Főmenü
Frissítések
Hírek
Cikkek
Társoldal hírek
Végigjátszások

Aloldalak
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Társoldalak
WoW Hungary
Morrowind HQ
SW: Galaxies
Baldur.hu
Fallout HU
Dungeon Siege 2
Oblivion HQ

Egyebek
Linkek
Impresszum


Oldal:  előző oldal - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 - következő oldal



2005.09.01. - Kwish

NWN2 - Hivatalos Fórum szemle

Tennap, ma hajnalban született néhány kiegészítés a Hivatalos Fórumon a fejlesztők jóvoltából. Elég szegényes infóhalmaz...

Radial Fog Line (Brian D. Lawson, programozó)
Felvetés: Én jobban szeretném, ha a köd középpontjában a karakterem állna, nem pedig a kamera. Ez sokkal jobban növeli a játékélményt, mert a játékos azt látja, amit a karakter is láthat.
Bocs, de ezt te preferálod személyesen, és el tudom képzelni, milyen komoly viták alakulnának ki erről a felhasználók között. Arról nem is beszélve, hogy nem olyan könnyű megcsinálni, nem igazán van rá jó módszer.

Animáció a placeable-kon és a lényeken (Brian D. Lawson, programozó)
Felvetés: Jól gondolom azt, hogy az az eszköz, amit ti használtok erre a dologra, valami szabadalmaztatott termék, és nem igazán könnyű átkonvertálni tömeg használatra?
Teljesen jól gondolod. És éppen ebből az okból, a dolgok "még inkább" bonyolódnak.

Placeable-k csoportosítása (Adam Brennecke, programozó)
Felvetés: Lehet majd SetStaticFlag(object oPlaceable, int TRUE/FALSE) függvényünk?
MakeStatic nem lesz. A statikus placeable-ket igazából teljesen másként kezeli az engine, mint a normál placeable-ket. Nem igazán lehet arra ok, hogy valaki a statikus placeable-ket ”átkapcsolja” nem-statikus placeable-ké (hacsak nem maradtam ki valamiből).





2005.08.31. - Kwish

The Witcher - WW2 #? nap

Úgy tűnik, eljött a Witcher Week utolsó (nyócadik?) napja is. A Hivatalos Oldal-ra ezúttal nem sok minden maradt, kikerült egy új, egyszerűen ütős wallpaper, valamint még egy hangminta, amolyan üsd-vágd-nam-apád jelleggel (bár nem annyira olyan). Indítottak egy kisebb kvíz-játékot is három roppant eccerű kérdéssel.





2005.08.31. - Kwish

Fallout3 - Van Buren képek, kettő

Az NMA tennap megint lehozott két képet a rég elhalt Van Buren projektből. Most semm misztikus idegen nem játszott közbe a dologban, az Obsidian fórumon tűnt fel a cucc. Egy mozgó labor (1), valamint a karakterlap (2) tűnik fel a képeken.
Forrás: NMA




2005.08.31. - Kwish

WoC - Interjuhé a PC Dome oldalon

A PC Dome oldal egy interjuhéval örvendezteti meg azokat, akik várják már a játékot. Sajnos még várhatjuk.





2005.08.31. - Kwish

NWN2 - Hivatalos Fórum szemle

Most csak dolgot találtam a Hivatalos Fórumban, ott se annyira a válasz lényeg, hanem a kérdés. Mára ennyi (tegnapról, vagy ma hajnalról, tudja fene...)

Placeable-k csoportosítása (Adam Brennecke, programozó)
Felvetés: Gyakran dolgozok olyan területeken az NWN-ben, amiben sok a placeable (pl. egy erdő teli fákkal, növényekkel, virágokkal). Ezeket azonban gyakran problémás szerkeszteni. Ha pl. rá akarok klikkelni egy fára, akkor a közelebbi fára klikkelek véletlenül, nem arra, mire szeretnék. Vagy ki akarok jelölni egy növényt, de egy kicsit eltévesztem, és helyette már egy gondosan elhelyezett növényre klikkelek és elmozdítom a helyéről.
No persze mindenki ismeri azokat a kapcsolókat, melyek lehetővé teszik a különféle dolgok elrejtését. Én ezeket nagyon gyakran használom, igazából csak egy, vagy két csoport látható málam. De ezeken a zsúfolt helyeken ez sem megoldás, mert mindig látszódik az összes elhelyezhető tárgy.
Arra gondoltam, hogy nagyon, nagyon nagy segítség lenne, ha csoportosíthatnánk az elhelyezhető tárgyakat és lehetőségünk lenne láthatatlanná tenni az egész csoportot, vagy még inkább ”zárolni” (ami azt jelenti, hogy semmit sem lehet rajtuk változtatni, sőt, lehetőleg ki sem lehet őket jelölni). Ez a zárolás arra is jó lenne, hogy láthatnánk azokat a dolgokat is, amiket már nem akarunk változtatni.
Azt hiszem, ez nagy segítség lenne a területek szerkesztőinek. Különösen mivel az NWN2-ről az hírlik, hogy sokkal több elhelyezhető tárgy lesz benne, mint az NWN-ben.
Kiegészítés: Ez tetszik nekem is. Tegyétek az elhelyezhető tárgyakat statikussá (’static’), míg ki nem választja őket az ember egy gombbal (pl. ez lenne a Select Static Placeable gomb).

Javaslataid többsége már benne van az eszköztárban!





2005.08.30. - Kwish

The Witcher - WW2 #7 nap

A Hivatalos Oldalon most két újabb 2005 GC trailer került ki, iszonyatos minőségben. Az egyik a harcrendszert (~27,2 MB; 7:45) mutatja be (ez még élvezhető, csak épp az E3 trailer egy verziója), a másik pedig a grafikát (17,3 MB; 4:55). Nah, ennél akár ki is lehet kapcsolni a hangot, mert k.ra nem lehet belőle érteni semmit :-/
Jah, ha valaki elértené a finom célzást, ezek rossz minőségű, külső kamerás felvételek a prezentációkról (épp úgy, mint a tennapi).

Tovább..


2005.08.30. - Kwish

NWN2 - Hivatalos Fórum szemle

A NWNVault meg a Hivatalos Fórum nyomán itt az újabb fórumszemle. (Érdekesség, hogy volt egy fejlesztői hozzászólás, amit egy másik fejlesztő törölt, mert olyan dolgokat árult el, amit nem kellett volna... sajna lemaradtam a dologról)


Tovább..


2005.08.29. - Kwish

The Witcher - WW2 #6 nap

A hét végén a WW2 eseményei kissé érdektelenek voltak, a Hivatalos Oldalon kitettek néhány olyan képet, ami nálunk már jőpár napja kinn van, illetve pár fotót a 2005 GC standról. Ma viszont egy olyan kis videót (~54,4 MB; 8:25) nyomtak ki, ami a küldetések megoldási lehetőségeit taglalja.


Tovább..


2005.08.29. - Kwish

Titan Quest - 10 új kép a 3D Gamers-től

A 3D Gamers kitett 10 új képet a játékból, nekem nagyon olyan szagú a dolog, mintha az E3 trailerből lennének kiszippantva, de kit érdekel?





2005.08.27. - Kwish

NWN2 - Hivatalos Fórum szemle

A NWNVault meg a Hivatalos Fórum nyomán itt az újabb fórumszemle (már Lateof is beszámolt a dolgokról a fórumban).


Tovább..


2005.08.25. - Kwish

The Witcher - WW2 #2 nap

A Hivatalos Oldalon folytatódott a Witcher's Week, most a "gyártás" jegyében telt a nap. Bemutattak egy nagyon pöpec kis videót (~43 MB / 3:14) arról, hogy miként is készültek a játék hangjai, kitettek három új képet (az egyik panoráma!) és egy képcsomagot (10,28 MB), melyben a nappal-éjszaka változást lehet nyomon követni... érdekes módon, én nem jöttem rá, hogy mi a sorrend. A képeket a Galériában meg lehet nézni...
(Az alábbiakban pedig a videó szövegét lehet olvasni...)

Tovább..


2005.08.25. - Kwish

Gothic III - Megvan az együttes...

A JooWood-News bejelentése szerint a Gothic III-ban a Corvus Corax nevű banda fog feltűnni. Ez egy nyolc tagból álló együttes, ami már 1989-től létezik és felléptek a Cottbus State Theater néhány előadásán is.
Forrás: RPGDot.com





2005.08.25. - Kwish

NWN2 - Hivatalos Fórum szemle

A NWNVault meg a Hivatalos Fórum nyomán következzen ismét egy kis szemezgetés a fejlesztők kommentjeiből (víz, madarak). Olyan kevés, hogy direktbe a T. Olvasó arcába vágom...

Víz megjelenítés (Brian D. Lawson, programozó)
(A kérdés az volt, hogy a víz mellett még bármi másnak is megváltoztatható-e a textúrája, nemcsak a színe. Mert hogy az lenne a nagy álom...)
Jelenleg csak a színt. A textúrák szimpla cseréjét egy kissé nehezebb lehetővé tenni, mert ez azt jelentené, hogy hozzá kéne férnetek a forrás geometriához UV-vel éatöbbi (aki érti, hogy mit is írok, pls. közölje már velem is :-) ). Nem csak ez a probléma, mert egy exportáló valamikor majd csak rendelkezésetekre áll majd. De anélkül, hogy a modellező csomagban csinálnátok a dolgot... honnan tudnátok srácok, hogy miként hozzatok létre ahhoz a modellhez passzoló textúrát, melyen megpróbáljátok éppen lecserélni?

Madarak (Brian D. Lawson, programozó)
(Volt egy arra vonatkozó kérdés, hogy lesz-e a madaraknak "landoló/leszálló animációja", mikor abbahagyják a mozgást. Valamint hogy egy láthatatlan NPC fejére lesznek-e animálva, vagy önállóan, madárként, és így a két méteres magasság felett is röpködhetnek és leszállhatnak-e?)
Legjobb esetben is kétlem.


Forrás: NWNVault




2005.08.24. - Kwish

Dark Messiah - 2005 GC / Jolt első pilla, ActionTrip előzetes

A Jolt oldalon megjelent egy kis áttekintés a játékról. Van benne néhány infómorzsa, nekem a multi részre vonatkozó dolog volt új. (Később találtam egy cikket az ActionTrip-en is, onnan is átvettem dolgokat.)
  • Egy varázsló tanítványaként (a nevünk Serath) harcosként, varázslóként, vagy rejtőzködő orvgyilkosként járhatjuk utunkat. Célunk a próféciákban megjövendölt Sötét Messiásnak nevezett delikvens megállítása.
  • RPG jellemzők: fejleszthető felszerelés, különböző skill fejlesztési lehetőségek.
  • Erősen módosított Valve Source engine-t használnak, teljesen kihasználva a motor fizikai és grafikai lehetőségeit.
  • Több mint 40 eltérő fegyver és tucatnyi varázslat, 12 helyszín. A többi Valve játékhoz hasonlóan erős (a játékban elmesélt) történetet kínál, melynek kivitelezésében sokat segít az engine karakter kifejezéseket ábrázoló képessége.
  • Multiplayer 32 játékosig, beleértve a csapat játékokat (emberek élőholtak ellen). Az online kooperatív módról is rebesgetnek valamit.
  • Lesznek küzdőállások, illetve a játékos választhat az erős csapás (egér gomb tartós lenyomása), és a gyors csapás (szimpla klikk) között. (AT)
  • A HL részletezettségéből feláldoznak egy kicsinyt annak érdekében, hogy egy jóval nyitottabb környezetet hozzanak létre. A fejlesztők lehetőséget akarnak arra adni, hogy a játékosok többféle módon is megoldhassanak egy problémát. Maguk a térképek is kevésbé lesznek lineárisak, így lehetőséget adnak arra, hogy az ember szó szerint máshogy közelítsen meg egy adott szituációt. (AT)

Forrás: Jolt - First look; ActionTrip - Preview




2005.08.24. - Kwish

The Witcher - WW2 #1 nap

A Hivatalos Oldalon megkezdődött a második Witcher's Week adatfolyam. Az első napon a 2005 GC trailer megannyi verzióját tették ki, két formátumban, több méretben (a cucc már ismert lehet a korábbi IGN anyagból). Nálunk is letölthető a .mov formátum a legnagyobb (720x576 / 93 MB) és a legkisebb (320x240 / 13 MB) méretben.
UPDATE: Kitettem egy új posztert is. Impresszív!




2005.08.24. - Kwish

NWN2 - Hivatalos Fórum szemle

A NWNVault meg a Hivatalos Fórum nyomán következzen ismét egy kis szemezgetés a fejlesztők kommentjeiből (grafika, interface, eszköztár).


Tovább..


2005.08.23. - Kwish

NWN2 - Hivatalos Fórum szemle

Az NWNVault ismét összegyűjtött néhány fejlesztői üzenetet az NWN2 fórumról (tennap én is láttam ezeket, de kevésnek tűnt, viszont ha már itt van, akkor FYI lássuk magyarul is).


Tovább..


2005.08.22. - Kwish

Fable: TLC - Arany!

A Microsoft Game Studios ma bejelentette, hogy a Fable: The Lost Chapters aranyra került, és várhatólag szeptember 20-án kerül a boltok polcaira. Tadam, fanfárok szóljatok!
Forrás: Worthplaying





2005.08.20. - Kwish

The Fall - Készül a Mutáns Város?

A The Fall fórumain egy német újság nyomán megjelent valami infó egy játékról, ami úgy tűnik, hogy a The Fall világában játszódó új játék lesz. A játék a hangzatos The Fall: Mutant City címet viseli... Azt mondanom sem kell, hogy a hír pikantériját elsősorban az adja, hogy az angol megjelenés még sehol...

A hírmorzsák szerint ez egy új, önmagában is játszható darab lesz, és egy olyan időben játszódik, amely nem kapcsolódik az eredeti játék korszakához és hátteréhez. A történet valami nagy mutáns fenyegetettségről szól, lesznek új játszható karakterek (állítólag 8) és egy teljesen új történet, totál új háttér (pl. 2086-ban történnek az események).

A pletyók szerint 2006-ban jelenik majd meg, de eddig semmi hivatalos infó nincs róla.

Forrás: The Fall fórum
Német forrás: Demonews





2005.08.19. - Kwish

Elveon - Az Unreal Engine 3-mal zakatol

Ma is kijött egy kis infó a tegnapi Elveon néven bejelentett csodával kapcsolatban, mégpedig az, hogy a játékot a jól ismert Unreal® Engine 3 hajtja majd. Természetesen a 10TACLE Stúdió emberei elképesztően örülnek annak, hogy egy ilyen csodálatos cuccal dolgozhatnak. Náluk talán már csak Epic boldogabb, hogy az Elveon a terméküket használja. Én is mosolygok, de bizony ám... remélem ti is.
Forrás: Gamebanshee



Oldal:  előző oldal - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 - következő oldal