|
Oldal: előző oldal - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 - következő oldal
2006.03.29. - Kwish
NWN2 - Iron Golem / CoW#1
|
A tegnap indult Hivatalos Oldalon (a korábbi próba verzióhoz képest) most csak egyetlen lény árválkodott, a hatalmas, széttaposlak-emberizing vasgólem. A tréfa répa ismerető mellett elmélázhatunk néhány tényadaton is. Ööö, ezzel beindult az NWN2 lény szekciója...
|
2006.03.28. - Kwish
NWN2 - Válaszok a fejlesztőktől CU#6
|
Megjelent az újabb community update. Elég soványka, mindössze öt válasz, és őszintán szólva, van néhány mellébeszélés is. Téma: lények, lények kezelése.
|
2006.03.27. - Kwish
Gothic III - Tavalyi WoG interjuhé összegzés
|
A World of Gothic oldal tavaly decemberben karácsony tájékán készített egy interjuhét KaiRo-val, illetve elbeszélgettek vele erről-arról. Lehet, hogy nincs benne sok újdonság, de áttekintésnek mindenképp jó, a hossza miatt (~5 oldal) nem fordítok szó szerint mindent és a válaszokat inkább téma szerint próbáltam berendezni. Ciki, de csak minimálisan foglalkoztam a közösségre vonatkozó kérdésekkel, bocs.
|
2006.03.25. - Kwish
NWN2 - Rhomal (Strauss) FAQ frissítés
|
A Hivatalos NWN2 Fórum-ról szemezgetett információk némelyike átvezetésre került az Unofficial FAQ-on is. A fordítás Steve_Sum segítő kezének köszönhető, hogy ilyen későn történik meg a dolog, lényegében nekem :-). Az Engine és OC témakörben kerültek be új kérdések, illetve friss infók (van, ami 2005. októberi! bocsi!)
|
2006.03.24. - Kwish
Titan Quest - Fejlesztői blog #9, világépítés
|
A TQ Vault hetente frissülő blog legújabb része Max McGuire vezető engine programozó tollából származik, és a játék szerkesztőjének, pontosabban a terep-szerkesztőnek a kialakításával foglalkozik.
|
2006.03.23. - Kwish
Gothic III - IGN frissített benyomások
|
Az IGN felfrissítette a Gothic III-ról szerzett benyomásait. Hogy mivel, azt nem tudom, mert vagy eddig voltak nagyon sötétek a játékkal kapcsolatban, vagy csak most etetik a népet, hogy "frissültek". Blablabla...
|
2006.03.23. - Kwish
Gothic III - 1UP előzetes (haha), de új képekkel!
|
Tennap a 1UP is lehozott egy kisebb előzetest a játékról. Nyúlfarknyi a cucc, szöveges értelme és értéke talán még annál is kevesebb. Betettek viszont öt olyan képecskét, amitől minden Gothic III érdeklődőnek gyorsabban kezd verni a pici szíve (már ha épp nem az Obliviont miskárolják). Jah, de csak négy az új...
|
2006.03.21. - Kwish
NWN2 - Válaszok a fejlesztőktől CU#5
|
Kisebb késéssel megjött az új community update a fejlesztői válaszokkal. Kissé szűkszavúra sikeredtek. Lények, képességek a téma, de legfőképp a szörnyek... A Hivatalos Oldal indulása állítólag a héten várható.
|
2006.03.21. - Kwish
NWN2 - Gamesradar képek körítéssel
|
A Gamesradar - NWN2 previewoldalon megjelent egy előzetes, meg néhány képecske. Igazából szerintem kaptak néhány képet, amivel mindenképp akartak kezdeni valamit, és rittyentettek köré valami szöveget, amiben egy fikarcnyi új infó sincs, és egyébként is lüke módon van megfogalmazva. No, mindegy.
|
Akiket csak a képek érdekelnek (ezt ajánlani tudom!) megnézheti őket a Galériában.
2006.03.18. - Kwish
Titan Quest - Fejlesztői blog #8, főnökirtás
|
A TQ Vault-on leközölt legújabb blogban Ian Frazier játékmenet fejlesztő mesél a főellenségekkel megvívandó összecsaoásokról. A cucc nem is rossz, kicsit komolyabb képet kapunk arról, miért is ne szeressük a szkarabeuszokat...
|
2006.03.16. - Kwish
Titan Quest - RPGDot interjuhé
|
Az RPGDot lehozott egy közepesen hosszú interjuhét a Titan Questről. A néhány bevezető kérdéstől eltekintve igen kellemes kis darabra sikerült, néhány új infómorzsácskával...
|
2006.03.12. - Kwish
NWN2 - Válaszok a fejlesztőktől CU#4
|
Kinyomták az új community update-et, vagyis a rajongók kérdéseire adott válaszok újabb csoportját. Szörnyikék, AI, prefab... Persze a nesze semmi fogd meg jól válasz is megjelenik...
|
2006.03.11. - Kwish
Titan Quest - Fejlesztői blog #7, fejlesztői kiskáté
|
A TQ Vault legújabb blogjában Brian Sullivan próbálja érzékeltetni a fejlesztői munka nehézségeit. Tartalomfejlesztés, játékmenet fejlesztés, küldetés fejlesztés ecetera...
|
2006.03.10. - Kwish
The Witcher - Kés és kampó...
|
A Hivatalos Oldalra a FoW mozgalom keretében most egy rövid kis irkafirka került ki a witcher hétköznapi felszerelési tárgyairól. Mottó: Én vagyok a witcher, a jókedvtől mentes, tanult mesterségem, mészáros és hentes..."
|
2006.03.07. - Kwish
NWN2 - Dumcsi Ferrettel a tárgykészítésről
|
A Neverwinter Nights Downunder oldal Ferrettel beszélgetett kicsinység az NWN2 tárgykészítési rendszeréről (crafting). Megnevezésre kerül néhány új feat, ergo, lesz mágikus tárgykészítés. Fanfárok, szóljatok!
|
2006.03.04. - Kwish
Titan Quest - Fejlesztői blog #6, taposómalom
|
A TQ Vault újabb bloggal örvendezteti meg a műértő közönséget. Az egyik tartalom fejlesztő sajnáltatja magát a rossz munkahelye, és a túlterheltsége miatt. Egy könnycseppet mindenki morzsoljon el a szeme sarkában... aztán közösen suttogjuk: Die, scum!
|
2006.03.02. - Kwish
NWN2 - Válaszok a fejlesztőktől CU#3
|
Megérkezett az újabb közösségi frissítés (ez így de hülyén hangzik), szóval community update. Főként a szörnyekkel foglalkoznak. Shane ezenkívül a bevezetőben megemlítette, hogy a közeljövőben várható egy komolyabb fórum policy megfogalmazása, mivel kezdenek elszabadulni az indulatok a fórumon. Moderátort is keresnek ezerrel, mivel Vulcano nem bír el ekkora terheléssel. |
Shane arra is megkérte a T. fórumozókat, hogy szíveskedjenek a játékkal kapcsolatos kérdésekre koncetrálni, hogy a fejlesztők egyébként is kevés idejét ne pazaroljuk "felesleges" fecsegéssel.
Nos, akkor álljanak itt az e heti kérdések...
2006.03.01. - Kwish
1UP előzetes
|
A 1UP oldalra néhány napja kikerült egy Gothic 3 előzetes. Szerintem interjuhénak indulhatott, mert nagyon sokat utalnak Kai beszólásaira. Őszintén bevallom, nagyon nem boldogultam a fordítással, úgyhogy kéretik fenntartásokkal kezelni az anyagot (és persze bármilyen javítási javaslat jöhet).
|
2006.02.25. - Kwish
Titan Quest - News0r interjú
|
Megjelent egy fejlesztői interjú a News0r oldalon (bárhonnan is jön ez a név). Elég érdekes koncepció, mondhatni tömör gyönyör, szimplán négy (elég gyagyás) kérdésből áll... mentségükre szolgáljon, hogy állítólag ez csak az első rész... (?)
|
2006.02.25. - Kwish
Titan Quest - Fejlesztői blog #5, hangoskodjunk
|
A TQ Vault e heti fejlesztői blogjában a játék hangmérnöke/fejlesztője/zeneszerzője mesél arról, hogy milyen sanyarú, vagy éppen jó hangokkal foglalkozó fejlesztő mókusok élete. Szóval pro és kontra érvek... szerintem elég gyengusra sikeredett...
|
Oldal: előző oldal - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 - következő oldal
|
|