Főmenü
Frissítések
Hírek
Cikkek
Társoldal hírek
Végigjátszások

Aloldalak
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Társoldalak
WoW Hungary
Morrowind HQ
SW: Galaxies
Baldur.hu
Fallout HU
Dungeon Siege 2
Oblivion HQ

Egyebek
Linkek
Impresszum


Oldal:  előző oldal - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 - következő oldal



2005.09.22. - Kwish

NWN2 - Hivatalos Fórum szemle

Csend és hullaszag a Hivatalos NWN2 Fórum-on, de ha megkapargatjuk, válámi azért van. Nem sok, de válámi.

128 mega vs 256 mega vs 512 mega (Brian Lawson, senior programozó)
Ha csak az NWN2 miatt akarsz új kártyát venni, akkor azt javaslom, hogy várj a lehető legvégső pillanatig, és csak akkor válaszd ki azt, ami az adott időben a pénztárcádnak a legjobban megfelel. Ha a szemet gyönyörködtető látványra és teljesítményre vágysz, akkor a 3.0 shader modellek lesznek a neked valók.

Milyen programot használnak a fejlesztők? (Jason Keeney, senior programozó)
Felvetés: Elmondaná az egyik fejlesztő, hogy milyen programokat használtok a modellek és textúrák készítéséhez, és hogy milyen hasonló eszközök vannak az iparágban?
A 3D modellekhez MAX-ot használunk. A 2D textúrákhoz meg ez ilyesféle dolgok legtöbbjét Z-Brush-al és Photoshop-pal készítjük el. Azt hiszem, ezek eléggé elterjedtek az iparágban, bár a 3d modellezésben még a Maya-t is igen elterjedt. Azt hiszem, közel 50-50% a MAX és a Maya használata.

Csatlósok (Ferret Baudoin, vezető fejlesztő)
Több csatlós közül választhatsz majd, mint amennyit valóban felvehetsz, így döntened kell majd arról, hogy kit viszel magaddal.




2005.09.21. - Kwish

NWN2 - Hivatalos Fórum szemle

Lehet, hogy túl korán néztem el a Hivatalos NWN2 Fórum-ra, de most sem találtam sok dolgot. Az biztos, hogy fejleszteni kell, ha szép játékot akarunk majd látni. Tralalala.


Tovább..


2005.09.20. - Kwish

NWN2 - Hivatalos Fórum szemle

A Hivatalos NWN2 Fórum-on a szokásosnál is nagyobb a csend. Gyakorlatilag nem is volt fejlesztői komment.

A PC átsétálhat majd a hidak ALATT, ahelyett, hogy egyszerűen átmenne RAJTUK? (Jason Keeney, senior programozó)
Az NWN2 engine sok-sok bonyolult alrendszer gyűjteménye, melyek eltérő követelménnyel bírnak, mármint a tekintetben, hogy mire van szükségük ahhoz, hogy "gondolkozzanak" a játék adatokon.
Az új útkereső és járható terület rendszert úgy építettük be az NWN2-be, hogy közben észben tartottuk ezt a felette/alatta rendszert is... de végül egy ilyesféle változás olyan sok más rendszert megváltoztatott volna, amelyek átírását nem terveztük az eredeti engine-hez képest.

Platformok (Brian Lawson, Senior Graphics Programmer)
Felvetés: Tudja valaki, hogy mi a legutóbbi helyzet arra vonatkozóan, hogy milyen platformokra adják ki a játékot?
Windows alapú PCre.





2005.09.18. - Kwish

NWN2 - Hivatalos Fórum szemle

A Hivatalos NWN2 Fórum-on nem sok minden történt, már ami a Dev postokat illeti. Sőt, ismét megjelent egy rövid elménckedés arról, hogy most nem beszélhetnek...


Tovább..


2005.09.17. - Kwish

The Fall - Megjelenés update...

A SeVeN M-től származó információk szerint megakadni látszik a dolog. A karakter problémát már megoldották, de most úgy tűnik, mégis azon filóznak, hogy legyen hang a játék alatt. Ehhez viszont meg kell várniuk az angol hanganyagot, amit az SSE novembernél előbb nem tud ígérni.

Őszintén szólva, kicsit aggódom. A játék Hivatalos Fórumán is elég nagy a csend, pontosabban a német boardon (!) kértek elnézést az angol verzió késedelme miatt. Kíváncsi vagyok, idén lesz-e ebből még valami, ui. szóba került az is, hogy az SSE esetleg az angol verziót a most készülő Mutant City kieggel együtt adná ki. Érdekes. Ha sokat szórakoznak, még a végén a Fallout3-mal kell majd versenyezniük.




2005.09.16. - Kwish

Hellgate: London - Képek

A 4Gamer lehozott néhány képet a Hellgate: London-ból. Több is van (még olyan +8), ahonnan ez jött, csak lusta voltam leszedni.
Forrás: RPGDot


Tovább..


2005.09.16. - Kwish

NWN2 - Hivatalos Fórum szemle

A Hivatalos NWN2 Fórum-on minimális infó. Egy kis biztatás a gyengébb gépek tulajdonosainak, és egy kis infó a hidak alatti mászkálásról...

Művészet/grafika, amit eddig tudunk... (Brian Lawson, senior programozó)
Felvetés: Csak azt szerettem volna megemlíteni, hogy számomra a grafika legfontosabb jellemzője, hogy állítható legyen. Jó lenne, ha a játék futhatna a gyengébb gépeken is.
Úgy tűnik, hogy a grafika eléggé széles beállítási lehetőségekkel rendelkezik majd. Lesz egy vertex lit opció is a kisebb teljesítményű gépeknek.

A PC átsétálhat majd a hidak ALATT, ahelyett, hogy egyszerűen átmenne RAJTUK? (Jason Keeney, senior programozó)
Sajnálatos módon az alul/alatta típusú járható elemek nem lesznek a játékban. Mint már említettem, már egyszer megvizsgáltuk ezt a kérdést, de végül elvetettük, mert végül túlságosan radikális változtatásokat kellett volna végrehajtani.
Technikailag nézve a dolgot, az új járható elemek rendszerét, és az új útkeresés rendszert úgy terveztük, hogy tekintettel voltunk ezekre az alul/alatta szerkezeteknek is... de maga a járható elemek rendszere csak egy része egy nagy és bonyolult játék engine-nek. Mikor figyelembe vettük, hogy az alul/alatta elemek bevezetése milyen hatással járna a játék rendszer már meglévő elemeire (AI; D&D szabályok, scriptelés, ésatöbbi) egyszerűen nem tűnt praktikusnak a dolog. És még mindig 2006-ban szeretnénk leszállítani a játékot, nem 2007-ben... Úgy gyanítom, ti is ezt szeretnétek.





2005.09.15. - Kwish

The Witcher - Versheny...

Hátha valaki potentát egy ilyen feladatra... A Chronicles of Kaer Morhen elnevezésű orosz The Witcher fan-site egy művészeti versenyt indított a játékkal kapcsolatban. Ha érdekel valakit, fussa át a kiírást!





2005.09.15. - Kwish

NWN2 - Hivatalos Fórum szemle

Itt a Hivatalos NWN2 Fórum-ról a szokásos fejlesztői post szemezgetés. Megint egy kis hardver, egy kis filozófa a játékfejlesztésről... Semmi egetverő infó...


Tovább..


2005.09.14. - Kwish

Fallout3 - Van Buren képek, hetes csomag

Az NMA a héten ismét kitett hét képecskét a soha el nem készülő Van Buren cuccosból. Hát, le se lehetne tagadni, hogy EZ Fallout lett volna a javából...
Forrás: NMA

Tovább..


2005.09.14. - Kwish

NWN2 - Hivatalos Fórum szemle

A Hivatalos NWN2 Fórum-on minimálisra korlátozódik a fejleszők jelenléte. Az alábbiakban néhány szó olvasható a hardver követelményekről, meg a bloom effekt használatáról...


Tovább..


2005.09.13. - Kwish

The Witcher - RPGDot interjuhé III. rész

Nagy nehezen sikerült befejeznem az RPGDot-on megjelent hosszú-hosszú interjuhé fordítását. Ez a rész a játékvilággal, a helyszínekkel, a morális háttérrel foglalkozik...


Tovább..


2005.09.13. - Kwish

NWN2 - Hivatalos Fórum szemle

A Hivatalos NWN2 Fórum-on minimális Dev post jelent meg. DE, ami a lényeg, valaki bedobta a csontot, mit csontot, CUPÁKOT, hogy
A PC GAMER DECEMBERI SZÁMA EXKLUZÍV BEMUTATÓT KÖZÖL MAJD AZ NWN2-RŐL!!!
Végre! (Ööö, a decemberi szám le merem fogadni, hogy októberben kinn lesz...)


Tovább..


2005.09.10. - Kwish

NWN2 - Hivatalos Fórum szemle

A Hivatalos NWN2 Fórum-on nem találtam Dev postot, csak J.E. Sawyer senior fejlesztő elmélkedéseit az RPG mibenlétéről. Érdekes... főleg, hogy annyira teccik neki a Jade Empire. Hmmm.


Tovább..


2005.09.09. - Kwish

NWN2 - Hivatalos Fórum szemle

A Hivatalos NWN2 Fórum-on tennap este/ma hajnalban nem túl sok mindent lehetett találni a Dev-ek tollából. Nagyon jöhetne már valami komolyabb infó...

"Z-tengely" körül forgatható placeablek (Jason Keeney, programozó)
Lesz lehetőségünk a tárgyakat a "Z-tengely" körül megforgatni? A placeablek forgatása kritikus volt az NWN1 esetében. A "Z-tengely" körüli forgatással lehetővé válna, hogy a sima placeable-ket letegyük azokra a ferde felületekre, melyek majd az NWN2-ben lesznek.
Az NWN1-ben már forgathattad a tárgyakat a "Z-tengely" körül (de az "X" és "Y" körül nem). Az NWN-ben (és az NWN2-ben is) a game engine a pozitív "Z-tengely" alatt a felfelé irányt érti, bár az elnevezés teljesen önkényes, épp ilyen simán lehetne "Y-tengely", vagy "X-tengely", vagy "J-tengely" vagy mogyoróvajas-és-lekváros tengely is. Egyébként, ha megkérdezzük a Mágikus 8 Golyót, a válasz: "a kilátások jók".
De hadd fogalmazzak egy kicsit pontosabban, feltehetőleg szabadon forgathatsz majd *néhány* placeablet, de nem mindegyiket. Ennek vannak bizonyos technikai okai, melyet pillanatnyilag nem vitathatok meg veletek.

Jobb összecsapások (Erik Novales, programozó)
Ha az Encounter Rendszer (ES) valami olyan lesz, mint az NWN1-ben, akkor remélem a fejlesztők több lehetőséget adnak a lényszületés (spawn) irányítására a modul fejlesztőknek. Vagy legalábbis lesz néhány részletes információ a használt kiválasztási folyamatra vonatkozóan.
Az ES jóval rugalmasabb lesz, így könnyebb lesz kezelni, hogy hány és hogy milyen lények szülessenek. A fejlesztések dacára biztos lesznek olyan események, amikor nem lehet pont azt elérni, amit szeretnél - ami azt jelenti, hogy ezekben az esetekben az összecsapást scripteken keresztül kell megvalósítani.






2005.09.08. - Kwish

NWN2 - Hivatalos Fórum szemle

A NWNVault meg a Hivatalos Fórum nyomán itt az újabb, minimalista fórumszemle. Talán a HP dobálásra vonatkozó post érdekes.

2005 Lipcsei GC (Adam Brennecke, programozó)
Felvetés: Egy barátom azt írta, hogy a 2005 GC bemutatásra került az NWN2 eszköztár.
Még nem került bemutatásra.

Arc-generálás (Jason Keeney, programozó)
Felvetés: Teljesen mindegy, hogy nézegetem a válaszaitokat, ez az egész egy tragédia az NWN2 szempontjából.
Azt hiszem, a tragédia szó mást jelent, mint amit te értesz rajta.

Hamis, vagy sem? (Brian D. Lawson, programozó)
Megint előkerült ez a kép, hogy mi a fene lehet, és biztos az NWN2-ből való, ráadásul még hivatalosan senki sem tagadta, hogy nem.
Én akkor most hivatalosan is azt mondom, nem. Ez HATÁROZOTTAN NEM AZ NWN2. Egyébként meg, véleményem szerint... az NWN2 soookkal jobban néz ki. Nah, nesztek, itt van hivatalosan is.

HP kockadobással meghatározott értéke? (Anthony Davis, programozó)
Felvetés: Igazán utáltam, hogy az NWN1-ben bárki megúszhatta a szintlépést, ha nem kapott jó HP értéket, és addig próbálkozott, amíg nem érte el a maximumot. Ki lesz véve ez az NWN2-ben? Vagy legalább szerver szinten lesz rá lehetőség? Lesz esetleg több szerver opció? Például egy bizonyos képesség teljes letiltása?
Azt hiszem, ezzel már valahol foglalkoztunk. A jelenlegi terv (ami egyébként még nem konkrét), hogy különféle beállítások lesznek a HP esetében.
Például:
Véletlenszerű kockadobás
Greyhawk szabály
Max. HP szabály
Ezek a beállítások lehetnek a hivatalos kampányban, vagy esetleg a szerver szinten, még nem döntöttük el. De ne felejtsétek el, hogy ez alacsony prioritás a jelenlegi helyzetben, mivel a mostani rendszeri is MŰKÖDIK, és scripteléssel megkerülhető.
(...)
De ez még csak terv. Nem konkrét dolog. Nem 'A' prioritású. A cél, hogy ezek benne legyenek a játékban, de az biztos, hogy nem fogják megakadályozni a játék leszállítását, ha mégsem úgy lenne. De skacok, ha szeretnétek egy kicsit segíteni, akkor adjatok egy listát azokról a dolgokról, amit szeretnétek még lehetőségként. Próbáljátok meg egyszerűen. Például:
Greyhawk szabály: (N hd/2)+1.
A legjobbakat fogjuk, és betesszük a tartalom igények közé. Jó lesz?





2005.09.07. - Kwish

NWN2 - Hivatalos Fórum szemle

A Hivatalos NWN2 Fórum tennap ismét bővített néhány Dev kommenttel az infókat. Szóba került megint az arcgenerálás, az útkeresés és hogy miért is nem beszélnek annyit... és megemlítettek valami screenshot sorozatot is...


Tovább..


2005.09.06. - Kwish

The Witcher - HCGamer interjuhé sorozat, III. rész

A HC.Gamer három részes interjuhé sorozatának utolsó része is publikálásra került a múlt hét vége felé. Sok minden szóba kerül, jó cucc.
"HC.Gamer: Körülbelül hány NPC-re és mellékküldetésre számíthatunk?
CD Projekt RED: Száz NPC biztosan lesz és ezekből elég sok egyedi tulajdonságokkal fog rendelkezni. A mellékküldetések tekintetében kétszer ennyire, azaz nagyjából kétszázra lehet számítani majd. Ezeknek az egyik fele szervesebben kötődik a történethez, míg a másik fele nem. Az összetettségük is különböző, lesz amelyik az egész játékot felölei majd és többféleképpen oldható meg, de rendkívül egyszerűekbe is belefuthatunk majd (például öljük meg az xy szörnyet, ami nagyjából a Witcher mindennapi életének felel meg). "

A többiért nézzetek el a forráshoz!




2005.09.06. - Kwish

The Bard's Tale - RPGDot értékelés

Az RPGDot-on megjelent egy értékelés a játékról. Érdekes módon általában véve problémásnak látják a cuccost, de a témavezetés és a humoros stílus miatt elég jó pontot adnak neki 8/10 végső ítéletként...


Tovább..


2005.09.06. - Kwish

NWN2 - Hivatalos Fórum szemle

Kicsit összegyűltek a Dev postok az NWN2 fórumában, van itt szó mindenről, bár alapvetően az Eszköztár és a moddolás témakörében nyilatkoznak a fijjuk.


Tovább..

Oldal:  előző oldal - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 - következő oldal