|
Oldal: előző oldal - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 - következő oldal
2006.03.05. - Kwish
Gothic III - Konzol port pletyók...
|
A World of Gothic oldalon megjelent kis hírecske szerint (forrás a JoWood.News.de oldala), Amerikában megkörnyékezték a kiadó JooWood-ot, hogy adják el a Gothic III konzol jogait. Jó sok millió dollárról beszélnek, de hogy mi igaz belőle, csak később derülhet ki...
|
2006.03.05. - Kwish
NWN2 - Hivatalos FAQ fordítás
|
Bár a Hivatalos Honlap tiszavirág életűnek bizonyult, azért ez épp elég volt arra, hogy leszopáljunk róla néhány dolgot. Steve_Sum jóvoltából immár ungaréze is olvasható az ott megjelent FAQ, ha valaki nem akar órákat Rhomal cuccával tölteni, érdemes rápillantania.
Thx Steve_Sum! |
2006.03.03. - Kwish
The Fall - 1.10 béta patch (német)
|
Megjelent a német 1.10 béta patch... Az SSE állítólag azt mondta, hogy ennek a megjelenésével az angol verzióhoz is közelebb kerültünk. Majd meglássuk. A lista mindenesetre elég impresszív, nehéz elképzelni, hogy ez a játék gyenge lesz...
|
2006.03.02. - Kwish
The Witcher - Kérdezz felelek a fejlesztőkkel #1
|
Rendkívül áldásos módon a The Witcher esetében is megkezdték a közvetlen rajongói kérdések megválaszolását a fejlesztők. Naccerű. Első alkalommal három kérdésre kapunk választ, témák: tárgyak kezelése, véletlen összecsapások, spéci witcher tárgyak.
|
2006.02.26. - Kwish
NWN2 - Gaming Report interjuhé
|
A Gaming Report oldal néhány napja lehozott egy "lerágott csont" interjuhét Ferret "Mindig-Én-Beszélek" Baudoinnal, Steve_Sum volt olyan kedves és aktívan részt vállalt a cucc lefordításában. Új infó nincs az anyagban, viszont elég jól összeszedett az egész, ha valaki eddig is olvasgatta az anyagokat, nem csap a homlokára...
|
2006.02.26. - Kwish
Gothic III - Fejlesztői válaszok #14
|
Ismét négy rövidke válasz tűnt fel a Gothic 3 fórumban, sőt, újabb 25 kérdést is kivetettek a fejlesztők, már csak a választ kell megvárni. A mai téma, mágia, mágikus fegyverek, halhatatlan NPCk... Jah, kivételesen nem tudom, ki a válaszadó, csak annyit tettek hozzá a fórumon, hogy egy kérdésre PB|Stefan válaszolt...
|
2006.02.25. - Kwish
The Witcher - Kardok #2
|
A Hivatalos Oldalra a FoW mozgalom keretében kikerült egy nyúlfarknyi ismertető a witcherek másik fegyveréről, az acél kardról... Télleg nem sok, egyetlen képecskével...
|
2006.02.24. - Kwish
Fallout 3 - 2006 E3 - no way...
|
A Gamespot-on megjelent egy rövid szösszenet, mely idézi Pete "PR Mókus" Hinest a Bethesda-tól, hogy még az idei E3-on se várható infó játékról, pontosabban, a játék semmilyen lényeges formában nem jelenik meg az idei expón. Aszongya:
|
"Elmondhatom, hogy nem lesz kinn az E3-n, s még eltelik egy kis idő, mire készen állunk arra, hogy beszéljünk róla. Épp olyan a helyzet mint az Oblivion esetében, nem szeretünk úgy beszélni a játékokról, hogy a fejlesztésben még nem jutottunk el legalább addig, hogy már ne csak beszéljünk róla, hanem be is mutassuk." Arról semmi infó nem hangzott el, hogy mikor lesznek készek beszélni róla."
Hát, kívánunk jó molyolást a Bethnek a fejlesztéssel...
2006.02.24. - Kwish
The Fall - US verzió...
|
Hosszú hallgatás után Carsten ismét megjelent a The Fall egyik fórumán és az alábbi váteszes bejelentést tette: "Az US változat master verzióját márciusban küldjük ki a partnerünknek. Ez nem azt jelenti, hogy a játék akkor hozzáférhető lesz, de már nagyon közel állunk a fejlesztés utolsó fázisához."
|
Hát, én már csak nagyon csendben mondom, hejje-hujja...
Forrás: RPGDot
2006.02.23. - Kwish
NWN2 - NWN 2 Site Launch!!!
|
Örög hála LateOf mesternek, hogy az éj sötétjében felhívta figyelmem a nap, bár asszem inkább a HÉT hírére: elindult az Atari Hivatalos NWN2 oldala! Van egy szép új FAQ, lényismertetők, képek (bár nem újak). Végre, végre... tralala :-)
|
Persze ez elengedhetetlenül az aloldal bővítését is jelenti...
UPDATE: 06.02.24-én reggel leállás... de Shane szerint csak átmeneti, míg kijavítják a hibákat...
2006.02.22. - Kwish
Gothic III - Fejlesztői válaszok #13
|
A Gothic 3 fórumon megjelent ismét néhány válasz. Rövid kérdésekre, rövid válaszok. Remélhetőleg ismét belelendülnek majd... Csalás, utazási lehetőségek, napló/térkép bejegyzések, real life vs. Gothic...
|
2006.02.18. - Kwish
Gothic III - Fejlesztői válaszok #12
|
A mai termés ismét csak két nyúlfarknyi válasz, hiába kitört a hétvége. Sőt, válasznak sem nevezhetőek e szösszenetek, csak amolyan "az az infó, hogy nem mondunk még infót". Csaknem.
|
Titan123, K1LL1NG_SPR33 and Arag: Hány szörnyet és állatot állít elénk a Gothic 3 világa, és ezek közül mennyit ismerhetünk más a korábbi játékokból?
PB|Horst: Ezt most még nem áruljuk el. De persze lesz néhány meglepetésünk a számotokra.
Christian, Error404 and Guybrush1980: Az összes filmszerű átvezetés a játék grafikájával készült? Mikor láthatunk először egy ingame videót?
PB|Horst: A bevezetés renderelt lesz, míg a többi átvezető az ingame grafikával készült a játék engine-jével. Az első videót... majd akkor láthatjátok, amikor elkészült.
Forrás: JoWooD forum - Ask the developers !
2006.02.17. - Kwish
Winterheart's Guild - Mi a szösz?
|
Egy igen elvetemült dologra lettem figyelmes az RPGDot oldalon... van valami banda (bocs, ha valakit ez megsért), mely a Sonata Arctica névre hallgat, és készítenek egy olyan akció-RPGt, mely jelentősen e zenekarra épít (karakterek, hangok, ötletek ésatöbbi). Fura. |
A fórumon beírt meghatározás szerint, mikor a Fallout találkozik a Diabloval... hehe, tudok olyan helyet, ahol ezért a szókapcsolatárt kitépnék az ember nyelvét...
2006.02.17. - Kwish
Gothic III - Fejlesztői válaszok #11
|
Ma is csak két válasz csurrant le a fórumon, és őszintén szólva, az elsőből egy kukkot sem értek, szóval lehet küldeni a javításokat ;-) Reméljük, hétvégére dobnak valami nagyobb koncot is...
|
2006.02.17. - Kwish
The Witcher - Temeriai kastély zenetéma...
|
Ismét egy zene jelent meg a Feature of the Week mozgalom keretein belül. Vyzime palotája maradt csak meg a régi idők jelképeként, ez az épület az, amire a város gazdag és szegény lakói egyaránt büszkék... halgassuk meg, miféle zene (1,16 MB; 0:47); zümmög majd a háttértben, ha a palota folyosóit derítjük efl... .
|
2006.02.16. - Kwish
Gothic III - Fejlesztői válaszok #10
|
Ismét okosabbak lettünk néhány válasszal, aszondanám, most a főkarakterrel kapcsolatos kérdésekból szemezgettek... külső, perkek, név, baráti kapcsolatok... azért szóba kerül a játék területe is
|
2006.02.15. - Kwish
Dark Messiah - Hat kép a Worthplaying-en
|
A Worthplaying lehozott hat új (?) képet a játékból. Őszintén szólva, nekem nem jön be a dolog, de mindenki nézze meg maga (no jó, mikor harmadszorra néztem meg, már hümmögni kezdtem..) Van itt minden, tüzes nyílvessző, zombika, goblinka, tetovált kézfej, pörkölés, villámszórás...
|
2006.02.15. - Kwish
Gothic III - Fejlesztői válaszok #9
|
Hát, elég hüje vagyok. Nem vettem észre, hogy a kérdezz-felelek téma frissült néhány újabb kérdéssel, mert a hozzászólások már átcsúsztak a következő oldalra *sóhaj*. Ezenkívül kikerült 25 újabb kérdés is, így számíthatunk további érdekes információkra is.
|
2006.02.14. - Kwish
Fallout 3 - Még mindig semmi komoly...
|
A CVG meginterjuholta Pete Hinest az Oblivion kapcsán, de ami igazán érdekes, hogy utolsó kérdésnek előrántották a Fallout 3-at... Persze semmi értelmes válasz, csak a szokásos bizalomgerjesztő (elijesztő?) meghatottságtól párás PR szöveg...
|
CVG: És végezetül, hogyan haladtok a Fallout 3-mal?
Pete Hines: Most már nagyon sokan dolgoznak a játékon, s amit eddig láttam az igazán jónak tűnik s nagyon izgatott voltam miatta - nagy rajongó vagyok. Úgy közelítjük meg a Fallout 3-at, mintha mi készítettük volna az első és a második játékot is épp úgy fejlesztjük, mint ahogy az Obliviont is fejlesztettük. A Fallout 3 a mi gyerekünk, hűek akarunk maradni ahhoz, ami a játék valójában, s egy olyan játékot akarunk leszállítani, amire az összes rajongó úgy gondol majd, hogy megérte a dolog. Próbáljuk továbbvinni a sorozatot, felfrissíteni és szuperebbé varázsolni, miközben hűek maradunk a gyökereihez. Ha készen állunk, tudni fognak róla az emberek, a remélhetőleg az embereknek tetszeni fog majd néhány ötletünk, és néhány olyan dolog, amit elterveztünk.
Forrás: CVG - INTERVIEW: ELDER SCROLLS IV: OBLIVION
2006.02.12. - Kwish
Dragon Age - A Hivatalos Fórumról (06.02.12)
|
A Sorcerer's Place rendszeresen szemlézi a Dragon Age fórumot, kiszemezgettem néhány rövid, de érdekes kérdést és választ... (Ott persze jóval több dolog van, de nekem csak ezek ragadták meg a figyelmem)
|
Oldal: előző oldal - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 - következő oldal
|
|