Főmenü
Frissítések
Hírek
Cikkek
Társoldal hírek
Végigjátszások

Aloldalak
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Társoldalak
WoW Hungary
Morrowind HQ
SW: Galaxies
Baldur.hu
Fallout HU
Dungeon Siege 2
Oblivion HQ

Egyebek
Linkek
Impresszum

2005.08.23. - Kwish

NWN2 - Hivatalos Fórum szemle


Az NWNVault ismét összegyűjtött néhány fejlesztői üzenetet az NWN2 fórumról (tennap én is láttam ezeket, de kevésnek tűnt, viszont ha már itt van, akkor FYI lássuk magyarul is).


Placeable dolgok, meg ilyenek (Adam Brennecke, programozó)
(Az volt a kérdés, hogy mennyire lesz egyszerű tárgyak és lények placeable-ként való kezelésére. Lehet-e majd fényeket is elhelyezni placeable-ként, mint ahogy a hangokat is.)
Lesz lehetőségetek fények elhelyezésére. A lények placeable-ként való elhelyezése már egy kicsit trükkösebb lesz, mert képesnek kell lennetek arra, hogy meghatározzátok az animációt és a keretet. Legjobban talán akkor tudtok szobrokat készíteni, ha a placeable-t a lény testtartás-hálója (? / posed mesh) veszi mintául.

Nagy épületek (Adam Brennecke, programozó)
(Az volt a kérdés, hogy lehet-e majd olyan nagy épületeket tenni a játékba, mint pl. amilyenek a Morrowind-ben, vagy a Quake-ben vannak, és hogy az új eszköztár segítségével lehet-e majd izometrikus nézőpontból látni az épületeket.)
A nagy épületekkel nem lesz probléma.

Kincsvadászat (Ferret Baudion, vezető fejlesztő)
(A topikban arról volt szó, hogy milyen gáz is, ha semmi szükség nincs a tolvajok zárnyitás képességére, mert az erős karakterek szétvernek mindent, és hogy milyen megoldások lehetnének a dologra)
Az OC esetében odafigyelünk az olyan dolgokra, mint ez. A zárnyitás készségnek hasznosnak kell lennie, és a tolvajod boldog lesz, ha foglalkozik ezzel a skillel. Ennyi elég is (most :-) ).

KotOR interface az NWN2 esetében (Ferret Baudion, vezető fejlesztő)
(A topik-indító azt kezdte el feszegetni, hogy nem tetszik neki a KotOR kezelő felülete, ahol lehet simán váltogatni a karaktereket, nem tetszett neki az, hogy néha nem a főkarakterrel lehetett játszani, nem tetszik neki az, hogy mikor átmeneti időszak volt, a karakterek nem egy helyen voltak. Véleménye szerint ezek a dolgok csökkentik a játékélményt, mivel csökkentik az igazi szerepjáték élményt (hiszen nemcsak a saját karakterével foglalkozik az ember), s az, hogy több karaktert is szinte teljesen irányíthat, megtöri a varázst. Az ilyen megoldások szerinte inkább egy taktikai játékra jellemzőek, mintsem RPGre.)
Megértem, hogy a csapat irányítása csökkenti annak lehetőségét, hogy igazán belemerüljetek a játékba, de lehetővé teszi számotokra, hogy viszonylag szövevényes terveket is kidolgozzatok. És a 3.5E-ben található opciók segítségével igazán szórakoztató stratégiákat is megtervezhettek. És a játékélményt ért csapás leküzdhető valamelyest, nagyon sok nagyszerű RPG rendelkezik csapat irányítással.


Forrás: NWNVault



Frissebb kapcsolódó cikkek:

2005.08.24. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle
2005.08.25. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle
2005.08.27. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle
2005.08.30. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle
2005.08.31. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle

Korábbi kapcsolódó cikkek:

2005.07.20. - NWN2 - Elindult az NWN2 aloldal!
2005.07.14. - NWN2 - J.E. Sawyer az Obsidiannal
2005.06.27. - NWN2 - Szócséplő interjuhé
2005.06.02. - NWN2 - Apróság
2005.06.01. - NWN2 - Frank Kowalkowski interjuhé szemezgetés


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása