Főmenü
Frissítések
Hírek
Cikkek
Társoldal hírek
Végigjátszások

Aloldalak
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Társoldalak
WoW Hungary
Morrowind HQ
SW: Galaxies
Baldur.hu
Fallout HU
Dungeon Siege 2
Oblivion HQ

Egyebek
Linkek
Impresszum

2006.05.11. - Kwish

Jade Empire - Az aktuálissá vált PC verzió...


Mint azt minden érdeklődő, tágranyílt szemű játékos tudja, a BioWare (MS?) végül beadta a derekát, és megszületett a nagy bejelentés, kiadják PCre is a Jade Empire című konzol csodát. Az IGN se volt rest, és azon nyomban egy rövidke cikket kanyarított az információ kapcsán. Rizsával együtt. Nem sokkal több, mint az officiális anyag...


A BioWare igen nagy sikert aratott az elmúlt évben a Jade Empire elnevezésű akció-RPGjével. A játék nemcsak hogy magával ragadó, a kínai mitológiára épült történetet prezentált, hanem ezzel együtt egy igazán izgalmas harcművészeten alapuló harcrendszert dolgozott ki, s néhány igazán érdekes morális döntést is elvárt a játékosoktól. A Nyitott Tenyér Útját követve a játékosok megmenthették a Jade Empire világát végzetétől, míg azok, akik az Ököl Útját választották, erejüket arra használhatták fel, hogy uralják és kihasználják ezt a mágikus, misztikus birodalmat.

A játék Xbox sikerét követően a BioWare végül úgy határozott, hogy PCre kihozza a játékot, de ahelyett, hogy csak egy szimpla portolást hajtanának végre, néhány új jellemzőt is adnak a PC verzióhoz. A nagyobb felbontás ugye eleve adott, de a Jade Empire világa a PCn felturbózott grafikus effektekkel és jóval részletesebb megjelenítéssel is gazdagodik.

A tiszta vizuális fejlesztéshez képest némi tartalmi bővülés is várható. Lesz néhány új harci stílus. Már az első játék is a különféle stílusok széles választékát kínálta a játékosoknak - pusztakezes harc, fegyver stílusok, tonnányi mágia (ráadásul még azt a képességet, hogy a karakter nagy erejű démonná alakulhatott). Nagyon izgalmasan hangzik, hogy a fejlesztő csapat még további új stílusokkal is képes előrukkolni.


1280 x 960

1280 x 960

1280 x 960

1280 x 960

1280 x 960

1280 x 960

1280 x 960

1280 x 960

1280 x 960

1280 x 960

Két új stílust felfedtek az IGN mókusok előtt. Az új Viper (vipera) stílus megmérgezi az ellenfeleket, s ez egy idő után lassú sebzést okoz. Az új Iron Palm (Vas Tenyér) stílus pedig egy nagyon lassú, de hihetetlenül pusztító támadási forma. Azt is megerősítették, hogy lesz jópár új fegyver fejlesztési lehetőség, melyeket majd a játék vége felé lehet megszerezni (de konkrét részleteket nem árultak el).

Arról még nem esett szó, hogy milyen lesz az irányítás, de a BioWare beígérte, hogy a billentyűzet-egér, illetve a gamepad rajongók igényeit is kielégíti.

Az új verzióban jobban kiegyensúlyozzák a harcot. Bár csak néhány játékos panaszkodott az AI-re az Xbox verzió esetén, a BioWare mégis úgy döntött, hogy fejleszti az AIt, hogy jóval nagyobb kihívás elé állítsa a PCs játékosokat.

Nem okozhat senkinek sem nagy meglepetést, hogy az új játékban lesznek új szörnyek és új tárgyak is. Arról még nem esett szó, hogy vajon új történet elemek, új helyszínek, új összecsapások lesznek-e benne, de a történet már első alkalommal is olyan jó volt, hogy igazán nem lehet ok a panaszra, ha minden úgy marad, ahogy volt.

Sem a kiadás időpontja, sem a kiadó nem ismert pillanatnyilag.

Szerző: Steve Butts
Forrás: IGN - E3 2006: Jade Empire PC




Frissebb kapcsolódó cikkek:

2006.10.09. - Jade Empire - IGN PC interjuhé a PC verzióról
2006.11.02. - Jade Empire - FiringSquad interjuhé
2007.01.11. - Jade Empire - CES hands-on beszámolók
2007.02.25. - Jade Empire - Gamespot értékelés (070223)


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása