|
Oldal: előző oldal - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 - következő oldal
2006.03.23. - Kwish
Titan Quest - Lényismertető #1
|
Az IGN az Iron Lore művészeti igazgatójának közreműködésével elindított egy cikksorozatot, melyből megismerhetjük a játékban fellelhető szörnyek némelyikét. Az első részben a görög világot jellemző dögöket ismerhetjük meg, pontosabban közülük egyet-kettő.
|
2006.03.20. - Kwish
RPGCodex - David Gaider interjuhé fordítás
|
Az RPG Codex még januárban hozta le fejlesztőkkel folytatott interjuhé sorozatának első darabját. A szenvedő alany David Gaider, a BioWare fejlesztője volt. Az úriember jelenleg a Dragon Age projektben tölt be jelentős szerepet.
|
2006.03.17. - Kwish
RPGCodex - JE Sawyer interjuhé fordítás
|
Szeressük az RPG Codex-et. Ma egy másik nagy öreggel, JE Sawyer-rel készített csevejt hoztak le. A korábbi MCA interjuhéhoz hasonlóan ez is érdekes. Különösen azoknak hívnám fel rá a figyelmét, akik szeretik a szívüket fájdítani a soha el nem készülő BIS-es Fallout 3 miatt.
|
2006.03.17. - Kwish
Hellgate: London - Rajongói Q&A
|
Megjelent egy rajongói Q&A a HellgateGuru oldalon, brutál hosszú, a kérdéseket mellőztem (egy kivétellel), mert a válaszok önmagukban is elég informatívak, és persze olyan is volt, ahol rövidítettem (és őszintén szólva a fansite-okra vonatkozó kérdéseket kihagytam)... Néha olyan, mintha nem tudnák, pontosan mit is csinálnak...
|
2006.03.16. - Kwish
RPGCodex - Chris Avellone interjuhé fordítás
|
Az RPG Codex lehozott két interjuhét Chris Avellone-nal néhány napja. Ez a komolyabb verzió fordítása, melyben sokat segített Steve_Sum is. Hogy mit keres itt egy MCA interjuhé? Mert szeressük (Fallout, Torment, KotOR2, NWN2...) Brutál hosszú darab, de nagyon érdekes... és nem a megszokott hangnemben készült, az biztos :-)
|
Jah, igen. Az önfeledt csevej érinthet olyan kérdéseket, melyek a releváció erejével hatnak azon "sokat-kell-még-pótolnom" RPG játékosok számára, kik nem néztek bele a Planescape:Torment műremekbe, meg a KotOR2-be sem...
2006.03.12. - Kwish
Mage Knight: Apocalypse - IGN előzetes
|
Az IGN a héten ismét megnézhette a Namco Bandai készülő RPGjének egy újabb verzióját, s nem fogták vissza magukat, mindjárt dobtak is róla egy cikkecskét... előzetest. Kétlem, hogy a játék megjelenik az ígért (idén nyár) időben...
|
2006.03.10. - Kwish
Mage Knight: Apocalypse - Gamespot szösszenet
|
A Gamespot-on megjelent egy rövidke áttekintés a játékról, melyet azzal is reklámoznak, hogy először beszélnek a multi lehetségekről. Nos, szerintem ez már máshol is elhangzott. Enjoy...
|
2006.03.06. - Kwish
Titan Quest - Fejlesztői napló #5 a skillekről
|
A játék vezető játékmenet-fejlesztője, Arthur Bruno egy fejlesztői naplóban a Gamespot-on kissé megvilágította a skill rendszer működését. Skill ág fejlesztés, vagy skill tápolás, ez itt a kérdés, kéremszépen...
|
2006.03.06. - Kwish
Mage Knight: Apocalypse - Tal Windstrider
|
A Mage Knight Apocalypse játékban (táblás játék ötletből megszülető RPG) előre belőtt karakterek közül lehet majd választani, a Gamebanshee-n megjelent az ötödik játszható karakter rövid bemutatója. Morc elf akármi, paladin, gyógyít, lő, alabárdot lenget. Vén. Hozzám képest...
|
2006.03.03. - Kwish
Dark Messiah - Kimerítő beszélgetés az RPGDot-tól
|
Az RPGDot elkapta Raphael Colantonio-t és Julien Roby-t az Arcane Studios-tól, és váltottak jó néhány szót a készülő játékról. Asszem ennyi érdekes infót még nem is dobtak ki a placcra...
|
2006.02.28. - Kwish
Hellgate: London - Hellgate-Spain interjuhé
|
A Hellgate-spain összehozott egy meglehetősen hosszú kérdezz-feleleket Bill Roperrel, a Flagship Studios fejlesztő cég CEO-jával. A jelentős hosszúság mellett jó sok töltelék is található az anyagban, így az egyes válaszok lényegét fordítottam csak le...
|
2006.02.28. - Kwish
Mage Knight: Apocalypse - IGN interjuhé #2
|
Az IGN RPGVault MK:Apocalypse interjuhéja második részéhez érkezett, szinte minden szóba kerül, ami egy RPGben érdekes: karakterfejlődés, harc, mágia, skillek, fegyverek tárgyak...
|
2006.02.23. - Kwish
Mage Knight: Apocalypse - IGN interjuhé #1
|
Az IGN RPGVault elbeszélgethetett David Georgeson-nal, a játék senior producerével. Elég kellemes és érdekes beszélgetés, még néhány új infót is sikerült a sorok közé csempészni.
|
2006.02.23. - Kwish
Titan Quest - IGN Lényismertető #1
|
Az IGN belekezdett a Titan Quest lényeinek ismertetőibe, az első darab meglehetősen általános, dehát valahogy el kell kezdeni a dolgot. Michael Sheidow, az Iron Lore művészeti csapatának vezetője mesél a lények kialakításával kapcsolatos feladatokról...
|
A néhány kép mellett kikerült egy a karakter modelleket bemutató videó (~3,23 MB; 0:28); valamint a lényeket a játékban bemutató anyag (~10,7 MB; 0:59).
2006.02.19. - Kwish
Mage Knight: Apocalypse - Chela Huntress
|
A Mage Knight Apocalypse játékban (táblás játék ötletből megszülető RPG) előre belőtt karakterek közül lehet majd választani, a Gamebanshee-n megjelent a negyedik játszható karakter rövid bemutatója. Ismét egy bögyös macával hoz minket össze a sors, aki ráadásul masszív mint egy medve, gyors, mint a jaguár, és repül, mint a sas... ááá, nem is.
|
2006.02.13. - Kwish
Eschalon: Book 1 - RPGDot interjuhé
|
Az RPGDot gárdája is lelkesedésbe jött az Eschalon: Book I bejelentése kapcsán, így ők is elkészítették a maguk kis kérdezz-felelekét a játékfejlesztő gárda egy képviselőjével, pontosabban Thomas Riegsecker vezető fejlesztővel.
|
2006.02.07. - Kwish
Gothic III - Fejlesztői válaszok #5
|
A JoWooD fórumon bedurvultak az események... egyrészt kitettek újabb 25 kérdést, másrészt aljas módon elég sokat (13) meg is válaszoltak... Nem kell aggódni, az első csomagból kimaradt kérdések sincsenek (teljesen) elfelejtve.
|
2006.02.05. - Kwish
Mage Knight: Apocalypse - Kithana of Uhlrik, nightblade
|
A Mage Knight Apocalypse játékban (táblás játék ötletből megszülető RPG) előre belőtt karakterek közül lehet majd választani, a Gamebanshee lehozta a következő cicababát, akit Kithana néven lehet szólítani...
|
2006.02.04. - Kwish
Eschalon: Book 1 - RPG Codex interjuhé
|
Az RPG Codex készített egy interjuhét Thomas Riegsecker-el, a Basilisk Games képviselőjével a fejlesztés alatt álló "oldszkúl" CRPGjükről, az Eschalon: Book 1 című darabról. Jó kis játék készül itt kérem szépen...
|
2006.01.30. - Kwish
Mass Effect - Hogy el ne felejtsük...
|
A Sci Fi Wire oldal lehozott valami előzetes-félét a játékról, azért csak féle, mert lényegében Casey Hudson projekt igazgatóval beszélgettek, szóval inkább interjuhé a dolog. Nagyon új dolog nincs benne, de legalább emlékeztetőnek jó... és persze így vizuális megjelenítés, úgy a grafika... de hol az RPG? |
Oldal: előző oldal - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 - következő oldal
|
|