|
Oldal: előző oldal - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 - következő oldal
2006.09.28. - Kwish
The Witcher - Lehet készülni az új Witcher Week-re
|
A Hivatalos oldalon megjelent információk szerint a következő Witcher Week október 16-án kezdődik. Bemutatják a GCn zárt ajtók mögött prezentált, Platige Image studió készítette trailert (ami egyébként jó néhány újságban is ott figyel majd októberben), lesznek új képek, és megannyi finomság. As usual.
|
2006.09.28. - Kwish
NWN2 - Hat új képecske a Shacknewstól
|
A Shacknews lehozott hat új képecskét, amit az Atari tett közkinccsé. Teccenek. Az uccsó tiszta Stargate fíling. Persze csak nekem. Tralala.
|
2006.09.28. - Kwish
Drakensang: The Dark Eye - GG Mania interjuhé (haha)
|
Az élet tartogat furcsa meglepetéseket. Ismét megjelent egy háromoldalas interjuhé a Drakensangról, ezúttal a Gameguru Mania oldalon. A dolog kész vicc, a 18 kérdésből talán 5-6 olyan van, ami nem a fejlesztő védjegyének számító copy-paste technikával készült (vagy legalábbis nem tök olyan, mint a tennapi Crpg.ru interjuhé Q&A-je). Ezekre összpontosul a halálsugár...
|
2006.09.27. - Kwish
Gothic III - Rendszerspeci, mán megint arany...
|
Egy cseh doboz kép alapján kikerült a hivatalos rendszerspeci. Van ám jó hír is a 1,5 GB RAM ajánlott igény mellé, mégpedig az, higy ismét sikerült a fejlesztőknek olyan érzést kelteniük magukban, hogy most már aztán vége mindennek... Így aztán ismét van egy újabb arany bejelentésünk (remélehetőleg végleges). A megjelenési idő továbbra is október 13!
|
2006.09.27. - Kwish
Drakensang: The Dark Eye - Crpg.ru interjuhé
|
Ezúttal a Crpg.ru oldal vállalkozott arra a csöppet sem hálás feladatra, hogy interjuhét készítsen a Drakensang fejlesztőivel. Úgy tűnik a Radon Labs PR mókusai a copy-paste interjúk bűvkörében égnek, a válaszok jelentős része idegesítően ismerős a korábbi beszélgetésekből...
|
2006.09.26. - Kwish
NWN2 - Jellem
|
Kikerült az oldalra jellemek leírása, nem egy nagy etvasz, de fillérből lesz a forint... A klasszikus D&D felfogás, a jó és gonosz, a törvényes és kaotikus tengely mentén kialakítható variációk...
|
2006.09.26. - Kwish
Gothic III - Yahoo.com előzetes
|
Megjelent a Yahoo.com-on egy előzetes a játékról. Áttekintő jellegű, új infó nem igazán található benne, viszont lényegében minden szóba kerül...
|
2006.09.25. - Kwish
Titan Quest - Átíró patch
|
Megjelent a játék v1.20 patche, őszintén szólva, kicsit mostanában hanyagoltam a játékkal kapcsolatos híreket, de ez olyan elemi erejű változásokat tartalmaz, hogy érdemes megemlíteni. A cucc jónéhány hibát kijavít, illetve játékegyensúlyi problémákat is orvosol (vagy inkább okoz, hehe).
|
2006.09.21. - Kwish
Gothic III - Mégse arany, hoppá!!
|
A Hivatalos Gothic oldalon jött ki a hír, mely szerint a játék MÉGSEM ARANY. Bár elvitték a cuccot 12-én gyártásra, olyan problémák merültek fel, ami miatt nem történt lényegében semmi, hanem inkább úgy döntöttek, hogy legyártanak egy ÚJ ARANY LEMEZT. Ezen az új master lemezen még mindig, MA IS! dolgoznak. Így senki sem fér hozzá ahhoz az anyaghoz, amit október 13-án kezdenek árusítani a különböző európai területeken.
|
Ezt a verziót külső fél nem tesztelheti, minden olyan teszt, amiről mostanában írnak, a hibás arany verzió (vagy még korábbi cucc) alapján készült.
2006.09.21. - Kwish
Gothic III - Gamona.de előzetes (060915)
|
Néhány napja a Gamona.de oldalra is kikerült egy előzetes, melyet ismét Bálintnak köszönhetően olvashatunk (Köszi!). Meglehetősen aggasztóan értékelik a játék működési állapotát, viszont bíznak abban, hogy a fejlesztők gatyába rázzák a progit.
|
2006.09.21. - Kwish
The Broken Hourglass - RPGCodex interjuhé, fordítás második session
|
Az RPGCodex giga-interjuhéjának második felét is kitettem (+6 Q&A). Őszintén szólva a két utolsó kérdésre adott választ lerövidítettem, mert nem közvetlenül a játékhoz kapcsolódnak (meg álmos vagyok, bocs).
|
2006.09.20. - Kwish
Gothic III - Gameplay Monthly áttekintő interjuhé
|
A Gameplay Monthly oldal beszélgetett egy kicsinyt az Aspyr Media executive producerével, Blaine Christine-el a Gothic 3-ról. Áttekintő anyag, ámerikába. Őszintén szólva, néhány kérdést - no jó, egyet - felejtő ágra tettem (Monca, milyen játékok tetszettek neked?)
|
Jah, még azt is kinyomták, hogy a CE kiadásban lesz egy soundtrack lemezecske is...
2006.09.19. - Kwish
NWN2: Elhalasztva, de új képek!!!
|
Beindult az IGN NWN2Vault oldala (hömm, bár url szerint nwn még mindig), vannak nagyon szép új képek, meg karakter infók, miegyebek, de a lényeg, a játékot elhalasztották 2006. október 31-i megjelenésre. Megkezdődött a tesze-tosza.
|
2006.09.19. - Kwish
The Witcher - IGN Blog #4, Hangkreálás
|
Az újabb IGN Blog-ban Adam Skorupa mutatja be a hangmérnöki munka szépségeit... nem ő volt az a fickó, aki élvezkedett egyszer egy makarónis tányérban?
|
2006.09.18. - Kwish
Fallout 3 - Uh, hum... haladunk
|
Az Escape Radio készített egy kétrészes interjuhét Todd Howard-dal, a Fallout 3 Beth-es producerével, a második részben szó esik a Fallout 3-ról is. Az NMA kijegyzetelte a dolgot. Nekem az egész elég szánalmasnak tűnik, de lehet, hogy csak az élő adás varázsa :)
|
2006.09.18. - Kwish
Gothic III - Paláver a hardver körül...
|
Egy Krawall nevű német oldalon megjelent egy előzetes és egy beszélgetés Michael Paeck producerrel. Kopfschuss küldött egy kis áttekintést (Köszi!) e szösszenet World of Gothic-on tálalt szemezgetéséből, illetve a további fejleményekről... mivelhogy a hardver követelmények tárgyalásától volt egy kis fejreállás...
|
Jah, még annyi (régi) érdekesség, hogy Albert Seidl, a JoWood CEO-ja már meg is lebegtette egy jövőbeni Gothic 3 kiegészítő lehetőségét, merthogy már dolgoznak rajta... (RPGDot)
2006.09.18. - Kwish
NWN2 - Csevej Chris Avellone-nal
|
Az UGO elnevezésű oldalon megjelent egy kis csevej Chris Avellone RPG szupersztárral. Új infó nincs benne, de a pihentagyért tuti nem kell a szomszédba menni...
|
2006.09.17. - Kwish
Gothic III - Engine interjuhé Philipp Krause-val
|
A német PC Games Hardwere oldalon megjelent egy hosszú interjuhé Philipp Krause engine programozóval. A szöveg angol fordítása egy lelkes rajongónak köszönhetően megjelent az RPGDot fórumán. Szóval ez egy két áttételes cikk, így olyan amilyen, és sok olyan tech-blabla volt benne, ami totál ződ, azokat a részeket tessék hangos kacaj kíséretében átugrani (különösen javallt annál a shaderes résznél, tralala). Volt ahol inkább kihagytam :-/
|
2006.09.17. - Kwish
Gothic III - GBase előzetes
|
A néhány napja a GBase oldalon megjelent német nyelvű előzetest most Bálint jóvoltából magyarul is elolvashatjátok (Köszi!). A technikai hibák elismerése mellett (alfa-verzió!), pozitív kicsengés.
|
2006.09.16. - Kwish
Gothic III - PC Gamer előzetes
|
A PC Gamer magazinban megjelent egy rövid előzetes a játékról, s egy elkötelezett érdeklődő nem volt rest, begépelte az RPGDot fórumára. Álljon itt most a fordítása. Az Oblivion-nal vetik az össze a dolgot, az Oblivion veszít...
|
Oldal: előző oldal - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 - következő oldal
|
|