Főoldal
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Általános
Jellemzők
Rendszerspeci
Hivatalos FAQ
Rhomal FAQ

Világ
Lények
Helyszínek

Karakter
Jellem
Fajok
Alaposztályok
Presztízs
Skillek
Backgrounds

Játékmenet
Craftolás

3,5E D&D
Osztályok

Háttérinfók
Értékelések
Előzetesek
Interjuhék
CommUpdate
DevDiary

Galéria
Screenshots
Concepts
Modellek
Egyebek
Letöltések

Interjuhék

Mily meglepő, az NWN2-vel kapcsolatos interjuhékból lehet itten szemlézni. Mármint amit mi is kiszemléztünk. Nagy tálalás, kevés tartalom... még


Oldal:  előző oldal - 1, 2, 3, 4 - következő oldal



2006.03.07. - Kwish

Interjuhé a craftingról...
Az NWN Downunder oldal Ferrettel beszélgetett kicsinység az NWN2 tárgykészítési rendszeréről (crafting). Megnevezésre kerül néhány új feat, ergo, lesz mágikus tárgykészítés. Fanfárok, szóljatok!

Tovább..


2006.02.26. - Kwish

Gamign Report interjuhé
A Gaming Report oldal lehozott egy "lerágott csont" interjuhét Ferret "Mindig-Én-Beszélek" Baudoinnal, Steve_Sum volt olyan kedves és aktívan részt vállalt a cucc lefordításában. Új infó nincs az anyagban, viszont elég jól összeszedett cucc, ha valaki eddig is olvasgatta az anyagokat, nem csap a homlokára...

Tovább..


2006.02.18. - Kwish

Beszélgetés a páncélokról és a fegyverekről (060207)
Az NWN Stratics oldal interjuhé végre kapta Tramell "T.Ray" Isaac vezető grafikust, és a jó öreg, szószátyár Ferret Baudoin vezető fejlesztőt. A fegyverekről és a páncélokról trécseltek.

Tovább..


2006.02.08. - Kwish

No info interjuhé a ShackNews-on
Szemezgetés egy eléggé ismert dolgokat előcitáló, de áttekintésnek jó ShackNewsinterjuhéból. Néhány meglepően evidens dologra is rákérdeztek, szóval télleg csak szemezgetés... akit érdekel, nézze meg az eredetit...

Tovább..


2006.02.03. - Kwish

Beszélgetés Ferrettel a CRPGről...
Az NWN2News elbeszélgetett Ferret-tel... hogy miről? Nos, a játékfejlesztéssel kapcsolatos gondolatairól, hátteréről. A beszélgetés - imho - rendkívül tetszetős, viszont lusta dögként (és mivel cska egy kis NWN2 van benne) csak szemezgetek a kérdések közül... érdekes, hogy is látja az RPG helyzetét, kilátásait...

Tovább..


2006.01.31. - Kwish

És még mindig a WarCry chat...
A 27-én lezajlott WarCry chat-ről megjelent egy második anyag is, ami jóval hosszabb, mint az előző, bár sokkal inkább locsi-fecsi anyagnak tekinthető. Ezt nem teljesn fordítottam le, csak próbáltam azokat a Q&A-kat kiszemezgetni, melyek "új" infókkal szolgálnak. Itt már főleg Darren Monahan (producer, Obsidian társtulajdonos), és kisebb mértékben Adam Brennecke (programozó) hasította a vizet. (A végére betettem néhány tréfa-répa dolgot)

Tovább..


2006.01.27. - Kwish

Fejlesztői chat a WarCry-on
Tegnap lezajlott egy fejlesztői chat a WarCry-on, s már meg is jelent az írásos változata. Itt meg már meg is jelent a fordítása... Résztvevők: Ferret Baudoin (vezető fejlesztő); Frank Kowalkowski (vezető programozó), John Morgan (társ producer), Maverick Shane (közösség manager), Darran Monahan (producer, Obsidian társtulajdonos), Tramell T. Ray Isaac (vezető art-mókus), Adam Brennecke (programozó). Impresszív lista.

Tovább..


2006.01.24. - Kwish

Actiontrip interjuhé... van új a nap alatt
Az NWN2 dimenziókban iszonyatosan hosszú három napos csend után az ActionTripnek is sikerült kérdésekkel szétbombázni az Obsidian védelmét. Igaz, az Obsidian 10 kérdésből egyre válaszol úgy, hogy új infót is közöl benne, most 13-at kérdeztek... A válaszolók Ferret "Mindig-Engem-Kérdeznek-Vazze" Baudoin (lead designer), és Tony "A-PR-Még-Új-Nekem" Evans (senior designer). Ööö, a zenés választ meghúztam, untam a csillogó lelkesedést.

Tovább..


2006.01.18. - Kwish

Áttekintő Gamecloud interjuhé
A Gamecloud is lenyomta Ferret Baudoint egy interjuhé erejéig (szerintem szegény Ferret mással nem is foglalkozik ezekben a napokban, csak nterjuhékat gyárt). Őszintén szólva, nem különösebben érdekes a dolog, elég laza, szokvány kérdésekkel szembesítették a projekt vezető fejlesztését. Talán néhány pontos infó a warlock invokációival kapcsolatban… az az újdonság.

Tovább..


2006.01.16. - Kwish

Dungeons and Dialogue Trees
Még karácsony előtt jelent meg egy interjuhé az RPGDot oldalon, melyben Chris Avellone-t kérdezgették arról, hogy milyen filozófiát is vall az RPGkben szereplő párbeszédekkel kapcsolatban. Ő egyébként az NWN2 vezető írója. Emsys-nak köszönhetően immár magyarul is olvasható a cucc. MegaTHX érte!

Tovább..


2006.01.13. - Kwish

Beszélgetés a főkarakterről...
Az NWN2News oldal havi interjuhékat fog indítani a játékkal kapcsolatban. Az első darab novemberi exkluzív interjuhé címen jött ki, és a főkarakterrel foglalkozik. Bár volt már egy hasonló témájú cucc a héten a Gamebanshee-től, ez se rossz.

Tovább..


2006.01.13. - Kwish

Beszélgetés a varázslatokról és képességekről
A Warcry is lecsapott az Obsidian vezető fejlesztőjére, Ferret Baudoinra, s a 3.5E D&D átvételével kapcsolatban, de különösen a varázslatokra vonatkozóan tettek fel neki kérdéseket.

Tovább..


2006.01.12. - Kwish

Interjuhé a Gamebasheetől a főkarakterről
Úgy tűnik, a Gamebanshee komolyan rápöccent az NWN2-re. A múlt heti képáradat mellett leszerveztek egy interjuhét Ferret Baudoinnal. Szerencsére nem általában a játékról, hanem a főkarakterről kérdezgették. Persze forradalmi dolgot nem várhatunk...

Tovább..


2006.01.11. - Kwish

RPGDot áttekintő interjuhé
Az RPGDot gárdája elcsípte egy interjuh erejéig (főleg) Darren Monahan-t, Chris Avellone-t és Ferret Baudoin-t. Őszintén szólva, új infó nincs a cuccban, viszont brutális méretei vannak, épp ezért szépen összeszedi az eddigi darabokat.

Tovább..


2006.01.06. - Kwish

Interjuhé a 3.5E szabályok átvételéről
A Sorcerer's Place képviselője készített egy interjuhét Ferret Baudoinnal arról, hogy miként vették át a 3.5E D&D szabályokat a játék készítésében. A játékkal foglalkozóknak nem mond sok újdonságot a történet, csak talán ennyit: változik az XP elosztás rendszere; gold és gray dwarfok lesznek a játékban; kicsit változik a multiclass lehetősége, komolyabb változás a damage reduction esetén.

Tovább..


2006.01.01. - Kwish

Interjuhé Shane DeFreest-el...
Az NWNVault Obsidian-nal tett látogatásának utolsó terméke egy nyúlfarknyi (?) interjuhé, melyet Shane DeFreest közösség menedzserrel követtek el (azért nem tudom, hogy télleg ily rövid-e, mert a fellelt kérdések a 7 és 8 számot viselték, de sehol nem tanáltam az első hatot :-/). Lássuk, amit láttunk...

Tovább..


2005.12.23. - Kwish

Ferret interjuhé zárószakasz... IGN RPGVault 3.
Az IGN RPGVault lehozta a Ferret interjuhé sorozat utolsó részét is. Sokkoló ez, kérem szépen. Ez megint inkább az általános locsi-fecsi kategória... no jó, szó van benne a szörnyekről, küldetésekről, és a várható játék időről is... és persze az eszköztárról...

Tovább..


2005.12.21. - Kwish

És Ferret csak folytatja, csak folytatja... IGN RPGVault 2.
Az IGN RPGVault folytatja a két napja megkezdett interjuhét Ferret Baudoin-nal, a játék vezető fejlesztőjével. Szerencsére, most már nem az eszköztárról van szó, hanem a karakterfejlesztésre koncentrálnak. Van némi újdonság szaga is a dolognak.

Tovább..


2005.12.20. - Kwish

IGN RPGVault interjuhé Ferret-tel, I. rész
Az IGN RPGVault nekikezd az NWN2 komolyabb vizsgálatának. Hejje-hujja. Mivel is kezdenék ezt a témát, mint egy helyes kis Ferret Baudion (vezető fejlesztő) interjuhéval. Állítólag lesz még folytatás...

Tovább..


2005.12.14. - Kwish

PC Zone Ferret Baudoin interjuhé
A Computer and Video Games oldal lehozott egy interjuhét Ferret Baudion-nal. Nos, igazából a PC Zone készítette, mindegy. Nem annyira infódöntő, mint inkább emberi a cucc. Jó fejek ezek a fejlesztők.

Tovább..

Oldal:  előző oldal - 1, 2, 3, 4 - következő oldal