|
Oldal: előző oldal - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 - következő oldal
2006.02.24. - Kwish
DS2 - Végigjátszás update, kiegészítő hírek
A Dungeon Siege 2 Hungarian oldal beszámol a végigjátszás frissítéséről, valamint némi infóról egy várható kiegészítővel kapcsolatban.
|
|
2006.02.24. - Kwish
Fallout 3 - 2006 E3 - no way...
|
A Gamespot-on megjelent egy rövid szösszenet, mely idézi Pete "PR Mókus" Hinest a Bethesda-tól, hogy még az idei E3-on se várható infó játékról, pontosabban, a játék semmilyen lényeges formában nem jelenik meg az idei expón. Aszongya:
|
"Elmondhatom, hogy nem lesz kinn az E3-n, s még eltelik egy kis idő, mire készen állunk arra, hogy beszéljünk róla. Épp olyan a helyzet mint az Oblivion esetében, nem szeretünk úgy beszélni a játékokról, hogy a fejlesztésben még nem jutottunk el legalább addig, hogy már ne csak beszéljünk róla, hanem be is mutassuk." Arról semmi infó nem hangzott el, hogy mikor lesznek készek beszélni róla."
Hát, kívánunk jó molyolást a Bethnek a fejlesztéssel...
2006.02.24. - Kwish
The Fall - US verzió...
|
Hosszú hallgatás után Carsten ismét megjelent a The Fall egyik fórumán és az alábbi váteszes bejelentést tette: "Az US változat master verzióját márciusban küldjük ki a partnerünknek. Ez nem azt jelenti, hogy a játék akkor hozzáférhető lesz, de már nagyon közel állunk a fejlesztés utolsó fázisához."
|
Hát, én már csak nagyon csendben mondom, hejje-hujja...
Forrás: RPGDot
2006.02.23. - Kwish
NWN2 - NWN 2 Site Launch!!!
|
Örög hála LateOf mesternek, hogy az éj sötétjében felhívta figyelmem a nap, bár asszem inkább a HÉT hírére: elindult az Atari Hivatalos NWN2 oldala! Van egy szép új FAQ, lényismertetők, képek (bár nem újak). Végre, végre... tralala :-)
|
Persze ez elengedhetetlenül az aloldal bővítését is jelenti...
UPDATE: 06.02.24-én reggel leállás... de Shane szerint csak átmeneti, míg kijavítják a hibákat...
2006.02.23. - Kwish
Mage Knight: Apocalypse - IGN interjuhé #1
|
Az IGN RPGVault elbeszélgethetett David Georgeson-nal, a játék senior producerével. Elég kellemes és érdekes beszélgetés, még néhány új infót is sikerült a sorok közé csempészni.
|
2006.02.23. - Kwish
Titan Quest - IGN Lényismertető #1
|
Az IGN belekezdett a Titan Quest lényeinek ismertetőibe, az első darab meglehetősen általános, dehát valahogy el kell kezdeni a dolgot. Michael Sheidow, az Iron Lore művészeti csapatának vezetője mesél a lények kialakításával kapcsolatos feladatokról...
|
A néhány kép mellett kikerült egy a karakter modelleket bemutató videó (~3,23 MB; 0:28); valamint a lényeket a játékban bemutató anyag (~10,7 MB; 0:59).
2006.02.23. - Kwish
Oblivion HQ - Rövidke interjuhé Gavin Carterrel
2006.02.22. - Kwish
Gothic III - Fejlesztői válaszok #13
|
A Gothic 3 fórumon megjelent ismét néhány válasz. Rövid kérdésekre, rövid válaszok. Remélhetőleg ismét belelendülnek majd... Csalás, utazási lehetőségek, napló/térkép bejegyzések, real life vs. Gothic...
|
2006.02.21. - Kwish
Fallout TM - FIFE demó, Fallout 2 felbontás-váltó
Társoldalunk, a Fallout TM beszámol a FIFE projjekt valamiféle techdemójából, valamint a Fallout 2 felbontásának átalakítására lehetőséget adó kis programról...
|
|
2006.02.19. - Kwish
Mage Knight: Apocalypse - Chela Huntress
|
A Mage Knight Apocalypse játékban (táblás játék ötletből megszülető RPG) előre belőtt karakterek közül lehet majd választani, a Gamebanshee-n megjelent a negyedik játszható karakter rövid bemutatója. Ismét egy bögyös macával hoz minket össze a sors, aki ráadásul masszív mint egy medve, gyors, mint a jaguár, és repül, mint a sas... ááá, nem is.
|
2006.02.18. - Kwish
Gothic III - Fejlesztői válaszok #12
|
A mai termés ismét csak két nyúlfarknyi válasz, hiába kitört a hétvége. Sőt, válasznak sem nevezhetőek e szösszenetek, csak amolyan "az az infó, hogy nem mondunk még infót". Csaknem.
|
Titan123, K1LL1NG_SPR33 and Arag: Hány szörnyet és állatot állít elénk a Gothic 3 világa, és ezek közül mennyit ismerhetünk más a korábbi játékokból?
PB|Horst: Ezt most még nem áruljuk el. De persze lesz néhány meglepetésünk a számotokra.
Christian, Error404 and Guybrush1980: Az összes filmszerű átvezetés a játék grafikájával készült? Mikor láthatunk először egy ingame videót?
PB|Horst: A bevezetés renderelt lesz, míg a többi átvezető az ingame grafikával készült a játék engine-jével. Az első videót... majd akkor láthatjátok, amikor elkészült.
Forrás: JoWooD forum - Ask the developers !
2006.02.18. - Kwish
NWN2 - NWN Stratics beszélgetés a páncélokról és fegyverekről
|
Az NWN Stratics oldal négány napja interjuhé végre kapta Tramell "T.Ray" Isaac vezető grafikust, és a jó öreg, szószátyár Ferret Baudoin vezető fejlesztőt. A fegyverekről és a páncélokról trécseltek. Számomra meglepő módon nem is felesleges locsi-fecsi...
|
2006.02.17. - Kwish
Winterheart's Guild - Mi a szösz?
|
Egy igen elvetemült dologra lettem figyelmes az RPGDot oldalon... van valami banda (bocs, ha valakit ez megsért), mely a Sonata Arctica névre hallgat, és készítenek egy olyan akció-RPGt, mely jelentősen e zenekarra épít (karakterek, hangok, ötletek ésatöbbi). Fura. |
A fórumon beírt meghatározás szerint, mikor a Fallout találkozik a Diabloval... hehe, tudok olyan helyet, ahol ezért a szókapcsolatárt kitépnék az ember nyelvét...
2006.02.17. - Kwish
Gothic III - Fejlesztői válaszok #11
|
Ma is csak két válasz csurrant le a fórumon, és őszintén szólva, az elsőből egy kukkot sem értek, szóval lehet küldeni a javításokat ;-) Reméljük, hétvégére dobnak valami nagyobb koncot is...
|
2006.02.17. - Kwish
Titan Quest - Fejlesztői blog #4, loot rendszer
|
A TQ Vault-ra megérkezett az újabb fejlesztői blog. Ezúttal a vezető játékmenet fejlesztő mesél arról, hogy milyen problémákat is kellett megoldani a szörnyek elejtette cuccok rendszerének (loot rendszer) kialakítása során... eddig még ez a legérdekesebb...
|
2006.02.17. - Kwish
The Witcher - Temeriai kastély zenetéma...
|
Ismét egy zene jelent meg a Feature of the Week mozgalom keretein belül. Vyzime palotája maradt csak meg a régi idők jelképeként, ez az épület az, amire a város gazdag és szegény lakói egyaránt büszkék... halgassuk meg, miféle zene (1,16 MB; 0:47); zümmög majd a háttértben, ha a palota folyosóit derítjük efl... .
|
2006.02.16. - Kwish
NWN2 - Válaszok a fejlesztőktől CU#1.5
|
Úgy tűnik, rájöttek, hogy túl sok kérdést kaptak, mert nem egy hét, hanem egy nap múlva kikerült néhány újabb válasz a közösségtől összegyűjtött kérdésekkel kapcsolatban. A téma változatlan, fajok és osztályok...
|
2006.02.16. - Kwish
Gothic III - Fejlesztői válaszok #10
|
Ismét okosabbak lettünk néhány válasszal, aszondanám, most a főkarakterrel kapcsolatos kérdésekból szemezgettek... külső, perkek, név, baráti kapcsolatok... azért szóba kerül a játék területe is
|
2006.02.16. - Kwish
SW: Galaxis HFS - Publish 28
Társoldalunk, az SW:Galaxies HFS hírt ad a Publish 28 újításairól (páncélok, PvP, páncél loot ésatöbbi, ésatöbbi...)
|
|
2006.02.15. - Kwish
NWN2 - Válaszok a fejlesztőktől CU#1
|
Nem tudom, emlékszik-e még valaki, hogy pont egy hónappal ezelőtt az új PR mókusok indítottak egy mozgalmat, melyben kérdéseket gyűjtöttek a közösségből... a januári témaa fajok és karakterosztályok voltak... megérkeztek az első válaszok, lényegében kettő...
|
Az NWN2News oldalon bukkantam arra az infóra is, hogy várják a fan-siteok jelentkezését, s hűtik a kedélyeket: bár még nem tudják mikor indul a hivatalos oldal, hamarodan felröppenhez a kicsike...
Oldal: előző oldal - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 - következő oldal
|
|