlangokkal és mini-helyszínekkel. Nagyon sok játékos szereti félretenni a fő történetet, és felkutatni a világot a rejtett helyek után. És persze ezt a kalandozóvágyat díjazni is kell valamivel...
Forrás: JoWooD forum - Ask the developers !
Oldal: előző oldal - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 - következő oldal
|
|