|
2005.11.02. - Kwish
Német PC Gamer cikk szemezgetés (NWN2News)Bár lehet, hogy sikerül megszerezni magyarul a német PC Gamer cikk fordítását, álljon itt most az NWN 2 News oldalon megjelent szemezgetés fordítása.
- Nem terveznek forradalmat. Az NWN alapjellemzői megmaradnak: single kampány, multiplayer lehetőségek, és eszköztár.
- Néhány dolognak változnia kell. A BioWare túlságosan is az multiplayer elemekre koncentrált, így nem volt elég idejük a hivatalos kampányra. Az NWN2 hivatalos kampányán kétszer akkora csapat dolgozik, mint hajdan a BioWare-nél.
- Feargus: Néhány dolognak változnia kell. A BioWare túlságosan is az multiplayer elemekre koncentrált, így nem volt elég idejük a hivatalos kampányra. Az NWN2 hivatalos kampányán kétszer akkora csapat dolgozik, mint hajdan a BioWare-nél.
- Három fős csapat lesz. A harcrendszer a BG és a KotOR2 harcrendszerének összeolvasztása lesz, két NPCt kell kiválasztani a lehetséges kilencből, s némelyik csak a jó, vagy gonosz karaktereknek lesz elérhető. Több szabadságot (lehetőséget?) is nyersz majd a jellem kijátszására, ahogy a történet előre halad, kibontakozik.
- Harc közben bármikor megállíthatod a játékot, hogy utasításokat adj a csapatodnak. Talán max. három parancsot lehet összekapcsolni, úgy mint pl. “használj bájitalt, cseréld le a fegyvert, támadd meg azt az ellenfelet“.
- Koncentrálhatsz a karakteredre, és akkor az AI-re hagyod a csapatmunkát.
- Feargus: Az első csatlósod erősebb lesz, mint a főkarakter.
- A hivatalos kampány elején darkdwarf-ok és bladeling-ek támadják meg a faludat
- Neverwinterben Lord Nasher nem fogad olyan kitörő örömmel, mint az első részben, először igazolnod kell rátermettségedet.
- Lehet majd strongholdod, ahol az NPCk (akikkel találkoztál) letelepedhetnek, pl. lehet saját kovácsod, aki különleges fegyvereket készít neked.
- Lesznek speciális, strongholdhoz kapcsolódó információk. Te döntöd el, hogy miként fekteted be pénzedet a strongholdodban.
- Feargus: A játékidő 40 tényleges óra, ami 60 óra szórakozást jelent.
- Nagyon sok opcionális mellékküldetés növeli a játék újrajátszhatósági értékét, a történet alakulása társaidon és strongholdodon is múlik.
- A jellem sokkal könnyebben változik, mint a KotOR2-ben.
- A játék az első D&D játék, ami a 3.5 szabályrendszeren alapul.
- A szintkorlát 20.
- 7 faj, 12 alaposztály, benne a warlock is.
- Az alfajok közül az aasimar-okat említették, mint a jó paladinok faját.
- A történet és a játék hangulata olyan részletes lesz, hogy a játékosokat játékra ösztönözze. Feargus: ez nemcsak a következő jutalomról, szintről és kardról szól.
- Nem lesznek “szedd le a macskát a fáról“, és “postás“ küldetések. Hősi küldetések lesznek.
Szerző: dsan1
Forrás: NWN2News - PC Gamer cikk szemezgetés
|
|