Főmenü
Frissítések
Hírek
Cikkek
Társoldal hírek
Végigjátszások

Aloldalak
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Társoldalak
WoW Hungary
Morrowind HQ
SW: Galaxies
Baldur.hu
Fallout HU
Dungeon Siege 2
Oblivion HQ

Egyebek
Linkek
Impresszum

2004.08.04. - Kwish

NWN2 - Hivatalos bejelentés a fejlesztőről


Az Atari ma reggel meglehetősen ütős bejelentést tett: az Obsidian Entertainment fogja fejleszteni a NWN2-t. A kiadó persze (mint ahogy az NWN esetében is) a T. Bejelentő, vagyis az Atari lesz, és a BioWare biztosítja hozzá az Aurora Toolset-et, illetve a kreatív konzultációs segítséget...


...pontosabban a hivatalos közlemény szerint: "A BioWare biztosítja az eszközöket, a technológiát és a játék eszközöket az eredeti NWN-ből, ezenkívül kreatív inputot adnak, és áttekintést nyújtanak a fejlesztési folyamat során."

...és ahogy Ray Muzyka hozzátette: "Terveink szerint biztosan részt veszünk az NWN2 gyártásában és fejlesztésében, s örömmel lépünk egy újabb partneri kapcsolatba az Obsidian Entertainment-tel, és az Atari-val."

Feargus Urquhart ennyit tett a dologhoz: "A NWN2-vel a következő szintre emeljük az NWN biztosította tapasztalatot kombinálva egy új, hatalmas single-player kampányt a mély, tartalmas karakter fejlődéssel, valamint a már jelenleg is erős Aurora Toolset sok-sok fejlesztésével, és upgrade-jével."

A játék elsősorban PC-re készül (hála az égnek), bár az Atari képviselője hozzátette, hogy a következő generációs konzolok is esélyesek.

A játék várható megjelenési időpontja 2006. Addig is már van hivatalos honlap (no, még semmi): itt, illetve hivatalos fórum: itt (mikor meg akartam nézni, épp meg volt pistulva).


Hivatalos bevejentés: Obsidian
Hírháttér: Gamespot, IGN

Az IGN RPGVault egyébként kitett egy kis koncepciós képet is.



Hmm, nos, heje-huja. A hír nekem mindenképp pozitív, az Obsidian jó név, jó fejlesztőkkel, oszt majd meglátjuk. Az egyetlen érzékeny pont, az Aurora Toolset, ami egy kissé érthetlen is, hiszen elég régi motorról van szó.
Persze az is egy nagy kérdés, hogy mit tudnak kitalálni egy olyan játékhoz, mint az NWN.. A problémám az, hogy az NWN esetében nagyon sokan, és szinte mindig elfelejtik, hogy a lényege a közösség-teremtés, a multi lehetősége, és hogy egy olyan eszközt adott az RPG rajongók kezébe, mellyel létrehozhatták saját kalandjaikat. Mit lehet ehhez hozzátenni? (Lovaglás, úszás, mászás?) Kíváncsian várom a folytatást.
Az IGN RPGVault egyébként beígérte, hogy pénteken új információkkal is szolgál.



Frissebb kapcsolódó cikkek:

2004.08.06. - NWN2 - Első pilla, és interjuhék
2004.08.07. - NWN2 - Első részletek (IGN.com) szemezgetés
2004.08.07. - NWN2 - IGN.com / BioWare interjuhé részletek (04.08.06)
2004.08.07. - NWN2 - Gamespy / Obsidian interjuhé (04.08.06)
2004.08.13. - GameSpot: Feargus Urquhart interjuhé (04.08.11)

Korábbi kapcsolódó cikkek:

2004.07.19. - BG3 és NWN2 a PC Gamer következő számában!!!


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása