Főoldal
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Általános
Jellemzők
FAQ
Követelmények
Problémák
Csalások
Patchek

Játékvilág
Világok
Járművek
Tárgyak
Fegyverek
Páncélok

Karakter
Kasztok
Tulajdonságok
Skillek
Képességek
Erőtrükkök

Játékmenet
Végigjátszás
Társak

Háttér info

KotOR - Csalás


A BioWare külön felhívta a figyelmet a csalás veszélyeire, ugyanis ha valaki csal, akkor tönkreteszi, elcseszheti az egész játékot, a játékélményt.. hogy mik is ezek a necces dolgok?

  • Először is, ha valaki felhúzza a karaktert a 20 szintig, még mielőtt Jedivé válna. Emiatt a karakter képtelen lesz egyetlen szintet is lépni, mint Jedi.
  • A csalás, felturbózás miatt a játékos lemaradhat néhány igen fontos "kapcsolóeseményről", "trigger"-ről (ezek olyan jelentősebb események, aminek lényeges következményei is lehetnek), és emiatt aztán elmulaszhat néhány, a történet szempontjából fontos fordulópontot, megtörve a történet folytonosságát.
  • A "warp" cheat használata hasonlóan a fentiekhez olyan triggerek elmulasztását eredményezheti, amelyek globális változókat módosítanak.
  • Az "Invulnerability" tönkreteheti az átvezetéseket ("cut scenes"), és a történet kritikus ösvényének bizonyos részeit is. E törések némelyike nem olyan nyilvánvaló, így nem javasolt, hogy valaki túl gyakran használja ezt a csalást. A tanács az, hogy ha mindenképp használni akarjuk, akkor tegyük, mikor nincsenek velünk a csapattagok. Mindez azt jelenti, hogy az ezt követően felvett/visszavett csapattagok persze nem lesznek sebezhetetlenek, de kisebb az a kár is, amit a játékotoknak okozhattok.
  • Ha valaki csal a mentésnél, amit azelőtt készít, mielőtt neki kezdene egy új bolygónak, a későbbi problémák elkerülése érdekében rá kell mentenie ezekre a mentésekre.


Fordította / írta: Kwish
2003.11.21.