|
Oldal: előző oldal - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 - következő oldal
2005.08.18. - Kwish
The Witcher - A Csapat (FoW #5)
|
A negyedik Feature of the Week egy teljesen új dolog (nem ám screenshot, egy mifene), mivel lehetőséget kapunk, hogy egy fotó keretein belül szembesüljünk a The Witcher alkotógárdájával. Legalábbis egy részével.
|
A sok harcona marcos között igazi felüdülés ama bájos hölgyemény (és most nem, nem arra a kikötözött alakra gondolok).
2005.08.18. - Kwish
Elveon - Bejelentés
|
Úgy látszik, most minden napra jut valami játék bejelentés. Ma egy szlovák fejlesztő csapat a 10TACLE Studios Slovakia fedte fel setét munkásságát, miszerint teljes gőzerővel dolgoznak egy Elveon című epikus akció játékon (amit ismét nagyon sok helyen RPGnek tituláltak, így megemlítjük mi is). Terveik szerint 2007 nyarán érik be munkájuk gyümölcse, s elérhető lesz PCn, valamint az új generációs konzolokon is.
|
2005.08.18. - Kwish
Gothic III - GC képek és trailer
2005.08.17. - Kwish
Dark Messiah - Infómorzsák
|
Az IGN PC ma úgy számolt be egy játékról, mint egy RPGről... hogy miért gondolták ezt, arról gőzöm sincs, de lássuk, miből élünk, aztán majd jól kiderül, hogy mi lesz belőle.
|
2005.08.17. - Kwish
The Fall - Infómorzsa...
|
Örömmel közlöm mindenkivel, hogy az SSE elküldte a "végső" verziót a SeVeN M-nek, ahol is a tesztelés után megkezdődik a gyártás. A helyzet nem változott, magyar feliratok, szinkron (beszéd) nélkül. A megjelenés ennek megfelelően inkább (tuti) szeptemberre várható.
|
2005.08.15. - Kwish
The Witcher - HCGamer interjuhé sorozat, II. rész
|
A HC.Gamer három részes interjuhé sorozatának következő része is elérhető. Számomra ez már kicsit érdekesebb infókat feszeget: történet, karakter jellemzők, engine buherálás... Egy kis ízelítő: |
"HC.Gamer: Mit tudsz elmondani a karakterrendszerről? Milyen tulajdonságaink és skilljeink lesznek?
CD Projekt RED: (...) Ami a lényeget illeti, négy fő tulajdonságunk lesz: Erő, Gyorsaság, Állóképesség és Intelligencia. Mindegyikhez társul egy eleinte passzív skillekből álló fa. Hat harci stílus lesz: erős (kemény ellenfelek ellen), gyors (technikásabb ellenfelek ellen) és csoportos (egynél több ellenség ellen). Mind a három acél- és ezüstpengés harcra is vonatkozik. Ezeken kívül öt mágikus osztály (Jelek) lesz elérhető, úgy, mint: Aard (telekinetikus erők), Igni (tűzzel kapcsolatos varázslatok), Quen (defenzív mágiák), Yrden (csapdák) és Axii (tudatmanipuláció). Összességében, körülbelül tizenöt fa lesz egyenként húsz elemmel, így háromszáz speciális skill biztosan van!"
A többiért nézzetek el a forráshoz!
2005.08.13. - Kwish
Gothic III - Játszanak vele Lipcsében?
|
Az RPGDot-on találtam azt a nyúlfarknyi hírt, hogy a német PC Games szerint a Gothic III már egy játszható verzióval debütál a jövő heti lipcsei játék expón! Asszem brutál mennyiségű infó várható a jövő héten.
(Ha esetleg van valami értelmes infó azon a német oldalon, lécci, közölje már velem valaki! Előre is kösz!)
|
2005.08.13. - Kwish
The Fall - A magyar megjelenésről mán megint
|
Most hogy itt az augusztus, megint felkerestem a SeVeN M képviselőit a játék megjelenéssel kapcsolatban. Azt mondták, most teljes mértékben az SSE-nél van a labda, ők rakják össze ui. azt a magyar verziót, amit a SeVeN M munkatársai elkészítettek és leteszteltek, ha megkapják tőlük a CDt, akkor azonnal megy gyártásba az anyag.
|
A késedelem oka feltehetőleg (és nagyon remélhetőleg) az, hogy az SSE is megy a lipcsei Game Convention rendezvényre, és most elfoglaltak...
Hát, remélem csak erről van szó, és nem vesz ismét kellemetlen fordulatot a történet. Őszintén szólva, az augusztus megjelenés innentől fogva kétségesnek tűnik.
2005.08.12. - Kwish
4th Battalion - Bejelentés
|
A GFi bejelentette a MiST land South fejlesztő stúdió megvásárlásának első eredményét, nevezetesen egy új játékot, amit MiST – 4th Battalion névre hallgat. Azért szánunk ennek néhány szót, mert a sajtóanyag szerint a cucc akció-RPG lesz.
|
2005.08.11. - Kwish
The Witcher - Városi látkép (FoW #4)
|
A negyedik Feature of the Week gyöngyszem egy hangulatosan sötét kép Wizim városának egyik kerületéről, klafa kis
screen, a megszokott májpresösz minőségben.
Jah, és a felhő, hoppá...
|
2005.08.10. - Kwish
The Witcher - Csak az szép 'ződ gyep...
|
Ez meg majd elfeledtem. Olyan két héttel ezelőtt megérkezett a postaládámba legújabb The Witcher hírlevél, és sok más egyéb dolog között, volt egy kis cikkecske arról, hogy milyen technikával is kezelik a kisebb növényzetet a játékban. Hát lássuk... (nem hosszú, nem kell félni).
|
2005.08.09. - Kwish
Hammer & Sickle - Bemutató trailer
|
A Worthplaying lehozott egy kisebb, 16 megás bemutató trailert a Hammer & Sickle című, orosz fejlesztésű taktikai-RPG játékról. Akit érdekelnek az ilyen darabok, vessen rá egy pillát. |
2005.08.08. - Kwish
The Witcher - HCGamer interjuhé sorozat, I. rész
|
A HC.Gamer oldal lehozta a háromrészes interjuhé sorozatának első darabját. Mondhatni, hogy ezek a bemelegítő kérdések, de érdekes és alapos az anyag. Egy kis ízelítő: |
"HC.Gamer: Milyen RPG-k inspiráltak ahhoz, hogy belekezdjetek a The Witcherbe?
CD Projekt RED: Inkább úgy fogalmaznék, hogy egyvonalba helyezzük a The Witchert például a Baldur's Gate-tel a nagyszabású történet miatt és a Planescape: Tormenttel a különleges főhősének és múltjának köszönhetően. Ha nagyon pontos akarok lenni, akkor azt mondom, hogy a The Witcher a középkori változata a Fallout, két dolog miatt is: nonlinearitás és egy kegyetlen világ rengeteg erőszakkal és erotikával. A fenti két játékhoz hasonlóan nekünk is van egy teljesen egyedi főhősünk - nagyon erős a karaktere a háttere miatt. Úgy gondoljuk, hogy ezzel rengeteget nyertünk a program szempontjából.
Kedvenc RPG-im közt mindenképpen ott van az előbb említett három produktum. Egyszerűen mérföldkövei ennek a stílusnak és manapság nem sok ilyet láthatsz."
Akit érdekel a többi kérdés is, kukkancson rá!
2005.08.07. - Kwish
Gothic III - Konceptek, vázlatok a GothicDot-on
|
Az RPGDot webring-jére felfűzött GothicDot több anyaggal is frissült, de ami számomra a legérdekesebb, az néhány igen tetszetős art-work, vagy mijaszösz. Érdemes megpislantani.
|
2005.08.05. - Kwish
NWN - PotSC értékelés a Gamebanshee-ről
|
Kitettem a legutóbbi prémium modul (Pirates of the Sword Coast) Gamebanshee-n megjelent értékelésének fordítását a Neverwinter Nights magyar rajongói oldalra. Nem díjazták túl a dolgot. |
2005.08.04. - Kwish
Gothic III - Néhány infó a játékmenetről
|
Az RPGDot munkatársai részt vettek a Gothic 3 hanganyagának felvételén (a sajtó sok más egyéb képviselőjével). A becses alkalom során egyéb infókról is szó esett, pontosabban sikerült egy kicsit megszorongatniuk Mike Hoge-et, azzal kapcsolatban, hogy milyen irányokba is mennek majd a dolgok úgy általában a Gothic sorozat következő darabjánál.
|
2005.08.04. - Kwish
Fallout 3 - Azé' nincs infó, mert nincs infó
|
A Gamesplanet készített egy interjuhét Pete Hines PR és marketing mókussal, persze nem a Fallout3-ról, hanem az Oblivionról, viszont egy kérdés erejéig feltűnt a téma. Álljon itt mindenki okulására a dolog...
|
Gamesplanet: Utolsó kérdés: Adnál némi információt a Fallout3-ról? Tudom, hogy nagyon sok RPG rajongó kiéhezve vár már valami hírre erről a játékról.
Pete Hines: Azt mondanám nekik, hogy vessenek egy pillantást az Oblivionra, ha azt szeretnék tudni, hogy mit várhatnak tőlünk. Ezt úgy értem, hogy komolyan vesszük a projektjeinket. Megbizonyosodunk arról, hogy a megfelelő időt töltjük el velük, annak érdekében, hogy jól készítsük el őket. És nem igazán vagyunk hajlandóak beszélni a dolgokról, vagy az emberek tudomására hozni, hogy dolgozunk valamivel mindaddig, míg már elég időt töltünk el a fejlesztéssel, és már végül van valamink, amit meg tudunk mutatni a közönségnek és beszélhetünk róla. Szóval a Fallout3-mal az a helyzet, hogy mindenki felfigyelt rá a bejelentésünk miatt, de a fejlesztési szempontból még mindig az előgyártási fázisban vagyunk. HOSSZÚ idő kell még ahhoz, hogy elkezdjünk arról beszélni a rajongóknak, hogy mire is készülünk. Tudom, hogy szeretnének több infót, de - mint ahogy már mondtam - nem igazán tervezzük azt, hogy mondunk bármit is, amíg nem haladtunk igazán előre a folyamatban.
Forrás: Gamesplanet
2005.08.04. - Kwish
The Witcher - Épüljetek! (FoW #3)
|
A harmadik Feature of the Week szösszenet egy technokrata gyönyör, pontosabban egy
screenshot, ami megmutatja (már amennyire erre egy screen képes), hogy miként is készülnek a baba kis épületek a játékhoz...
|
2005.07.31. - Kwish
KULT - Készül a folytatás?
|
Az RPGDot.com-on találtam néhány napja (05.07.27) ezt a hírt, s szerencsére megint eszembe jutott. Mert érdekes. A cucc, az International Hobo egyik vezetőjének a blogjából származik (ők vettek részt a Kult: Heretic Kingdoms létrehozásában is), aki miközben általános RPG dolgokról írt, utalásokat ejtett el a Heretic Kingdoms 2-ről (melyet Heretic Knigdoms: Reluctant Hero névvel illet a szerző).
|
A 3d People egyik képviselője hozzátette az alábbiakhoz, hogy még messze nem hivatalos bejelentésről van szó, hiszen a játék még legalább egy év messzeségben leledzik...
2005.07.28. - Kwish
The Witcher - Zenét minékünk, csak zenét! (FoW #2)
|
Megjött a második Feature of the Week cuccocska a Witcher Week előtt. Ezúttal egy kellemes kis hanganyagot (Shaent Blathanna) tettek ki a Hivatalos Oldalra, nyudodt, hangulatos darab, fuvola, miegyebek. Mérat cirka 4,5 MB (egyébként kicsit hosszabb, mint 3 perc).
|
Oldal: előző oldal - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 - következő oldal
|
|