Assassin (Orgyilkos)Az orgyilkos a gyorsan kivitelezett, halálos csapások mestere. Gyakran felbukkannak ügynökként, informátorokként, felbérelhető gyilkosokként vagy a bosszú eszközeiként. Az anatómiában, lopakodásban, méregkezelésben s a sötét művészetben szerzett jártasságuk lehetővé teszi számukra, hogy sokkoló, szörnyű pontossággal teljesítsék halálos küldetéseiket...
Legtöbb olyan kalandor, szerzetes és bárd, aki ezt a "foglalkozást" választja, a klasszikus orgyilkos példája lesz, aki meglapul az árnyak között, biztos halált hordozó pengéjét szorítva. A harcosok, bukott paladinok, vándorok, druidák és barbárok inkább harcos-bérgyilkosként tevékenykednek, s inkább harcközben, mintsem az árnyak közül ölnek. De talán a sorcererek, varázslók és a papok lehetnek a legrémisztőbb orgyilkosok mind közül, mivel varázslataik segítségével álcázzák maguk, beépülnek áldozatuk környezetében, s gyakran minden következmény nélkül sújthatnak le.
KÖVETELMÉNYEK, FELTÉTELEK
Jellem | Bármilyen gonosz |
Szakértelmek | Rejtőzködés 8 szint, Lopakodás 8 szint |
OSZTÁLY-JELLEMZŐK
Életpont | d6 |
BAB | Közepes |
Magas mentők | Reflex |
Fegyver jártasság | Egyszerű fegyverek |
Páncél használat | Könnyű páncélzat |
Skill pontok | 4 + INT módosító |
Osztály skillek | Blöff (Bluff), Alkímia (Craft Trap), Csapdakészítés (Craft Trap), Fegyverkészítés (Craft Weapon), Diplomácia (Diplomacy), Szerkezet hatástalanítása (Disable Device), Rejtőzés (Hide), Megfélemlítés (Intimidate), Hallgatózás (Listen), Lopakodás (Move Silently), Zárnyitás (Open Lock), Hárítás (Parry), Keresés (Search), Csapdaállítás (Set Trap), Bűvészkedés (Sleight of Hand), Észlelés (Spot), Elkerülés (Tumble), Mágikus eszköz használata (Use Magic Device) |
|
|
Halálos támadás Death Attack | Az első szinttől kezdődően az orgyilkos képes egy speciális orvtámadás, a halálos támadás végrehajtására. Tulajdonképpen ez épp úgy működik, mint a kalandorok orvtámadás képessége, eltekintve attól, hogy ezen támadás során meg van az esélye annak, hogy a célpont megbénul. Az orgyilkosok orvtámadása 1d6 extra sebzést is okoz. A bonusz sebzés mértéke a PRC szint növekedésével változik: +2d6 / 3. szint; +3d6 / 5. szint; +4d6 / 7. szint; 5d6 / 9. szint. |
Méregellenállás Poison Resistance | Az orgyilkosok halálos mérgekkel való foglalatosságuk során szer tettek egy korántsem természetes ellenállásra a mérgek bármely típusával szemben. A második szinten az orgyilkosok +1 bónuszt kapnak Kitartás mentőjükre a mérgekkel szemben végrehajtott mentődobások esetén, s a bonusz a következőképp változik: +2 / 4. szint; +3 / 6. szint; +4 / 8.szint, +5 / 10.szint. |
Ösztönös kitérés Uncanny Dodge | A második szinttől kezdődően az orgyilkos DEX bonusza hozzáadódik az AC értékéhez, még akkor is, amikor meglepik. |
Fejl. ösztönös kitérés Imp. Uncanny Dodge | Az ötödik szinttől kezdődően az orgyilkost nem tudják orvtámadással meglepni, kivéve, ha a támadó egy legalább négy szinttel magasabb szintű kalandor. |
Köddéválás Hide in Plain Sight | A nyolcadik szinttől kezdődően a karakter akkor is képes észrevétlenné válni (a lopakodás módba lépni), ha valaki épp figyeli. |
Varázslatok | A második szinttől kezdődően az orgyilkos naponta egyszer használhatja Kísérteties Látomás (Ghostly Visage) képességet. Az ötödik szinttől kezdődően naponta egyszer képes Sötétséget (Darkness) idézni. A hatodik szinttől képes Láthatatlanság (Invisibility) varázslatot varázsolni, majd a kilencedik szinttől kezdve ennek fejlesztett verzióját is használhatja (Improved Invisibility). |
Fordította: Gabo, Steve_Sum (MegaTHX!)
Fordította / írta: Kwish 2006.11.12.
Frissebb kapcsolódó cikkek:
2006.11.14. - Harper Agent (Hárfás ügynök) 2006.11.14. - Divine Champion (Isteni bajnok) 2006.11.14. - Weapon Master (Fegyvermester) 2006.11.14. - Pale Master (Boszorkánymester / Nekromágus) 2006.11.17. - Shadow Thief of Amn (Amn Árnytolvaja)
Korábbi kapcsolódó cikkek:
2006.11.11. - Arcane Trickster (Misztikus szemfényvesztő) 2006.08.30. - Arcane Archer (Misztikus íjász)
Az összes kapcsolódó cikk felsorolása
|