|
Interjuhék
Mily meglepő, az NWN2-vel kapcsolatos interjuhékból lehet itten szemlézni. Mármint amit mi is kiszemléztünk. Nagy tálalás, kevés tartalom... még
Oldal: előző oldal - 1, 2, 3, 4 - következő oldal
2006.03.07. - Kwish
Interjuhé a craftingról... Az NWN Downunder oldal Ferrettel beszélgetett kicsinység az NWN2 tárgykészítési rendszeréről (crafting). Megnevezésre kerül néhány új feat, ergo, lesz mágikus tárgykészítés. Fanfárok, szóljatok!
2006.02.26. - Kwish
Gamign Report interjuhé A Gaming Report oldal lehozott egy "lerágott csont" interjuhét Ferret "Mindig-Én-Beszélek" Baudoinnal, Steve_Sum volt olyan kedves és aktívan részt vállalt a cucc lefordításában. Új infó nincs az anyagban, viszont elég jól összeszedett cucc, ha valaki eddig is olvasgatta az anyagokat, nem csap a homlokára...
2006.02.18. - Kwish
Beszélgetés a páncélokról és a fegyverekről (060207) Az NWN Stratics oldal interjuhé végre kapta Tramell "T.Ray" Isaac vezető grafikust, és a jó öreg, szószátyár Ferret Baudoin vezető fejlesztőt. A fegyverekről és a páncélokról trécseltek.
2006.02.08. - Kwish
No info interjuhé a ShackNews-on Szemezgetés egy eléggé ismert dolgokat előcitáló, de áttekintésnek jó ShackNewsinterjuhéból. Néhány meglepően evidens dologra is rákérdeztek, szóval télleg csak szemezgetés... akit érdekel, nézze meg az eredetit...
2006.02.03. - Kwish
Beszélgetés Ferrettel a CRPGről... Az NWN2News elbeszélgetett Ferret-tel... hogy miről? Nos, a játékfejlesztéssel kapcsolatos gondolatairól, hátteréről. A beszélgetés - imho - rendkívül tetszetős, viszont lusta dögként (és mivel cska egy kis NWN2 van benne) csak szemezgetek a kérdések közül... érdekes, hogy is látja az RPG helyzetét, kilátásait...
2006.01.31. - Kwish
És még mindig a WarCry chat... A 27-én lezajlott WarCry chat-ről megjelent egy második anyag is, ami jóval hosszabb, mint az előző, bár sokkal inkább locsi-fecsi anyagnak tekinthető. Ezt nem teljesn fordítottam le, csak próbáltam azokat a Q&A-kat kiszemezgetni, melyek "új" infókkal szolgálnak. Itt már főleg Darren Monahan (producer, Obsidian társtulajdonos), és kisebb mértékben Adam Brennecke (programozó) hasította a vizet. (A végére betettem néhány tréfa-répa dolgot)
2006.01.27. - Kwish
Fejlesztői chat a WarCry-on Tegnap lezajlott egy fejlesztői chat a WarCry-on, s már meg is jelent az írásos változata. Itt meg már meg is jelent a fordítása... Résztvevők: Ferret Baudoin (vezető fejlesztő); Frank Kowalkowski (vezető programozó), John Morgan (társ producer), Maverick Shane (közösség manager), Darran Monahan (producer, Obsidian társtulajdonos), Tramell T. Ray Isaac (vezető art-mókus), Adam Brennecke (programozó). Impresszív lista.
2006.01.24. - Kwish
Actiontrip interjuhé... van új a nap alatt Az NWN2 dimenziókban iszonyatosan hosszú három napos csend után az ActionTripnek is sikerült kérdésekkel szétbombázni az Obsidian védelmét. Igaz, az Obsidian 10 kérdésből egyre válaszol úgy, hogy új infót is közöl benne, most 13-at kérdeztek... A válaszolók Ferret "Mindig-Engem-Kérdeznek-Vazze" Baudoin (lead designer), és Tony "A-PR-Még-Új-Nekem" Evans (senior designer). Ööö, a zenés választ meghúztam, untam a csillogó lelkesedést.
2006.01.18. - Kwish
Áttekintő Gamecloud interjuhé A Gamecloud is lenyomta Ferret Baudoint egy interjuhé erejéig (szerintem szegény Ferret mással nem is foglalkozik ezekben a napokban, csak nterjuhékat gyárt). Őszintén szólva, nem különösebben érdekes a dolog, elég laza, szokvány kérdésekkel szembesítették a projekt vezető fejlesztését. Talán néhány pontos infó a warlock invokációival kapcsolatban… az az újdonság.
2006.01.16. - Kwish
Dungeons and Dialogue Trees Még karácsony előtt jelent meg egy interjuhé az RPGDot oldalon, melyben Chris Avellone-t kérdezgették arról, hogy milyen filozófiát is vall az RPGkben szereplő párbeszédekkel kapcsolatban. Ő egyébként az NWN2 vezető írója. Emsys-nak köszönhetően immár magyarul is olvasható a cucc. MegaTHX érte!
2006.01.13. - Kwish
Beszélgetés a főkarakterről... Az NWN2News oldal havi interjuhékat fog indítani a játékkal kapcsolatban. Az első darab novemberi exkluzív interjuhé címen jött ki, és a főkarakterrel foglalkozik. Bár volt már egy hasonló témájú cucc a héten a Gamebanshee-től, ez se rossz.
2006.01.13. - Kwish
Beszélgetés a varázslatokról és képességekről A Warcry is lecsapott az Obsidian vezető fejlesztőjére, Ferret Baudoinra, s a 3.5E D&D átvételével kapcsolatban, de különösen a varázslatokra vonatkozóan tettek fel neki kérdéseket.
2006.01.12. - Kwish
Interjuhé a Gamebasheetől a főkarakterről Úgy tűnik, a Gamebanshee komolyan rápöccent az NWN2-re. A múlt heti képáradat mellett leszerveztek egy interjuhét Ferret Baudoinnal. Szerencsére nem általában a játékról, hanem a főkarakterről kérdezgették. Persze forradalmi dolgot nem várhatunk...
2006.01.11. - Kwish
RPGDot áttekintő interjuhé Az RPGDot gárdája elcsípte egy interjuh erejéig (főleg) Darren Monahan-t, Chris Avellone-t és Ferret Baudoin-t. Őszintén szólva, új infó nincs a cuccban, viszont brutális méretei vannak, épp ezért szépen összeszedi az eddigi darabokat.
2006.01.06. - Kwish
Interjuhé a 3.5E szabályok átvételéről A Sorcerer's Place képviselője készített egy interjuhét Ferret Baudoinnal arról, hogy miként vették át a 3.5E D&D szabályokat a játék készítésében. A játékkal foglalkozóknak nem mond sok újdonságot a történet, csak talán ennyit: változik az XP elosztás rendszere; gold és gray dwarfok lesznek a játékban; kicsit változik a multiclass lehetősége, komolyabb változás a damage reduction esetén.
2006.01.01. - Kwish
Interjuhé Shane DeFreest-el... Az NWNVault Obsidian-nal tett látogatásának utolsó terméke egy nyúlfarknyi (?) interjuhé, melyet Shane DeFreest közösség menedzserrel követtek el (azért nem tudom, hogy télleg ily rövid-e, mert a fellelt kérdések a 7 és 8 számot viselték, de sehol nem tanáltam az első hatot :-/). Lássuk, amit láttunk...
2005.12.23. - Kwish
Ferret interjuhé zárószakasz... IGN RPGVault 3. Az IGN RPGVault lehozta a Ferret interjuhé sorozat utolsó részét is. Sokkoló ez, kérem szépen. Ez megint inkább az általános locsi-fecsi kategória... no jó, szó van benne a szörnyekről, küldetésekről, és a várható játék időről is... és persze az eszköztárról...
2005.12.21. - Kwish
És Ferret csak folytatja, csak folytatja... IGN RPGVault 2. Az IGN RPGVault folytatja a két napja megkezdett interjuhét Ferret Baudoin-nal, a játék vezető fejlesztőjével. Szerencsére, most már nem az eszköztárról van szó, hanem a karakterfejlesztésre koncentrálnak. Van némi újdonság szaga is a dolognak.
2005.12.20. - Kwish
IGN RPGVault interjuhé Ferret-tel, I. rész Az IGN RPGVault nekikezd az NWN2 komolyabb vizsgálatának. Hejje-hujja. Mivel is kezdenék ezt a témát, mint egy helyes kis Ferret Baudion (vezető fejlesztő) interjuhéval. Állítólag lesz még folytatás...
2005.12.14. - Kwish
PC Zone Ferret Baudoin interjuhé A Computer and Video Games oldal lehozott egy interjuhét Ferret Baudion-nal. Nos, igazából a PC Zone készítette, mindegy. Nem annyira infódöntő, mint inkább emberi a cucc. Jó fejek ezek a fejlesztők.
Oldal: előző oldal - 1, 2, 3, 4 - következő oldal
|
|