|
Oldal: előző oldal - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 - következő oldal
2004.08.23. - Kwish
The Witcher - Folytatódik az IGN RPGVault interjuhé
|
Folytatódik a három részes IGN RPGVault interjuhé sorozat fordítása, most a II. rész került ki. Ez már érdekesebb, a karakter fejlődésről, harcról, mágia jelentőségéről szól. Itten... |
2004.08.22. - Kwish
The Witcher - Interjuhú szekció megnyíla...
|
Lefordítottam egy régebbi interjuhét, s ezzel akár megnyitottnak is tekinthető a The Witcher aloldal Háttérinfók almenüje... Remélhetőleg lesz energiám a bővítéséhez, mert anyag az van dögivel....
|
2004.08.21. - Kwish
NWN2 - GamePro interjuhé (04.08.19)
|
Ismét egy interjuhé Feargussal, ezúttal a GamePro oldaltól, melyben a folytatással kapcsolatos ötletekről, is koncepciókról beszélgetnek. Összevetve az előző interjuhéval, télleg semmi új nincs benne (max. az, hogy számomra nehezebben érthető kommunikáció zajlott, ezért néhány mondatot nem voltam képes lefordítani :-/ ). Egy kérdés erejéig szóba kerül a FO3 is.
|
2004.08.20. - Kwish
NWN2 - 1UP interjuhé Feargussal (04.08.16)
|
A 1UP elkapta Feargus Urquhart-ot néhány kérdés erejéig. Bár említenek néhány más dolgot is, a fő téma mégiscsak az NWN2. No nem mintha erről sokkal több új dolgot megtudnánk, mint az eddigiekből. Mindegy, ismétlés a tudás anyja! :-)
|
2004.08.19. - Kwish
The Fall - Development Diary #7
|
A The Fall fejlesztői naplójának hetedik része a játék hangvilágának megteremtésével kapcsolatos feladatokról.
|
2004.08.16. - Kwish
The Fall - Játékmenet szekció
|
A Hivatalos oldal frissülését nem nézhettem tétlenül, úgyhogy gyorsan kitettem a vonatkozó infókat. Ezzel megnyílt a The Fall aloldal egy új szekciója, melynek a hangzatos Játékmenet elnevezést sikerült adnom. Ide került a Harcrendszer leírása, és az LWA rövid ismertetője.
|
2004.08.13. - Kwish
GameSpot: Feargus Urquhart interjuhé (04.08.11)
|
A GameSpot lehozott egy jó kis interjuhét az Obsidian alapítójával, Feargus Urquharttal. Szó esik benne az Obsidian, és a Bioware kapcsolatáról, az NWN2-ről, a Fallout3-ról, a PCs és konzolos RPG viszonyáról, szóval érdekes. Enjoy!
|
2004.08.11. - Kwish
The Roots - Szereplők
2004.08.07. - Kwish
NWN2 - Első részletek (IGN.com) szemezgetés
|
Szóval, megjelent az első, tényleges információkat is csepegtető szöveg az IGN.com-on. A lap szerkesztői Feargus Urquhart-al (Obsidian CEO), Darren Monahan-al (producer, Obsidian Entertainment) és Ray Muzyka-val (BioWare, CEO) valamint Greg Zeschuk (BioWare, CEO) "beszélgettek" a folytatás első részleteiről. Bár a project már egy ideje tervezési fázisban van, még csak néhány hete folyik a fejlesztés, így minden változhat...
|
2004.08.07. - Kwish
NWN2 - IGN.com / BioWare interjuhé részletek (04.08.06)
|
Az NWNVaulton közölt interjuhé (bár az IGN.com reporter készítette ezt is) inkább a BioWare szerepére összpontosít. Úgyhogy lássuk ezt is, pontosabban ennek azt a részét, ami érinti az NWN2-t
|
2004.08.07. - Kwish
NWN2 - Gamespy / Obsidian interjuhé (04.08.06)
|
A Gamespy interjuhé a tiszta Obsidian interjuhé, Ezt viszont teljesen lefordítom, bár az IGN preview ebből építkezett, szóval új dolog nincs benne.. még ahhoz képest sem.
|
2004.07.30. - Kwish
The Roots - Experiencegaming.com interjuhé
|
Az Experiencegaming.com tennap lehozott egy interjuhét. Nem is rossz, szép hosszú, no új info tartalom. Ide süssetek!
|
2004.07.28. - Kwish
The Fall - Development Diary #6
|
A The Fall fejlesztői naplójának hatodik része a játékkal kapcsolatos pályatervezési feladatokról rántja le a leplet.
|
2004.07.15. - Kwish
KotOR2 - Sajtónap, tralala
|
Tennap sajtónap volt a LucasArts háza táján, így nagyon sok oldal közölt egy frissítést a KotOR2 infomációira vonatkozóan. Ezekből szemezgettem...
|
2004.07.10. - Kwish
KotOR2 - IGN RPGVault interjuhé második része
|
Az ign.com RPGVault oldala kijött az interjuhé második részével. Teljesen felesleges elolvasni, ha már eddig is képbe volt az ember, no új infó. Itten olvasható.
|
2004.07.09. - Kwish
The Fall - Development Diary #5
|
A The Fall fejlesztői naplójának ötödik része a játék küldetéseinek megtervezéséről rántja le a leplet.
|
2004.07.06. - Kwish
KotOR2 - IGN RPGVault interjuhé első része
|
Az ign.com RPGVault oldala lehozott egy komolyabb interjuhét, pontosabban annak az első részét. Ebben új dolog nincs, összefoglalásnak elmegy, várhatólag a második részben alakítanak valami érdekeset. No, mindenesetre itten olvasható.
|
2004.06.23. - Kwish
KotOR2 - Már megint egy interjuhé
|
Megint egy interjuhé, kissé felborítva az időrendiséget. A TeamXBox oldaláról. Itten olvasható.
|
2004.06.21. - Kwish
KotOR2 - Kérdezz-Felelek a TheForce.net oldalról
|
A TheForce.net oldal rajongói összegyűjtött kérdéseire választ adtak az Obsidian fejlesztői... Kapcsford...
|
2004.06.17. - Kwish
KotOR2 - Interjuhé egy konzolos oldalról
|
A Playmoreconsols.com site készített egy interjút a KotOR: TSL vezető fejlesztőjével, Chris Avellonnal. Lefordítottam (nagyjából), hogy miért, azt most így jobban megnézve magam sem tudom... azt biztos, hogy nem a hihetetlen mennyiségű új információ miatt... hacsak nem sorok közé rejtették, amit még nem találtam meg. Itten olvasható.
|
Oldal: előző oldal - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 - következő oldal
|
|