Főmenü
Frissítések
Hírek
Cikkek
Társoldal hírek
Végigjátszások

Aloldalak
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Társoldalak
WoW Hungary
Morrowind HQ
SW: Galaxies
Baldur.hu
Fallout HU
Dungeon Siege 2
Oblivion HQ

Egyebek
Linkek
Impresszum


Oldal:  előző oldal - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 - következő oldal



2005.09.16. - Kwish

Hellgate: London - Képek

A 4Gamer lehozott néhány képet a Hellgate: London-ból. Több is van (még olyan +8), ahonnan ez jött, csak lusta voltam leszedni.
Forrás: RPGDot


Tovább..


2005.09.16. - Kwish

NWN2 - Rhomal FAQ frissítés

A Hivatalos NWN2 Fórum-ról szemezgetett információk némelyike átvezetésre került az Unofficial FAQ-on is. Jelölve a hét új téma (melyek többségéről az elmúlt napokban már itt is olvashattatok.)


Tovább..


2005.09.16. - Kwish

NWN2 - Hivatalos Fórum szemle

A Hivatalos NWN2 Fórum-on minimális infó. Egy kis biztatás a gyengébb gépek tulajdonosainak, és egy kis infó a hidak alatti mászkálásról...

Művészet/grafika, amit eddig tudunk... (Brian Lawson, senior programozó)
Felvetés: Csak azt szerettem volna megemlíteni, hogy számomra a grafika legfontosabb jellemzője, hogy állítható legyen. Jó lenne, ha a játék futhatna a gyengébb gépeken is.
Úgy tűnik, hogy a grafika eléggé széles beállítási lehetőségekkel rendelkezik majd. Lesz egy vertex lit opció is a kisebb teljesítményű gépeknek.

A PC átsétálhat majd a hidak ALATT, ahelyett, hogy egyszerűen átmenne RAJTUK? (Jason Keeney, senior programozó)
Sajnálatos módon az alul/alatta típusú járható elemek nem lesznek a játékban. Mint már említettem, már egyszer megvizsgáltuk ezt a kérdést, de végül elvetettük, mert végül túlságosan radikális változtatásokat kellett volna végrehajtani.
Technikailag nézve a dolgot, az új járható elemek rendszerét, és az új útkeresés rendszert úgy terveztük, hogy tekintettel voltunk ezekre az alul/alatta szerkezeteknek is... de maga a járható elemek rendszere csak egy része egy nagy és bonyolult játék engine-nek. Mikor figyelembe vettük, hogy az alul/alatta elemek bevezetése milyen hatással járna a játék rendszer már meglévő elemeire (AI; D&D szabályok, scriptelés, ésatöbbi) egyszerűen nem tűnt praktikusnak a dolog. És még mindig 2006-ban szeretnénk leszállítani a játékot, nem 2007-ben... Úgy gyanítom, ti is ezt szeretnétek.





2005.09.15. - Kwish

The Witcher - Versheny...

Hátha valaki potentát egy ilyen feladatra... A Chronicles of Kaer Morhen elnevezésű orosz The Witcher fan-site egy művészeti versenyt indított a játékkal kapcsolatban. Ha érdekel valakit, fussa át a kiírást!





2005.09.15. - Kwish

NWN2 - Hivatalos Fórum szemle

Itt a Hivatalos NWN2 Fórum-ról a szokásos fejlesztői post szemezgetés. Megint egy kis hardver, egy kis filozófa a játékfejlesztésről... Semmi egetverő infó...


Tovább..


2005.09.15. - Kwish

Fable: TLC - Mán megint egy Fejlesztői napló...

Az IGN PC megint lehozott egy fejlesztői naplót, a szokásos agybeteg stílusban. Gondolom már úgysem érdekel senkit, hisz mindenki a tört verzióval nyomul.


Tovább..


2005.09.15. - Kwish

SW: Galaxies HFS - Előrendelés rulZ

Társoldalunk, az SW:Galaxies HFS hírt ad a Trials of Obi-Wan előrendelésének indulásáról. Az előjegyzők előbb kapják meg.





2005.09.14. - Kwish

WoW Hungary - Hozzáférhető az 1.7 patch

Társoldalunk, a World of Warcarft Hungary hírt ad az 1.7 patch elkészültéről.





2005.09.14. - Kwish

Fallout3 - Van Buren képek, hetes csomag

Az NMA a héten ismét kitett hét képecskét a soha el nem készülő Van Buren cuccosból. Hát, le se lehetne tagadni, hogy EZ Fallout lett volna a javából...
Forrás: NMA

Tovább..


2005.09.14. - Kwish

NWN2 - Hivatalos Fórum szemle

A Hivatalos NWN2 Fórum-on minimálisra korlátozódik a fejleszők jelenléte. Az alábbiakban néhány szó olvasható a hardver követelményekről, meg a bloom effekt használatáról...


Tovább..


2005.09.13. - Kwish

Titan Quest - IGN update

Az IGN is lehozott egy előzetest a Titan Quest-tel kapcsolatban. A cikk javarésze használhatatlan blabla, úgy látszik, nem igazán tudtak új dolgot írni, úgyhogy minimalista szemezgetés következik az egyébként sem hosszú szösszenetből...


Tovább..


2005.09.13. - Kwish

The Witcher - RPGDot interjuhé III. rész

Nagy nehezen sikerült befejeznem az RPGDot-on megjelent hosszú-hosszú interjuhé fordítását. Ez a rész a játékvilággal, a helyszínekkel, a morális háttérrel foglalkozik...


Tovább..


2005.09.13. - Kwish

DS2 - Hír, hír hátán
Társoldalunk, a Dungeon Siege 2 Hungarian jó sok mindenről beszámol, mint például két új tárgyról, egy moddokkal foglalkozó oldal új címéről, a Gamebanshee frissítéséről, valamint az eddig megjelent értékelésekről.





2005.09.13. - Kwish

SW: Galaxies HFS - Trials of Obi-Wan bétateszt

Társoldalunk, az SW:Galaxies HFS közhírré tette, hogy meghirdették a Trials of Obi-Wan bétatesztre jelentkezést.





2005.09.13. - Kwish

NWN2 - Hivatalos Fórum szemle

A Hivatalos NWN2 Fórum-on minimális Dev post jelent meg. DE, ami a lényeg, valaki bedobta a csontot, mit csontot, CUPÁKOT, hogy
A PC GAMER DECEMBERI SZÁMA EXKLUZÍV BEMUTATÓT KÖZÖL MAJD AZ NWN2-RŐL!!!
Végre! (Ööö, a decemberi szám le merem fogadni, hogy októberben kinn lesz...)


Tovább..


2005.09.12. - Kwish

Oblivion HQ - Új fejlesztési napló

Társoldalunk az Oblivion HQ hírt ad a Hivatalos Oldalon megjelent legfrissebb fejlesztési naplóról, ami a helyszínek tervezésével foglalkozik.





2005.09.10. - Kwish

NWN2 - Hivatalos Fórum szemle

A Hivatalos NWN2 Fórum-on nem találtam Dev postot, csak J.E. Sawyer senior fejlesztő elmélkedéseit az RPG mibenlétéről. Érdekes... főleg, hogy annyira teccik neki a Jade Empire. Hmmm.


Tovább..


2005.09.09. - Kwish

Titan Quest - GameSpot update...

A Gamespot-nak lehetősége volt arra, hogy THQ kreatív managerének (Michael Fitch) részvételével vessen egy pillantást a Titan Quest kissé frissített verziójára. A cucc nagyon hasonlított ahhoz, mint amit az E3-n mutattak be, de véleményük szerint még jobban néz ki, s úgy tűnik gyorsan és könnyen játszható. Nem lesz egy nagy RPG, viszont nagyon szép...


Tovább..


2005.09.09. - Kwish

SW: Galaxies HFS - Karikatúra, gesztus...

Társoldalunk, az SW:Galaxies HFS kitett egy új karikatúrát, valamint röviden beszámolnak egy nemes (PR) gesztusról.





2005.09.09. - Kwish

NWN2 - Hivatalos Fórum szemle

A Hivatalos NWN2 Fórum-on tennap este/ma hajnalban nem túl sok mindent lehetett találni a Dev-ek tollából. Nagyon jöhetne már valami komolyabb infó...

"Z-tengely" körül forgatható placeablek (Jason Keeney, programozó)
Lesz lehetőségünk a tárgyakat a "Z-tengely" körül megforgatni? A placeablek forgatása kritikus volt az NWN1 esetében. A "Z-tengely" körüli forgatással lehetővé válna, hogy a sima placeable-ket letegyük azokra a ferde felületekre, melyek majd az NWN2-ben lesznek.
Az NWN1-ben már forgathattad a tárgyakat a "Z-tengely" körül (de az "X" és "Y" körül nem). Az NWN-ben (és az NWN2-ben is) a game engine a pozitív "Z-tengely" alatt a felfelé irányt érti, bár az elnevezés teljesen önkényes, épp ilyen simán lehetne "Y-tengely", vagy "X-tengely", vagy "J-tengely" vagy mogyoróvajas-és-lekváros tengely is. Egyébként, ha megkérdezzük a Mágikus 8 Golyót, a válasz: "a kilátások jók".
De hadd fogalmazzak egy kicsit pontosabban, feltehetőleg szabadon forgathatsz majd *néhány* placeablet, de nem mindegyiket. Ennek vannak bizonyos technikai okai, melyet pillanatnyilag nem vitathatok meg veletek.

Jobb összecsapások (Erik Novales, programozó)
Ha az Encounter Rendszer (ES) valami olyan lesz, mint az NWN1-ben, akkor remélem a fejlesztők több lehetőséget adnak a lényszületés (spawn) irányítására a modul fejlesztőknek. Vagy legalábbis lesz néhány részletes információ a használt kiválasztási folyamatra vonatkozóan.
Az ES jóval rugalmasabb lesz, így könnyebb lesz kezelni, hogy hány és hogy milyen lények szülessenek. A fejlesztések dacára biztos lesznek olyan események, amikor nem lehet pont azt elérni, amit szeretnél - ami azt jelenti, hogy ezekben az esetekben az összecsapást scripteken keresztül kell megvalósítani.





Oldal:  előző oldal - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 - következő oldal