Shadow Thief of Amn (Amn Árnytolvaja)A szervezet, melyet "Árnytolvajok"-ként ismernek, a legnagyobb és legvirágzóbb tolvaj céh ami valaha is csak létezett. Sikere a céhek összefonódásának rendszeréből ered, melyek mindegyike a kettős cél - a profit és a hatalom - mellett kötelezte el magát. A szervezet főhadiszállásáról, Amn városából irányítják a Kard Parton és azon túl folyó bűncselekmények oroszlánrészét...
Az Árnytolvajok céhének tagjaként, egy árnytolvaj csupán a saját sameszait, társait, és feletteseit ismeri. Ez a szövevényes háló biztosítja a szervezet titkosságát, hiszen ha bárki a tagok közül fogságba is esik, csupán néhány másik embert képes elárulni.
KÖVETELMÉNYEK, FELTÉTELEK
Képességek | Rejtőzködő (Stealthy) |
Szakértelmek | Blöff (Bluff) 3 szint, Rejtőzködés (Hide) 8 szint, Megfélemlítés (Intimidate) 3 szint, Lopakodás (Move Silently) 3 szint. |
Speciális | Amn Árnytolvaj Szervezetének tagja+7 |
OSZTÁLY-JELLEMZŐK
Életpont | d6 |
BAB | Közepes |
Magas mentők | Reflex |
Fegyver jártasság | Egyszerű fegyverek |
Páncél használat | Könnyű vértek |
Skill pontok | 6 + INT módosító |
|
|
Osztály skillek | Értékbecslés (Appraise), Blöffölés (Bluff), Alkímia (Craft Alchemy), Csapdakészítés (Craft Trap), Fegyverkészítés (Craft Weapon), Diplomácia (Diplomacy), Eszköz Hatástalanítása (Disable Device), Megfélemlítés (Intimidate), Hallgatózás (Listen), Műveltség (Lore), Lopakodás (Move Silently), Zárnyitás (Open Lock), Hárítás (Parry), Keresés (Search), Csapdaállítás (Set Trap), Bűvészkedés (Sleight of Hand), Észlelés (Spot), Provokálás (Taunt), és Elkerülés (Tumble) |
Orvtámadás Sneak Attack | Az első szinten az árnytolvaj megkapja az orvtámadás képességet, +1d6 sebzéssel. Ez teljesen megegyezik a Kalandorok azonos nevű képességével, és a hatása összeadódik azzal. Ez a képesség tovább javul +1d6-tal a harmadik és az ötödik szinten. |
Halandzsa Doublespeak | Az első szinttől kezdődően az árnytolvaj +2 módosítót kap minden Blöffölés és Diplomácia próbájához. |
Bonusz Képességek Bonus Feat | A második és negyedik szint elérésekor az árnytolvaj kap egy bonusz képességet, az alábbi listából: Éberség (Alertness), Vakharc (Blind-Fight), Harci Tapasztalat (Combat Expertise), Színlelés (Feint), Villámgyors Reflexek (Lightning Reflexes), Fürge Ujjak (Nimble Fingers), Szakértelem Fókusz (Skill Focus), Néma Varázslás (Silent Spell), Mozdulatlan Varázslás (Still Spell), Nyomolvasás (Track), Kecses Fegyverhasználat (Weapon Finesse), és Fegyver Fókusz (Weapon Focus). |
Ösztönös Kitérés Uncanny Dodge | A második szinttől kezdődően az árnytolvaj mindig megkapja az AC-hez a DEX módosítót, még akkor is, ha készületlenül érik. |
Hírnév Reputation | A harmadik szint elérésekor az árnytolvaj 10% engedményt kap minden kereskedőtől és további +2 módosítót minden Blöffölés (Bluff), Megfélemlítés (Intimidate) és Diplomácia (Diplomacy) próbájához a hírneve miatt. |
Fejl. Öszt. Kitérés Imp. Unc. Dodge | Az ötödik szinttől kezdődően az árnytolvaj ellen nem lehet orvtámadást végrehajtani, kivéve egy olyan karakterrel, amelynek összes szintje - amely garantálja az orvtámadást - legalább 4 szinttel magasabb az árnytolvaj szintjénél. |
Fordította: Steve_Sum (MegaTHX!)
Fordította / írta: Kwish 2006.11.17.
Frissebb kapcsolódó cikkek:
2006.11.18. - Red Dragon Disciple (Vörös Sárkány Tanonc) 2006.11.18. - War Priest (Harci Pap) 2006.11.18. - Neverwinter Nine (Neverwinteri Kilencek) 2007.09.04. - Invisible Blade (Láthatatlan Penge) MotB 2007.09.09. - Arcane Scholar of Candlekeep (Candlekeepi Arkane Tudós) MotB
Korábbi kapcsolódó cikkek:
2006.11.14. - Harper Agent (Hárfás ügynök) 2006.11.14. - Divine Champion (Isteni bajnok) 2006.11.14. - Weapon Master (Fegyvermester) 2006.11.14. - Pale Master (Boszorkánymester / Nekromágus) 2006.11.12. - Assassin (Orgyilkos)
Az összes kapcsolódó cikk felsorolása
|