Főmenü
Frissítések
Hírek
Cikkek
Társoldal hírek
Végigjátszások

Aloldalak
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Társoldalak
WoW Hungary
Morrowind HQ
SW: Galaxies
Baldur.hu
Fallout HU
Dungeon Siege 2
Oblivion HQ

Egyebek
Linkek
Impresszum

2004.09.19. - Kwish

Fallout 3 - Sajtóhírek


Azt ugye mindenki tudja, hogy három website tömöríti leginkább a hardcore Fallout rajongók táborát. Ezek az RPG CODEX, a No Mutants Allowed, valamint a Duck and Cover oldalak. Az elmúlt napokban e három oldalán egyaránt megjelent néhány hír a Fallout3-ról. Mivel összevissza linkelgetnek egymásra (meg a fórumaikra), és kicsit kaotikus az egész, én most a DaC neveztem meg forrásnak. Az alábbiak rövid, sajtóhírek, melyek mindenféle magazinokban jelentek meg a Fallout3-mal kapcsolatban.



Computer Games (október)
[Todd Howard] Mindig arról beszélgetünk, hogy készítünk egy másik RPG, valamit,ami különbözik az Elder Scrolls-tól, de megtartja ugyanazokat a dolgokat, amiket szeretünk - a játkos választási lehetőségét, a nyílt-végű befejezést, a nagy karaktereket meg az ilyen dolgokat. Így mindig arról beszéltünk, hogy valami olyasmit szeretnénk készíteni, mint a Fallout, mert mindannyian annyira szerettük.
A játékot a következő ES játékkal együtt fejlesztjük, és egyaránt elérhető lesz PCn és konzolon. Még nincs mit igazán felfedni a játék történetével kapcsolatban, de SPECIAL karakter rendszere lesz, és a darabos, drogos-kurvás-tiszteletlen vonások még mindig a középpontban lesznek. "Nem igazán akarom kisebbíteni a dolgot. Azt hiszem, igen kemény M (mature, felnőtt) minősítésre hajtunk". A legnagyobb kihívás, hogy "valami olyat hozzunk létre a mai piacon, amelynek hasonló hatása volt, mint a Falloutnak 1997-ben".
"Azt mondanám, hogy a mai napokban kifejtett hatás jóval több, mint az, hogy milyen szögben látod a játékot, vagy hogy milyen módon zajlik a harc."
Forrás: 04.09.17. - Duck and Cover
(Vissza)


PC Gamer (US)
Bár a Bethesda még csak most értékeli a különféle vázlatokat, terveket és jellemzőket, a Fallout3 kétségtelenül hoz majd néhány újítást a sorozathoz. Todd Howard executive producer nem erősíthette meg hogy vajon az új játék felhagy-e a hagyományos izometrikus nézettel és forduló alapú (turn-based) harccal, de rámutatott arra, hogy a stratégiai verziónak számító Fallout Tactics megtartotta ezeket az elemeket, de mindezek ellenére nem igazán tetszett a rajongóknak. Howard szerint: "Olyan sokkal több volt a Fallout, mint a szög, amilyen nézőpontból látod, vagy hogy a harcot hogyan oldották meg. Azt kell nézni, hogy mit tett a Fallout az RPGvel 1997-ben, és egy olyan játékot kell készíteni, ami hasonló hatást gyakorol a következő generációra."
Howard úgy gondolja, hogy az alapvető, kötelező elemeke, melyek meghatároznak egy Fallout játékot "a játék általános hangulata, és a karakterek választásai. A Falloutot nagyon sokféleképp, igen eltérő eredménnyel lehetett játszani. Az első játék brilliáns munkát végzett azzal, hogy egy kíméletlen, ismeretlen környezetbe, pusztulatba helyezett, amely olyan emberekkel volt teli, akik úgy érezték (remélték), hogy az emberiségnek túl kellene élnie. Lényegében ez egy túlélő játék volt." Ez már most egy olyan jellemző, amely passzol a Fallout3-hoz is, amennyiben ez túlélte az ellenséges körülményeket, s most a folytatás lehetősége tapasztalt, RPGkhez értő kezekbe került.
Forrás: 04.09.17. - Duck and Cover
(Vissza)


Game Informer
Az elmúlt hónapban bejelentésre került, hogy a Bethesda megszerezte az Interplay-től a Fallout licenszt, és a társaság megerősítette, hogy a Fallout3 majd az ES IV-et követi, mint a következő új-generációs játék. Bár a játék még csak az előgyártási szakaszban van, azt már tudni lehet, hogy hasonló technológiát használ majd, mint az Oblivion, és szintén nyitott-befejezésű szerepjátékként készül el. Ez a játék ugyanakkor határozottan sötétebb hangulatú lesz. Képzeljétek el a Fallout világának túlélő horrorszerű verzióját, minden egyes olyan dologgal, amelyet elvártok ettől a játéktól, mint a Fallout sorozat részétől, csak mélyebb és sokkal tartalmasabb játékmenettel.
A poszt-apokaliptikus témaválasztás (egy kis humorral fűszerezve) még mindig jelen van, a karaktereddel együtt, aki élete első 20 évét a föld alatt töltötte el. Ennek köszönhetően szeme elszokott a nappali világosságtól, így a játékosnak edzenie kell a szemét, s óvnia kell a fénytől, mégpedig egy különleges szemüveggel. Todd Howard állítása szerint a Fallout3 a legeredetibb és a legerőszakosabb játék lesz, amely valaha is csak az ismerősnek tűnő amerikai városokban játszódott.
Forrás: 04.09.18. - Duck and Cover
(Vissza)


Kiegészítő komment Pete Hines-tól valamelyik fórumból
Nem, mint ahogy mondtam, jelenleg nincs fejlesztő a Fallout3-on. Todd az executive producere mind az Oblivionnak, mind a Fallout3-nak. Tudni azt, hogy ki a felelős a projektért egy kissé különbözik attól, hogy már vannak fejlesztők is, akik megbeszélik mit is kell tenni, vagy mit nem szabad tenni. Még egyszer mondom, ezek az emberek még nem léteznek.
A magazinokba kerülő infók ugyanakkor kerültek ki, mint amikor az online interjuhék is készültek, amelyek ugye akkor tűntek fel, mikor bejelentettük hogy megszereztük a Fallout3 jogait, kivéve a Game Informer anyagát, amely ezt követően néhány héttel készült.
Forrás: 04.09.18. - Duck and Cover
(Vissza)





Ami nekem ebbe nem teccik, vagy legalábbis fura:
  • PCn ÉS konzolon is
  • túlélő HORROR?!
  • kit érdekel a nézet, meg a harc, ha MÉLYEBB, TARTALMASABB játékot kapunk
  • még fejlesztő sincs a projekten
  • különleges szemüveg? ezt miért említik? talán sötétben látunk majd mindent? a SAJÁT szemünkkel?




Frissebb kapcsolódó cikkek:

2004.09.22. - Fallout 3 - Mégse túlélő horror!
2005.01.07. - Fallout 3 - Most mi van az Interplay-jel?
2005.05.17. - Fallout 3 - Bemutatják az E3-on?!
2005.05.17. - Fallout3 - Hát dehogy lesz kinn!
2005.08.04. - Fallout 3 - Azé' nincs infó, mert nincs infó

Korábbi kapcsolódó cikkek:

2004.09.17. - 1UP - Feargus chat interjuhé (04.09.16 talán)
2004.09.12. - Fallout 3 - NMA FAQ szemezgetés
2004.09.11. - Fallout 3 - FAQ az NMA-n
2004.08.13. - GameSpot: Feargus Urquhart interjuhé (04.08.11)
2004.08.13. - GameSpot: Feargus Urquhart interjuhé (04.08.11)


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása