KotOR - Walkthrough
A végigjátszás egy scoundrel játék alapján született, akivel a világos oldal felé próbáltam törekedni.. jah, és nőci volt, gondoltam kipróbálom (pfű) Meg kell jegyeznem, ez a végigjátszás nem is annyira végigjátszás, hanem annak megörökítése, hogy én hogyan játszottam végig a játékot, szóval lehet hogy jobban szubjektív, mint úgy általában az ilyen anyagok :-)
Eddig (elég kezdemény):
Endar Spire (oktatórész)
(Attack on the Endar Spire küldetés)
Hát, erről nincs túl sok mondanivalóm. Az egész nyitókaland arra szolgál, hogy az ember hozzászokjon a játék adta lehetőségekhez, vagy legalábbis találkozzon velük.. mer' ugye pl. lézerkardot nem adnak egy nyuszifül kezébe, viszont már megcsodálható egy rövid párbaj..
Egy priccsen térünk magunkhoz az Endar Spire nevű csillaghajó egy kabinjában (szexi fehérnemű).. épp romhalmazzá lövik körülöttünk a világot, s már fejvesztve sikítozni kezdenénk, mikor szerencsére berobban a szobába Trask Ulgo nevű kabintársunk. Felvázolódik az alaphelyzet: a hajónkat megtámadták a gonosz Sithek, s elsődleges feladatatunk (meg mindenki másé, aki él és mozog), hogy megvédjük a hajó parancsnokát, egy Bastila nevű nőszemélyt. Az utasítás, hogy gyorsan húzzunk a hídra, és segítsünk neki (feltehetőleg ágyútölteléknek kellünk).. Útközben hihetetlen mozgékonysággal pásztázzuk az egérrel a gyanús (értsd láda, tároló hordó szerű) cumókat, meg az esetleges dögletes bűzt árasztó hullákat, mert mindenféle hasznos holmit találhatunk szerteszéjjel.. (Itten esetlegesen felhívnám a figyelmet kedves elhullott Jedi néni örökségére egy vibrációs cellára.. úgy látszik a női karakterek buknak az ilyen dolgokra a SW univerzumban is, érdemes felvenni..)
Számos Sith őrjáraton keresztülvágva, és lőve magunkat elérünk végre a hídra, ahol kiderül, hogy Bastila már elhúzott.. hahaha. Máris megléphetjük népművelő célzattal az első szintünket, tralala.. Mielőtt tovább haladnánk a hajóhídon állva elmélázunk az elénk táruló naccerű látványon, a Sith vadászok pörgő-forgó támadóalakzatain..
Innentől kezdve gyakorlatilag a tréning második része következik, mert Trask barátunk egy fülrepesztő BANZAJ kiáltással neki veti magát az egyik ajtó mögül előtűnő setét Jedinek.. soha nem tudjuk meg, mi történik vele, mert az orrunkra csukódik egy nyílászáró.. Béke poraira!
Szóval második rész.. ismét bejelentkezik egy Carth Onasi nevű pasas, hmm, szóval Carth barátunk a Köztársaság egyik LEGJOBB pilótája, ő vezet majd végig minket hátralevő, kb. három percig tartó utunkon.. A cél, hogy minél előbb elérjük a mentőkabinokat, mivel Bastila távozását követően a Sithek játékos kedvükben feltehetőleg szar.. khm, szóval pozdorjává lövik a hajót. Innen már egyedül kell mennünk.. Mivel én scoundrellel játszottam, ami a tolvajok SW megfelelője, rendelkeztem egy rejtőzködést elősegítő övvel.. ami persze nem sokat segít, ha mindenkit le akarunk pofozni (és persze ki ne akarna), de legalább lehetőséget ad egy jó kis hátulról eleresztett orvtámadásra (sneak attack)..
Ezen a részen a záróküzdelem az igazán érdekes, amiben gyakorlatilag az ujjunkat sem kell megmozdítani, mert vagy egy robot aktiválásával nyírhatjuk ki ellenfeleinket, vagy a computer rendszer megbuherálásával robbanthatunk egy kis gőzt az arcukba..
Ha valaki elszánt XP vadász, és nem törődik az elvesztegetett eszközök számával, mindkét dolgot elvégezheti (persze, az ellenfelek csak eccer halnak meg, kuc-kuc). Mielőtt elmennénk, ne felejtsük el a piros ruhás bohóc teteméről felvenni azt a bizonyos vibroblade prototípust, mert nem is rossz közelharci fegyver (ráadásul..)
Öhm.. a ajtó kitárása után ott van szeretett mentorunk, Carth, aki 'aszongya húzzunk a vérbe, mert bármelyik percbe kilőhetik alólunk a lovat, hogy képletesen fejezzem ki magam.. több se kell hát, beugrunk a mentőkabinba, majd végignézzük, ahogy becsapódunk egy nagyon modern városképbe..
Taris felé..
Fordította / írta: Kwish 2004.01.03. |