|
Oldal: előző oldal - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 - következő oldal
2006.12.04. - Kwish
NWN2 - Interjuhé szemezgetés
|
Az NWVault lehozott egy "hivatalos" interjuhét az Atari (Jon Galloway, senior producer) és az Obsidian (Darren Monahan, executive producer) képviselőivel, arról, hogy miként is képzelik el a játék támogatását... megjelent egy új trailer is (érdekel még valakit?) |
2006.12.02. - Kwish
Gothic III - GamesRadar értékelés: csak hardcore rajongóknak!
|
Ez a GamesRadar értékelés már néhány napja kijött (melyik nem?) és ez is az (úgy tűnik) általános trendbe illeszkedik be... az RPG elemek, a világ felmagasztalása mellett totális játékrontónak tekintik a harcot, a grafikát, a béna AIt... Értékelés: 6/10.
|
2006.12.01. - Kwish
Gothic III - IGN PC értékelés / gyilok
|
Úgy látszik, sokan nem kedvelik a Gothic III-at, most az IGN hozott le egy olyan értékelést, ami meglehetősen lepofozza a játékot, kemény 4,9/10 összpontszámot kap a gamma. Elismerve az erényeit, túl sok olyan zavaró dolgot találtak, ami szerintük tönkreteszi a játékélményt.
|
2006.11.30. - Kwish
NWN2 - Rogue
|
Most a rogue, azaz kalandor osztály leírása került ki, még mindig Steve_Sum az elkövető. Csak tudnám mihez kezdenek a sneack attack immunis lények ellen... Kidumálják magukat? |
2006.11.30. - Kwish
Mass Effect - ActionTrip interjuhé
|
Hát, már majd fél éve volt ilyen... Az ActionTripnek sikerült kétvállra fektetnie Casey Hudsont, a Mass Effect projekt igazgatóját, s kigyomroztak belőle néhány választ kérdéseikre. Nem egy lerántom-a-leplet jellegű cucc, de érdemes megnézni...
|
2006.11.29. - Kwish
KotOR3 - Még nincs elfelejtve
Az RPGWatch-on tanáltam egy hírecskét, ahol egy Business Week cikkre hivatkoznak. Nos, semmi különös, mindössze egy LucasArtsos giga PR mókus (Nancy MacIntyre) kifejti, hogy a KotOR licensz nincs elfelejtve, s tovább akarják vinni a dolgot... és hogy fontos a számukra. Mit is mondhatnánk. Várjuk.
2006.11.29. - Kwish
NWN2 - Ranger
|
Még mindig Steve_Sumnak köszönhetően, még mindig alaposztály, ezúttal a ranger... Íjakat, izé, kardokat elő, irtsuk a gaz orkokat, amik a kedvenc ellenfeleink. Vagy mi. |
2006.11.29. - Kwish
Megöli a konzol a PCs játékokat?
|
Megjelent egy kis agymenő cikkecske a Playfuls.com oldalon, ahol a piaci tendenciák miatt gerjedt félelmeit osztja meg velünk a szerző. PC vs. konzol... a kilátások nem túl biztatóak.
|
2006.11.28. - Kwish
Dragon Age - Jön a GameStar előzetes...
|
Az RPGWatch-on láttam, hogy a német GameStar 2007 januári száma lehoz egy Dragon Age előzetest, itten meg lehet csodálni néhány minősíthetetlen méretű (thumbnail) képecskét. Már most lehet jelentkezni, németül értő olvasóinknak, ha kedvet éreznének egy kis fordításhoz! Senki se fogja vissza magát! ;)
|
2006.11.28. - Kwish
NWN2 - Paladin
|
Bocsánat, úgy tűnik, egyre sz@rabbul jövök ki az idővel. Steve_Sum jóvoltából most már a paladin adatlapja is kikerült... remélehetőleg a közeljövőben ki tudom tenni mindet. |
2006.11.28. - Kwish
The Broken Hourglass - A varázslat rendszerről
|
A The Broken Hourglass heti ismertetőjén jó egy hete a varázslat rendszerről ejtettek néhány szót, amit a rugalmasságra és az akcióra kihegyezve fejlesztettek ki, ahelyett, hogy a varázshasználóknak azon kellene aggódniuk, hogy "megtakarítsák" varázslataikat a következő nagy összecsapásra. Lássuk...
|
2006.11.25. - Kwish
Gothic III - Gamespy gyilok
|
Hát, megjelent egy rendkívül (idiotikus) negatív hangnemű értékelés a Gamespy oldalain. Bár bőven talált dicsérni való elemeket is a szerző, végül mégsem kegyelmezett, szemétégető várt szegény kis játékra. Számszerűsítve: 1,5/5 (azaz Szegényes minősítés).
|
2006.11.23. - Kwish
NWN2 - NWVault & NWN2Warcry közös dobása
|
Az NWVault összeállt az NWN2Warcry-al, és közösen készítettek egy (pontosabban két) interjuhét az Obsidiannal. Ez amolyan utózönge cucc, alapvetően a fogadtatásról, a patchekről, várható fejlesztésekről esik benne szó. Én egybe fűztem a két 10-10 kérdéses interjuhét. |
2006.11.22. - Kwish
NWN2 - Craftolás
|
messor volt olyan kedves, és összerittyentett egy áttekintő anyagat az NWN2 tárgykészítéséről, ha van észrevétel, nyugodtan lehet küldeni, frissülne az anyag. Elég informatív, adatokkal teli cucc. Letölthető tablica mellékelve... |
2006.11.21. - Kwish
NWN2 - Fighter, monk
|
Ismét két alaposztály ismertetője: fighter és a jó öreg monk. Ez utóbbinál ismét komoly eltérések vannak a manual és a pre-order ingame információk között. Igyekszünk tisztázni a dolgokat. |
2006.11.21. - Kwish
Gothic III - RPG Codex értékelés
|
Tudom, tudom. Ez már kicsit lerágott csont, de egy olyan fasza értékelés jelent meg a játékról, amit meg kell osztani mindenkivel. Igazi kedvcsináló, ami igen meglepő, mert a klasszikus fikagép RPG Codex-n jelent meg. Az anyag az oldal szokása szerint igen hosszú és alapos, de mindamellett rendkívül élvezetes olvasmány is (remélhetőleg a fordítás nem tépte ki az összes tollát...)
|
2006.11.19. - Kwish
NWN2 - Pap és druida...
|
Kitettem két alaposztály, a cleric és a druid leírását. A druidánál azt vettem észre, hogy a manualban szereplő szöveg és a preorder adatok között jelentős eltérések vannak. Betettem mindkettőt a preorder adatokat (PO) rövidítéssel láttam el, igazán hálás lennék, ha valaki szólna, hogy most akkor mi van... |
2006.11.18. - Kwish
NWN2 - Presztízs záróakkord
2006.11.17. - Kwish
NWN2 - Presztízs strikes back...
2006.11.16. - Kwish
The Witcher - Real World Benchmark interjuhé
|
A Real World Benchmark elnevezésű oldalon majd egy hónapja lejött egy interjuhé Michael Madej-jel, a CD Projekt vezető fejlesztőjével, de eléggé elsikkadt a dolog, én a hivatalos oldal fórumán vettem észre, hogy utaltak rá. Nem is rossz anyag (SŐT!), bár néhány dolgot kihagytam (pl. hogy még nincs fejlesztőjük... úgy láccik, ez a beszélgetés is k.va sokáig készült :) ).
|
Oldal: előző oldal - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 - következő oldal
|
|