|
2004.07.13. - Kwish
Fallout 3 - Röpke interjuhé a Gamegestapo oldalon
|
Hát, nem semmi név ez egy játékoldalnak, mondhatni perverz kissé. No mindegy, itt is van egy "érdekes" kis kérdés sorozat, egy rövid elemzéssel a végén. Pete Hines válaszolt a kérdésekre.
|
Kérdés: Hihetetlen módon megörültem, mikor meghallottam, hogy a FO3 kap egy második lehetőséget, de nagyon kíváncsi lennék, hogy milyen lesz a játékotok ESRB besorolása. Nagyon sok játékos emlékszik még arra, hogy a Morrowind "Teen" (tini/gyerek) besorolású folytatása volt egy történetileg "Mature" (felnőtt) besorolású sorozatnak, és egyre többen aggódnak, hogy ez lesz a helyzet a FO3 esetében is. Tekintettel arra, hogy a FO franchise témája meglehetősen a felnőtt kategóriába sorolandó, mi a jelenlegi tervetek, már ami az ESRB részét illeti a dolognak?
Válasz: Pillanatnyilag még nem készültünk fel arra, hogy belemenjünk a részletekbe. Én nem aggódnék az ESRB dolgok miatt.
Kérdés: Akkor bizton állíthatjuk azt, hogy továbbra is számíthatunk a játék felnőtt elemeire?
Válasz: Úgy hiszem. Nem tervezzük, hogy kiszedjük azokat a fontos elemeket a játékból, amitől a FO az ami. Hűek szeretnénk maradni azokhoz az elemekhez, amitől a Fallout, nos, hát Fallout.
Kérdés: Amikor a VanBuren projectet lelőtte az IPLY, a BIS fejlesztő csapata már elég jól előrehaladt a fejlesztésben. Milyen erőforrásokat (ha vannak ilyenek egyáltalán) használtok majd fel a korábbi munkákból?
Válasz: Nem tudom, hogy milyen eszközöket, cuccokat fogunk használni a korábbi projektekből.
Kérdés: A fentiekhez kapcsolódóan felhasználjátok majd a BIS eredeti FO3 design dokumentációját?
Válasz: Nem tudom, hogy volt e bárki is az irodánkból, aki látta ezt a dokumentációt, és hogy mekkora részét használnánk, vagy nem használnánk. Ismét azt mondom, hogy erről még túl korai beszélni.
Kérdés: A SPECIAL rendszert még használjátok majd? Milyen változásokat terveztek?
Válasz: Megint azt mondom, túl korai ezt feszegetni, bár azt szeretném leszögezni, hogy az általános elvünk szerint próbálunk olyan hűségesek lenni azokhoz a dolgokhoz, amik a FO emlékezetes és nagyszerű élménnyé tették, amennyira csak lehetséges.
Kérdés: A játék a BIS által tervezett nézőpontot fogja e használni (faux-2D-nézőpont), vagy valami olyasmit készítetek, ami közelebb van a Morrowindhez?
Válasz: Még korai erről bármit mondani, de arra tippelek, hogy azt a technológiát akarjuk használni, amit már kifejlesztettünk, mintsem újrakezdenénk valami teljesen eltérő dolgot, vagy egy olyan játék stílust erőltetnénk, amiben igazán nem vagyunk jók.
A Bethesda fórumról szerzett információk alapján a FO3 még épp hogy csak a tervezési&megtárgyalási fázisban van. Tekintettel a fejlesztés korai szakaszára, a Bethesda meglehetősen szorosra zárja a pici szájacskáját, ha a tervezett megjelenési idő kerül szóba. Ezt figyelembe véve, igen valószínű, hogy akár a következő két-három évben sem látunk majd egy befejezett játékot.
Ha most tippelnem kéne, az eddigi információk alapján azt mondanám, hogy a Bethesda tervei szerint annyit felhasznál majd a Morrowind technológiából, amennyit csak lehetséges. Ahogy Gavin Carter mondta a Bethesda fórumán: "Ez nem Morrowind lesz fegyverekkel. Azok az emberek, akik azt hiszik, hogy soha nem tudunk majd túllépni a Morrowinden, ideje, hogy felébredjenek."
Forrás: Gamegestapo
(Vissza)
Frissebb kapcsolódó cikkek:
2004.07.14. - Fallout 3 - Gamespot interjú 2004.07.14. - Fallout 3 - Bethesda és SPECIAL licensz (Nyugibogyó2) 2004.07.14. - Fallout 3 - Interjú a Telefragged oldalon 2004.07.18. - Fallout 3 - GamesPlanet mini interjuhé (04.07.16) 2004.08.13. - GameSpot: Feargus Urquhart interjuhé (04.08.11)
Korábbi kapcsolódó cikkek:
2004.07.12. - Fallout 3 - LESZ FALLOUT 3!!!
Az összes kapcsolódó cikk felsorolása
|
|