Főmenü
Frissítések
Hírek
Cikkek
Társoldal hírek
Végigjátszások

Aloldalak
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Társoldalak
WoW Hungary
Morrowind HQ
SW: Galaxies
Baldur.hu
Fallout HU
Dungeon Siege 2
Oblivion HQ

Egyebek
Linkek
Impresszum

2004.07.13. - Kwish

Fallout 3 - Interju az Ign.com-ról


Az ign.com is próbált egy kicsit több információt összeszedni a FO3 bejelentéssel kapcsolatban... egy interjuhé keretein belül.


Mint már bizonyára mindenki tudja, a Bethesda Softworks bejelentette, hogy ő lesz a FO3 fejlesztője, és kiadója (továbbá minden egyéb lehetséges FO cím esetében övé ez a szerep), s ezzel végre felélesztve ezt a régóta szunnyadó PC RPG franchiset.

A FO és a FO2 (megjelenés 1997 és 1998) nagyon gyorsan a legelismertebb RPG címek lettek, amit valaha is csak PC-re elkészítettek. A durva, poszt-apokaliptikus háttér, az ellenállhatatlan történet, és a szuper művészeti megjelenítés lelkes rajongók tömegét hozta létre, amellett, hogy általában véve is megemelte a műfaj értékét.

A FO2 megjelenése óta vad spekulációk és várakozások keltek lábra a harmadik résszel kapcsolatban. Az eredeti fejlesztő BIS állítólag dolgozott a harmadik részen, s nagyon sokan feltételezik, hogy az ún. "Van Buren" project név igazából a FO3-at takarta. A stúdió bezárásával ugyanakkor a FO3 sorsa bizonytalanná vált, s az egyetlen remény az volt, hogy az IPLY biztosított mindenkit, a Fallout franchiset mindenképp tovább akarja vinni.

A mai (04.07.12) bejelentés nagyon sok izgalomra ad okot a FO - és általában véve az RPG - rajongóknak. A nagynevű Elder Scroll (és különösen a Morrowind) fejlesztői a Bethesdánál már bizonyították, hogy képesek mesteri RPGt fejleszteni.

Mivel is járt majd egy Bethesda –fejlesztésű Fallout? Ezt próbáltuk kideríteni a társaság képviselőjétől, Pete Hines-tól.

IGNPC: Rögtön a durva kérdésekkel kezdjük. Pontosan mi is a játék, és mikor jelenik meg?
Pete Hines: Arról, hogy mikor jelenik meg, még korai lenne beszélni. Hogy mi is ez a játék? A tényleges válasz erre a kérdésre,, hogy a FO3-at a FO2 folytatásaként szeretnénk elkészíteni. Licenszként megszereztük a FO3 jogokat, ami magába foglal mindent, az MMO projectet kivéve, melyet az IPLY néhány héttel ezelőtt jelentett be. A célunk, hogy elkészítsük a FO3-at, és bármit is jelentsen ez szerintetek, feltehetőleg az lesz, amire gondoltok.

IGNPC: FO3, mint a PC játék folytatása, nem pedig az IPLY akció-RPG címeihez kapcsolódó cucc.
Pete Hines: Pontosan. Nem a Brotherhood of Steel folytatását akarjuk elkészíteni.

IGNPC: Az IPLY jelenleg a nemrég bejelentett FO MMORPGn dolgozik. Ez azt jelenti, hogy még mindig az IPLY a tulajdonosa a FO szellemi jogoknak?
Pete Hines: Pontosan. Mi a FO3 jogokat licenszeljük, meg a folytatásokét - FO4, FO5.

IGNPC: Mióta tartjátok rajta a szemeteket a FO-on?
Pete Hines: Meglehetősen régóta. Az elmúlt öt év döntő részében mondogattuk a cégen belül, ha megszerezhetnénk egy másik játékot belső fejlesztésre, nagyon jó kis FO játékot tudnánk készíteni. Ez egy olyan dolog, amiről már nagyon régóta beszélgetünk.

IGNPC: A Bethesda egyedül fogja elkészíteni a FO3-at?
Pete Hines: Abszolút. Mi leszünk a fejlesztők. Nem lesz külső fejlesztő. Todd Hovard lesz a vezetője, aki a TES executive producere is.

IGNPC: Szóval akkor feltételezhetjük, hogy a BIS FO3-on végzett munkájából - ez volt ugye a Van Burren project - semmit sem fogtok használni?
Pete Hines: Kicsit korai még arról beszélni, hogy fogunk-e valamilyen eszközt használni.

IGNPC: De a játékosok feltételezhetik, hogy ez a FO történetének folytatása lesz.
Pete Hines: Igen.

IGNPC: Valami hasonlót várhatunk a játék felépítésével, a játékélménnyel kapcsolatban, mint a Morrowind esetében?
Pete Hines: Még egyszer, korai még erről beszélni, de nem mondanánk rendkívüli dolgot azzal, hogy használni szeretnénk az egyéb fejlesztések technológiáját. Őszintén szólva nyugodtan hihetitek, hogy valami hasonló lesz. Nem igazán akarunk attól nagyon eltávolodni, ami a legjobb dolog az eddigi munkánk közül. Nem fogunk hirtelen visszamenni egy felülnézeti izometrikus BG stílusú játékhoz, mert nem az, amit jól csinálunk. (Nah, bazz, akkor talán erről ennyit, nemdebár? Fallout játék Morrowind nézettel? Eszem-faszom megáll!)

IGNPC: Már megerősítettétek, hogy a FO3 egyértelműen PCs játék lesz. Meg tudnátok erősíteni a konzol terveket is?
Pete Hines: A célunk, hogy multiplatform játékot készítsünk. Még korai arról beszélni, hogy milyen platformok is lesznek.

IGNPC: Akkor felteszem, arról sem tudsz most beszélni, hogy a jelenlegi, vagy a következő generációs konzolokról lenne-e szó.
Pete Hines: Nem, még ez is korai lenne.

IGNPC: Mit jelent ez az egész a Bethesda szempontjából?
Pete Hines: Kaptunk még egy szuper RPG licenszt, amivel dolgozhatunk, s arra törekszünk, hogy tovább erősítsük helyzetünket, mint a RPG játékok egyik vezető készítője (többféle platformra is). Ez a célunk, és véleményünk szerint a FO3 megmutatja a helyes irányt.

IGNPC: Tudnál valamivel részletesebb információt adni arról, hogy mire is számíthatunk?
Pete Hines: Még nem jelentettük be az újabb TES játékot. Perszer nyilvánvaló, hogy már egy ideje dolgozunk valamin. Fejlesztői szempontból, illetve a játékosok-karácsonyi-listája szempontjából még korai lenne bármit is mondani, biztosak lehettek benne, hogy tájékoztatunk benneteket, ha lesz valami.


Forrás: IGN.com
Szerző: David Adams


(Vissza)



Frissebb kapcsolódó cikkek:

2004.07.14. - Fallout 3 - Gamespot interjú
2004.07.14. - Fallout 3 - Bethesda és SPECIAL licensz (Nyugibogyó2)
2004.07.14. - Fallout 3 - Interjú a Telefragged oldalon
2004.07.18. - Fallout 3 - GamesPlanet mini interjuhé (04.07.16)
2004.08.13. - GameSpot: Feargus Urquhart interjuhé (04.08.11)

Korábbi kapcsolódó cikkek:

2004.07.12. - Fallout 3 - LESZ FALLOUT 3!!!


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása