|
Oldal: előző oldal - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 - következő oldal
2007.02.16. - Kwish
RPG Watch - A Nagy Vita
|
Az RPGWatch oldalán megjelent a következő szerkesztői vitaindító anyag, ami a forduló-alapú és valós idejű harc "ősi", barátokat és kapcsolatok szétszakító, elvakult hívőket toborzó kérdéskörét feszegeti...
|
2007.02.15. - Kwish
Dragon Age - SpeedTree növeszti a fákat...
|
Az RPGWatch-on megjelentek szerint a játékhoz a BioWare beszerezte a SpeedTree technológiát. Ismét megcsodálhatjuk a fákat, mint az Oblivionban... NWN2ben...
|
2007.02.15. - Kwish
TQ: Immortal Throne - Bearanyozódott
|
A THQ nagy örömmel jelentette be, hogy aranyra került a gamma, várható megjelenés 2007. március 5. Sőt, állítólag már a német verzió is aranyara került. Tralala.
|
2007.02.15. - Kwish
NWN2 - The Black Hound interjuhé a Gamebansheetől
|
Nem olyan régen felröppent a hír, hogy Josh Sawyer NWN2 modulként szeretné feltámasztani a néhai BG3 projektet. A modul a The Black Hound néven fut. A Gamebanshee egy elég masszív beszélgetést hozott össze a T. Fejlesztővel... |
2007.02.14. - Kwish
Mass Effect - TeamXbox interjuhé #1
|
A Team Xbox lehozott egy interjuhét a játékkal kapcsolatban, pontosabban annak csak az első részét. Elképzelhetetlenül gyengusz és semmitmondó beszélgetés. Én kérek elnézést.
|
2007.02.13. - Kwish
TQ: Immortal Throne - Helyzetkép, új oldal, trailer, tralala
|
Mark Verrette adott egy kis áttekintést a kiegészítőval kapcsolatos munkák állásáról a TQ Vault hasábjain. Elég rövidecske, de ami a lényeg, elindult az új oldal van rajta egy trailer is...
|
2007.02.12. - Kwish
TQ: Immortal Throne - GameSpot előzetes (070207)
|
A GameSpot lehetőséget kapott arra, hogy kipróbálja a játék valamiféle work-in-progress (kidolgozás alatt álló) verzióját, tesztelésképpen. Véleményük szerint az Iron Lore nem változtatja meg túl drámaian a dolgokat, ő is a "ha működik, ne nyúlj hozzá" megközelítést követik.
|
2007.02.08. - Kwish
The Fall - Megjelent!!!
|
Wow. Mit is lehetne mondani. Bekövetkezett az, amiről már szerintem az édeklődők nagyobbik része lemondott. Végre megjelent a The Fall a magyar boltokban is. Az elmúlt időnek tisztelegve, rendkívül barátságos, low-budget áron, mindössze 1.990 fityóért beszerezhető.
|
2007.02.08. - Kwish
The Witcher - IGN Blog #9, A játék indulása #3 rész
|
A IGN Blog legújabb frissítésében ismét arról olvashatunk Michal Kicinskitől, hogy milyen problémás is volt az indulás.. még mindig a megfelelő feltételek megteremtése a téma...
|
2007.02.08. - Kwish
NWN2 - Chat-log szemezgetés
|
A Thieves-Guild.net oldalon megjelent egy fejlesztői chat-log. Hát, olyan, mint a chatek :) sok szó, kevés lényeg. Vagy valami ilyesmi. Aminek esetleg van információtartalma... (bocs, azok nem mentek át a szűrőn, hogy a játék melyik részét tartják a legjobbnak, meg van-e állás lehetőség az Obsidiannal... )
|
2007.02.07. - Kwish
The Broken Hourglass - Feybornok
|
A The Broken Hourglass hivatalos oldalán most a feyborn, félvér / keverék fajról jelent meg egy kis színes ismertető... az leső ingame karakter képpel... Sosincs egy unalmas pillanat...
|
2007.02.07. - Kwish
Mass Effect - Fajok: Quarian
|
A BioWare úgy tűnik tovább szövögeti PR hálóját, most egy kis infómorzsát szórtak a nép elé a játékban megjelenő egyik fajról, a nomád életet élő quarianokról...
|
2007.02.06. - Kwish
The Witcher - Észak-amerikai megjelenés, forgalmazó
|
A Hivatalos oldalon tegnap bejelentették az észak-amerikai kiadót (Atari) és hogy a játék arrafelé 2007 őszén jelenik meg. Mivel ez akár félreérthető is lehet, megkérdeztem a fejlesztőket, érinti-e ez az európai, UK megjelenést, mire azt a választ kaptam, hogy NEM. Az amerikai megjelenés késedelmének oka, hogy kisebb módosításokat kell végrehajtani az eltérő ratingelés miatt (magyarán ki kell herélni egy kicsinyt a játékot...). |
2007.02.06. - Kwish
TQ: Immortal Throne - Fejlesztői kalauz #1
|
Az IGN belekezdett egy ún Fejlesztő Kalauz közlésében, melyben - ki tudja mi mellett - úgy tűnik, a játék helyszíneivel fognak foglalkozni... hogy erre a szokásos dev.diary mellett miért van szükség nem tudni. Az első részben a Styx folyó vidékével ismerkedhetünk meg
|
2007.02.01. - Kwish
The Witcher - Bruxa
|
A Hivatalos oldalon a bruxa képével szembesülhetünk ezen a héten. A bruxa valamiféle vámpírszerű szörny, a játék egyik legvezélyesebb ellenfele. Emberfeletti gyorsasággal és fürgeséggel bír, s nagyon jó támadó képességei vannak. Ha a játékos ezzel a lénnyel készül szembeszállni, érdemes kihasználni a különféle bájitalok erejét, különösen azok lehetnek hasznosak, melyek védelmet nyújtanak e lény különleges képességei ellen. |
2007.02.01. - Kwish
Mass Effect - RPG Codex interjuhé (fake)
|
Az RPG Codex is elkészítette a maga kis beszélgetését a játékról. Hát, elég érdekes megközelítések is vannak benne, mondhatni igazán extrém dolgok... a képeket is érdemes megnézni ám! ;)
|
2007.01.31. - Kwish
NWN2 - v1.04 patch kiadva
|
Az NWN2 fórumon megjelent, hogy kiadták a végleges v1.04 patchet (úgy tűnik, hogy a listája megegyezik azzal, amit a bétához kiadtak korábban). Itt a teljes szöveg angolul. Az updater is frissül a patchelésnél.
|
2007.01.31. - Kwish
Mass Effect - Saren (Ellenfelek #1)
|
Úgy tűnik, megkezdődött a masszív Mass Effect PR kampány, az első bizonytalan lépések közé tartozik a GameSpy-on megjelent anyag, melyből a játék egyik fő ellenfelét, Sarent ismerhetjük meg...
|
2007.01.30. - Kwish
TQ: Immortal Throne - TQ Vault interjuhé
|
A TQ Vault "leült" beszélgetni Michael Fitch-el, az Immortal Throne projekt kreatív management igazgatójával (bármit is jelentsen ez a cím). A téma leginkább akörül forog, hogy milyen módon kapcsolódik össze az eredeti játék és az új, mennyire lesznek használhatóak a karakterek, ésatöbbi.
|
2007.01.30. - Kwish
The Broken Hourglass - Interjuhé Ric Halliwell grafikussal
|
A The Broken Hourglass hivatalos oldalán megjelent egy rövid interjuhé a játék sprite-grafikusával, Ric Halliwellel. Hát, nem mondom, hogy érdemes elolvasni.
|
Oldal: előző oldal - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 - következő oldal
|
|