Főoldal
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Általános
Jellemzők
Rendszerspeci
Hivatalos FAQ
Rhomal FAQ

Világ
Lények
Helyszínek

Karakter
Jellem
Fajok
Alaposztályok
Presztízs
Skillek
Backgrounds

Játékmenet
Craftolás

3,5E D&D
Osztályok

Háttérinfók
Értékelések
Előzetesek
Interjuhék
CommUpdate
DevDiary

Galéria
Screenshots
Concepts
Modellek
Egyebek
Letöltések

2005.11.02. - Kwish

Német PC Gamer cikk szemezgetés (NWN2News)

Bár lehet, hogy sikerül megszerezni magyarul a német PC Gamer cikk fordítását, álljon itt most az NWN 2 News oldalon megjelent szemezgetés fordítása.

  • Nem terveznek forradalmat. Az NWN alapjellemzői megmaradnak: single kampány, multiplayer lehetőségek, és eszköztár.
  • Néhány dolognak változnia kell. A BioWare túlságosan is az multiplayer elemekre koncentrált, így nem volt elég idejük a hivatalos kampányra. Az NWN2 hivatalos kampányán kétszer akkora csapat dolgozik, mint hajdan a BioWare-nél.
  • Feargus: Néhány dolognak változnia kell. A BioWare túlságosan is az multiplayer elemekre koncentrált, így nem volt elég idejük a hivatalos kampányra. Az NWN2 hivatalos kampányán kétszer akkora csapat dolgozik, mint hajdan a BioWare-nél.
  • Három fős csapat lesz. A harcrendszer a BG és a KotOR2 harcrendszerének összeolvasztása lesz, két NPCt kell kiválasztani a lehetséges kilencből, s némelyik csak a jó, vagy gonosz karaktereknek lesz elérhető. Több szabadságot (lehetőséget?) is nyersz majd a jellem kijátszására, ahogy a történet előre halad, kibontakozik.
  • Harc közben bármikor megállíthatod a játékot, hogy utasításokat adj a csapatodnak. Talán max. három parancsot lehet összekapcsolni, úgy mint pl. “használj bájitalt, cseréld le a fegyvert, támadd meg azt az ellenfelet“.
  • Koncentrálhatsz a karakteredre, és akkor az AI-re hagyod a csapatmunkát.
  • Feargus: Az első csatlósod erősebb lesz, mint a főkarakter.
  • A hivatalos kampány elején darkdwarf-ok és bladeling-ek támadják meg a faludat
  • Neverwinterben Lord Nasher nem fogad olyan kitörő örömmel, mint az első részben, először igazolnod kell rátermettségedet.
  • Lehet majd strongholdod, ahol az NPCk (akikkel találkoztál) letelepedhetnek, pl. lehet saját kovácsod, aki különleges fegyvereket készít neked.
  • Lesznek speciális, strongholdhoz kapcsolódó információk. Te döntöd el, hogy miként fekteted be pénzedet a strongholdodban.
  • Feargus: A játékidő 40 tényleges óra, ami 60 óra szórakozást jelent.
  • Nagyon sok opcionális mellékküldetés növeli a játék újrajátszhatósági értékét, a történet alakulása társaidon és strongholdodon is múlik.
  • A jellem sokkal könnyebben változik, mint a KotOR2-ben.
  • A játék az első D&D játék, ami a 3.5 szabályrendszeren alapul.
  • A szintkorlát 20.
  • 7 faj, 12 alaposztály, benne a warlock is.
  • Az alfajok közül az aasimar-okat említették, mint a jó paladinok faját.
  • A történet és a játék hangulata olyan részletes lesz, hogy a játékosokat játékra ösztönözze. Feargus: ez nemcsak a következő jutalomról, szintről és kardról szól.
  • Nem lesznek “szedd le a macskát a fáról“, és “postás“ küldetések. Hősi küldetések lesznek.

Szerző: dsan1 Forrás: NWN2News - PC Gamer cikk szemezgetés