Főmenü
Frissítések
Hírek
Cikkek
Társoldal hírek
Végigjátszások

Aloldalak
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Társoldalak
WoW Hungary
Morrowind HQ
SW: Galaxies
Baldur.hu
Fallout HU
Dungeon Siege 2
Oblivion HQ

Egyebek
Linkek
Impresszum

2004.08.03. - Kwish

KotOR2 - Hétvégi programozó #1 (Fórum csemegézgetés)


Átbogarásztam a már említett hétvégi kérdezz-felelek játékot, mikoris az Obsidian egy fejlesztője hétvégi nagy unalmában magára eresztette a rajongókat, hogy ostromolják kérdéseikkel. Néhány érdekes info előkerült, ezeket próbáltam kiszemezgetni, a dolog szubjektív, lehet más még egyéb dolgot is érdekesnek talált volna...


Pet
Úgy tűnik, lesz egy ilyen lehetőség/adottság a játékban. Legalább egy karakter esetében lesz egy kísérő. Ez fejleszthető lesz (az upgradeable szót használták), lehet vele beszélni, segít a csatában, és nem állati kísérő. A kezdésnél egy meghatározott karakterhez tartozik, de a történet során ez megváltozhat. (Én valamilyen (harci/kém?) droidra tippelnék, ami ott röpköd az ember feje körül...

Blasterek
A kérdés arra irányult, hogy a blasterek hatékonyabbak lesznek-e, mint eddig, és lesznek-e új modellek, illetve tulajdonságok. A válasz szerint igen (mármint hatékonyabbak lesznek). Az új modellekről nincs info, de ez ismert, hogy új textúrák készültek. Lesznek hozzájuk featek is, és ”csinosítások” is (itt a flourishes szót használták, amit nem tudok értelmesebben lefordítani).

Fénykardok
Az egyik új szín az ezüst/fehér lesz (már most benne van a játékban).
Egyébként legalább 10 új szín lesz majd. Ezt később így tisztázta le: Az eredetiben volt 5 alapszín és 2 speciális (narancs, és türkiz), a második részben legalább 10 alapszín lesz, és X számú speciális.
Állítólag lesznek új lézerkard stílusok is, ami új, eltérő animációt, és eltérő bonuszokat is jelent.

"Szerelés"
A nem kémiai dolgokat alkotóelemeikre lehet szedni, aztán ezeket az elemeket felhasználva valami mást lehet készíteni. A kémiai cuccokat is szét lehet szedni (pl. medpack, stimek) általános vegyi anyagokra. Ezeket felhasználva aztán valamilyen más kémiai anyagot lehet létrehozni. Ez a dolog még nincs véglegesítve, később még lehet hogy visszatérnek rá.

Párbeszédek
A Q&A részt vevő fejlesztő érzései szerint a TSL jóval szövegesebb, mint az első rész.

Karakterek
Nem lesz több lehetőség a karakter beállítására a játék elején. Több fejforma lesz. Több fejforma lesz az idegen fajok esetében is, és a meglevőket is áttextúrázták.

Társak
Volt egy kérdés, ami arra vonatkozott, hogy a társakat is lehet-e majd a jedi presztízs osztályokba léptetni. Egyenes válasz nem érkezett, csak egy biztató megjegyzés arról, hogy az egyik programozó foglalkozott egy olyan scripttel, ami a csapatag NPCk karakterosztályát változtatja meg.

Pazaak
Jóval több kártya lesz, ami kissé több lehetőséget ad (de ezek persze meglehetnek a CPU ellenfeleknél is). Lesz pl. egy Tie Breaker (Döntetlen eldöntő) kártya is. Ez alapvetően úgy működik, mint egy sima +1 /-1 lap a KotOR1-ben, de azt a pluszt adja, ha a kör döntetlennel végződik, mégis a játékos nyeri meg a játékot. Lesz még négy olyan új kártya, ami ehhez hasonló különleges sajátosággal bír (most az nem teljesen világos nekem, hogy épp ezzel rendelkeznek-e, vagy más, de különleges tulajdonsággal..).
Lehet, hogy lesz Pazaak bajnokság, de még nem született erről döntés. Ez meglehetősen alacsony prioritással rendelkező dolog.

Megjelenés
Az elmúlt héten egy Lucas Arts képviselő decembert említett a San Diegoi Comicon rendezvényen. De ez még hivatalosan nincs megerősítve.

Csuklya
A csuklya benne lesz a játékban, de jelenleg úgy tűnik, hogy az a lehetőség, mellyel a csuklya pozícióját lehet változtatni (technikai okok miatt, mivel túl sok fejlesztési időt, és túl sok gépmemóriát zabálna a dolog) nem lesz meg. Vagy mindig fel lesz téve, vagy mindig hátra lesz hajtva, a karaktertől, illetve a felszerelésétől függően. Alapértelmezés szerint a csuklyával ellátott köpenyek (kapucnis cucc) esetében mindig fel lesz téve a csuklya, míg a kapucni/csuklya nélküli köpenyek esetében nem lesz csuklya (ez utóbbi igazán megdöbbentő fejlemény).

Játékmenet
A fejlesztő értése szerint a csaták általában véve nehezebbek lesznek. Nagyon sok dolgot építettek be, ami segíti a beállításokat, így az egyes területek progresszív módon nehezebbek lesznek, ha a karakter már erősebb, mikor odáig eljut.
(…)
Az AI és a pathfinding dolgokat fejlesztették.


(Vissza)



Frissebb kapcsolódó cikkek:

2004.08.13. - KotOR2 - Hétvégi programozó #2 (Fórum csemegézgetés)
2004.08.21. - KotOR2 - Telos, képek, videó, tralalala
2004.08.21. - KotOR2 - Idei megjelenés megerősítve
2004.08.24. - KotOR2 - Hétvégi programozó #3 (Fórum csemegézgetés)
2004.08.24. - KotOR2 - Frissült a Hivatalos Oldal: Telos, screenshotok, concept artok

Korábbi kapcsolódó cikkek:

2004.08.02. - KotOR2 - Új infók...
2004.07.28. - KotOR2 - Az elős trailer, új képek
2004.07.15. - KotOR2 - Screenshotok, concept artok és új NPC a hivatalos oldalon
2004.07.14. - KotOR2 - Egy s más
2004.07.09. - KotOR2 - Új képek az IGN RPGVault interjuhé második részében


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása