|
2005.08.23. - Kwish
NWN2 - Hivatalos Fórum szemle
|
Az NWNVault ismét összegyűjtött néhány fejlesztői üzenetet az NWN2 fórumról (tennap én is láttam ezeket, de kevésnek tűnt, viszont ha már itt van, akkor FYI lássuk magyarul is).
|
Placeable dolgok, meg ilyenek (Adam Brennecke, programozó)
(Az volt a kérdés, hogy mennyire lesz egyszerű tárgyak és lények placeable-ként való kezelésére. Lehet-e majd fényeket is elhelyezni placeable-ként, mint ahogy a hangokat is.)
Lesz lehetőségetek fények elhelyezésére. A lények placeable-ként való elhelyezése már egy kicsit trükkösebb lesz, mert képesnek kell lennetek arra, hogy meghatározzátok az animációt és a keretet. Legjobban talán akkor tudtok szobrokat készíteni, ha a placeable-t a lény testtartás-hálója (? / posed mesh) veszi mintául.
Nagy épületek (Adam Brennecke, programozó)
(Az volt a kérdés, hogy lehet-e majd olyan nagy épületeket tenni a játékba, mint pl. amilyenek a Morrowind-ben, vagy a Quake-ben vannak, és hogy az új eszköztár segítségével lehet-e majd izometrikus nézőpontból látni az épületeket.)
A nagy épületekkel nem lesz probléma.
Kincsvadászat (Ferret Baudion, vezető fejlesztő)
(A topikban arról volt szó, hogy milyen gáz is, ha semmi szükség nincs a tolvajok zárnyitás képességére, mert az erős karakterek szétvernek mindent, és hogy milyen megoldások lehetnének a dologra)
Az OC esetében odafigyelünk az olyan dolgokra, mint ez. A zárnyitás készségnek hasznosnak kell lennie, és a tolvajod boldog lesz, ha foglalkozik ezzel a skillel. Ennyi elég is (most :-) ).
KotOR interface az NWN2 esetében (Ferret Baudion, vezető fejlesztő)
(A topik-indító azt kezdte el feszegetni, hogy nem tetszik neki a KotOR kezelő felülete, ahol lehet simán váltogatni a karaktereket, nem tetszett neki az, hogy néha nem a főkarakterrel lehetett játszani, nem tetszik neki az, hogy mikor átmeneti időszak volt, a karakterek nem egy helyen voltak. Véleménye szerint ezek a dolgok csökkentik a játékélményt, mivel csökkentik az igazi szerepjáték élményt (hiszen nemcsak a saját karakterével foglalkozik az ember), s az, hogy több karaktert is szinte teljesen irányíthat, megtöri a varázst. Az ilyen megoldások szerinte inkább egy taktikai játékra jellemzőek, mintsem RPGre.)
Megértem, hogy a csapat irányítása csökkenti annak lehetőségét, hogy igazán belemerüljetek a játékba, de lehetővé teszi számotokra, hogy viszonylag szövevényes terveket is kidolgozzatok. És a 3.5E-ben található opciók segítségével igazán szórakoztató stratégiákat is megtervezhettek. És a játékélményt ért csapás leküzdhető valamelyest, nagyon sok nagyszerű RPG rendelkezik csapat irányítással.
Forrás: NWNVault
Frissebb kapcsolódó cikkek:
2005.08.24. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle 2005.08.25. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle 2005.08.27. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle 2005.08.30. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle 2005.08.31. - NWN2 - Hivatalos Fórum szemle
Korábbi kapcsolódó cikkek:
2005.07.20. - NWN2 - Elindult az NWN2 aloldal! 2005.07.14. - NWN2 - J.E. Sawyer az Obsidiannal 2005.06.27. - NWN2 - Szócséplő interjuhé 2005.06.02. - NWN2 - Apróság 2005.06.01. - NWN2 - Frank Kowalkowski interjuhé szemezgetés
Az összes kapcsolódó cikk felsorolása
|
|