Főoldal
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Általános
Jellemzők
FAQ
Rendszerspeci

Játékvilág
Bolygók
Társak
Krónikák

Karakterek
Kasztok
Prestige-class
Tulajdonságok
Szakértelmek
Képességek
Erőtrükkök
Formák
Táblázatok

Játékmenet
Végigjátszás
Modok

Háttérinfók
Értékelések
Előzetesek
Interjúk
Development Diary
Infómorzsák

2004.11.02. - Kwish

KotOR2 - IGN RPGVault első pilla (04.11.01)


Az IGN RPGVault lehozott néhány gondolatot, az Obsidian új játékáról, melyben a Jedik kíméletlen vadászat áldozatai lettek, mígnem végül te leszel közülük az utolsó... Nehéz megállapítani a stílusát, de leginkább talán mégis az előzetesek közé való... Ne keressünk benne új dolgot...



Az Obsidian Entertainment SW KotOR2:TSL játéka a BioWare 2003 Év játékának bizonyult darabjának folytatása. A Sithek kérlelhetetlenül felkutatták és megsemmisítették egyik Jedit a másik után, míg végül a Jedi Rendet teljes megsemmisítés fenyegeti. Az Xbox verziót két hónappal a PCs verzió megjelenése előtt, 2004. decemberében szállítják le.

Ajánlások
Az Obsidiannál a legfontosabbak a széles körben elismert fejlesztő csapat, mely már az eredeti játék kulcsfontosságú elemei terén is bizonyított (ide sorolandó a történet és a karakterfejlődés). A történet tekintetében valamennyire sötétebb, keményebb dologra számíthatunk. A karakterfejlődés vonatkozásában megismétlődik a személyes harc hogy a karakter a fény útját kövesse-e, vagy engedjen a sötét oldal csábításának, azzal az ígérettel kiegészítve, hogy a játékos döntései jobban befolyásolják azokat, akik a karakter társaságába tartoznak. Láthatunk majd különböző új erőtrükköket, helyszíneket, fegyvereket és ellenségeket, mint ahogy néhány ismerős karaktert is az első játékból.

Fenntartások
A TSL újrahasználja annak az enginnek a részeit, melyek az elődöt is működtette, ami azt jelenti, hogy a technológia tartalmazhat néhány fura dolgot ahhoz képest, amit fejlesztők felépítettek, vagy kiválasztottak volna egy feltételezett szituációban. A fejlesztési időszak rövidebb és a csapat teljes mérete valahogy kisebbnek tűnik. Az Obsidian valamiféle lehetetlen-nyerni szituációba kerülhet, ahol a rajongók egy része egy nagyon BioWare-szerű játékot vár, míg a többiek sokkal több eredeti dologra számítanak annál, mintha a folytatást ugyanaz a stúdió készítette volna el. Az Xbox kiadási dátumának előrehozása meglehetősen szokatlan dolog.

Megfontolások
A TSL várhatóan egy nagyon jó játék lesz, de meg kell küzdenie azzal a problémával, mellyel az ilyen folytatások általában szembesülnek, hogy a saját érdemei szerint értékeljék. Valamennyire azért kiábrándító, hogy nem játszhatok kedvenc platformomon, a PCn még jövő februárig, de a jó dolgok gyakran akkor jönnek, ha kivárjuk őket.

Szerző: Richard Aihoshi - 'Jonric'
Forrás: IGN RPGVault


(Vissza)