|
Oldal: előző oldal - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 - következő oldal
2007.02.08. - Kwish
The Fall - Megjelent!!!
|
Wow. Mit is lehetne mondani. Bekövetkezett az, amiről már szerintem az édeklődők nagyobbik része lemondott. Végre megjelent a The Fall a magyar boltokban is. Az elmúlt időnek tisztelegve, rendkívül barátságos, low-budget áron, mindössze 1.990 fityóért beszerezhető.
|
2007.02.08. - Kwish
The Witcher - IGN Blog #9, A játék indulása #3 rész
|
A IGN Blog legújabb frissítésében ismét arról olvashatunk Michal Kicinskitől, hogy milyen problémás is volt az indulás.. még mindig a megfelelő feltételek megteremtése a téma...
|
2007.02.08. - Kwish
NWN2 - Chat-log szemezgetés
|
A Thieves-Guild.net oldalon megjelent egy fejlesztői chat-log. Hát, olyan, mint a chatek :) sok szó, kevés lényeg. Vagy valami ilyesmi. Aminek esetleg van információtartalma... (bocs, azok nem mentek át a szűrőn, hogy a játék melyik részét tartják a legjobbnak, meg van-e állás lehetőség az Obsidiannal... )
|
2007.02.06. - Kwish
The Witcher - Észak-amerikai megjelenés, forgalmazó
|
A Hivatalos oldalon tegnap bejelentették az észak-amerikai kiadót (Atari) és hogy a játék arrafelé 2007 őszén jelenik meg. Mivel ez akár félreérthető is lehet, megkérdeztem a fejlesztőket, érinti-e ez az európai, UK megjelenést, mire azt a választ kaptam, hogy NEM. Az amerikai megjelenés késedelmének oka, hogy kisebb módosításokat kell végrehajtani az eltérő ratingelés miatt (magyarán ki kell herélni egy kicsinyt a játékot...). |
2007.02.06. - Kwish
TQ: Immortal Throne - Fejlesztői kalauz #1
|
Az IGN belekezdett egy ún Fejlesztő Kalauz közlésében, melyben - ki tudja mi mellett - úgy tűnik, a játék helyszíneivel fognak foglalkozni... hogy erre a szokásos dev.diary mellett miért van szükség nem tudni. Az első részben a Styx folyó vidékével ismerkedhetünk meg
|
2007.02.01. - Kwish
The Witcher - Bruxa
|
A Hivatalos oldalon a bruxa képével szembesülhetünk ezen a héten. A bruxa valamiféle vámpírszerű szörny, a játék egyik legvezélyesebb ellenfele. Emberfeletti gyorsasággal és fürgeséggel bír, s nagyon jó támadó képességei vannak. Ha a játékos ezzel a lénnyel készül szembeszállni, érdemes kihasználni a különféle bájitalok erejét, különösen azok lehetnek hasznosak, melyek védelmet nyújtanak e lény különleges képességei ellen. |
2007.01.31. - Kwish
NWN2 - v1.04 patch kiadva
|
Az NWN2 fórumon megjelent, hogy kiadták a végleges v1.04 patchet (úgy tűnik, hogy a listája megegyezik azzal, amit a bétához kiadtak korábban). Itt a teljes szöveg angolul. Az updater is frissül a patchelésnél.
|
2007.01.30. - Kwish
TQ: Immortal Throne - TQ Vault interjuhé
|
A TQ Vault "leült" beszélgetni Michael Fitch-el, az Immortal Throne projekt kreatív management igazgatójával (bármit is jelentsen ez a cím). A téma leginkább akörül forog, hogy milyen módon kapcsolódik össze az eredeti játék és az új, mennyire lesznek használhatóak a karakterek, ésatöbbi.
|
2007.01.28. - Kwish
TQ: Immortal Throne - Gamebanshee interjuhé
|
A Gamebanshee interjuhét készített Mike Verrette producerrel a készülő kiegészítőről... A beszélgetés nem valami hosszú, de nem is félrebeszélős PR blabla (hehe, már a megszokottól túlmenően)... viszont új dolog sincs benne sok, hiszen már elég sok minden elhangzott...
|
2007.01.25. - Kwish
The Witcher - Mobilforma
|
A Hivatalos oldalon megjelentek szerint, a Breakpoint nevű fejlesztő cég licensz megállapodást kötött a CD Projekttel, és így mobil telefonokon is lesz majd Witcher. Ez amolyan 2Ds scrollozós platform játék lesz, kardos, fűszerezve némi akció elemekkel. A megjelenés cirka egyszerre várható. Márkaépítés rulZ.
|
2007.01.24. - Kwish
The Witcher - Sector.sk interjuhé szemezgetés
|
A Sector névre hallgató szlovák oldal készített egy interjuhét Lukasz Mach PR mókussal. Mivel a játékkal kapcsolatban igen mélyreható ismeretei lehetnek már mindenkinek, agresszív rövidítés következik a (már egyébként többször elhangzott) lényeg kiemelésével ('asszem, már az ismétlés a tudás anyja szintet is messze magunk mögött hagytuk), részletesebb feature listának is felfogható a dolog.
|
2007.01.22. - Kwish
NWN2 - Gamebanshee interjuhé a játék támogatásáról
|
A Gamebanshee készített egy interjuhét Ryan Rucinski senior producerrel a játék fogadtatásáról, meg arról, hogy milyen terveik vannak a játék támogatására vonatkozóan. Lehet hogy készülnek valamire?
|
2007.01.18. - Kwish
The Wicher - Egy szem vázlat...
|
A Hivatalos Oldalon megjelent egy, azaz egy darab vázlat (bár színes és fekete-fehér verzióban egyaránt). A csatolt szöveg szerint a fejlesztők azt remélik, hogy nemsokára ez lesz minden újság címoldalán. Hmm.
|
2007.01.18. - Kwish
NWN2 - Beszélgetés Robert McGinnis-szel
|
Az NWVaulton megjelent egy beszélgetés az Obsidian egyik QA és közösségi kapcsolatok mókusával, Robert McGinnis-szel. A játéktól független, személyesnek tekinthető kérdésekkel nem foglalkoztam. Nem nagy szám.
|
2007.01.18. - Kwish
Drakensang: The Dark Eye - Csúszás...
|
Az RPGWatch-on láttam, hogy a játék megjelenése átcsúszik 2007 Q4-ről 2008 Q1-re. Lesz ez még így se...
|
2007.01.14. - Kwish
Gothic III - Karácsonyi interjuhé
|
Még karácsonykor jelent meg a World of Gothic oldalon egy interjuhé német nyelven KaiRo-val, s néhány napja netet ért az angol fordítása is, így már fogyaszthatóvá vált... A végén volt két kérdés a German Developer Award díjesővel kapcsolatban, amit már nem fordítottam le, bocsi.
|
2007.01.12. - Kwish
NWN2 - v1.04 BETA patch infók
|
Megjelent a v1.04 Beta patch, mondjuk nem tudom, ki az aki béta patchekkel szórakozik, de itt van. Készítettek hozzá egy "visszafordító" installt is, amivel a játék visszaállítható a v1.03 állapotba. Jah, és a feltételéhez a legfrissebb verzióra van szükség! Néhány dolgot lefordítottam a patch jegyzékből (a scriptelést, az eszköztárat és a 2DA témákat egyértelműen kihagytam, mert... "nem bírja a farka"), a teljes listához vezető link...
|
2007.01.10. - Kwish
The Witcher - ActionTrip előzetes, ismétlés a tudás anyja...
|
Az ActionTrip lehozott egy előzetest a játékról, mivel nehéz már új dolgot elmondani, próbáltam szemezgetni az új infókat (vagy azokat, amiket az elmúlt beszámolók során nem hangsúlyoztak túlságosan)... no jó, inkább áttekintésnek jó az anyag...
|
2007.01.09. - Kwish
NWN2 - The Black Hound projekt
|
Néhány RPGs oldalon (RPG Codex, RPGWatch) megjelent egy hír egy készülő NWN2 modról, melynek atyja J.E. Sawyer. A cucc a The Black Hound néven fut (esetleg BG3 névről többeknek ismerős). Van már egy infó oldala is a modnak. |
2007.01.09. - Kwish
The Broken Hourglass - Három képecske
|
A The Broken Hourglass hivatalos oldalán megjelent három in-game képecske. Mivel indie játékról van szó, csak azok klikkeljenek tovább, akik minimalista grafikus elvárással bírnak egy szerepjátékkal kapcsolatban, mert ez NAGYON nem a mai trend. Oldschool...
|
Oldal: előző oldal - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 - következő oldal
|
|