Főmenü
Frissítések
Hírek
Cikkek
Társoldal hírek
Végigjátszások

Aloldalak
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Társoldalak
WoW Hungary
Morrowind HQ
SW: Galaxies
Baldur.hu
Fallout HU
Dungeon Siege 2
Oblivion HQ

Egyebek
Linkek
Impresszum

2007.07.14. - Kwish

Fallout 3 - E3 előztes szemezgetés II.


Nos, megint megjelent egy rakat előzetes, még mindig az E3 kapcsán. Ismét csak lényegre próbálok koncentrálni (nem mintha még lenne valami). Talán az egyetlen érdekesebb, újdonságnak minősülő dolog Dresslock szintlépéssel kapcsolatos kommentjében van.


  • Ezt nem tudom kihagyni. Escapist Az eredeti játékokhoz hasonló új Fallout legnagyobbrészt játszhatatlan lenne, és igazán kiábrándító. (Muhaha)
  • Escapist A mintegy 45 perces prezentáció során felfedtek számos fegyvert, demonstrálták a különféle kezelési lehetőségeket és nagyon sok dolog azt csinálta: BOOM. (Muhaha)
  • Escapist Bár a harc nem forduló alapú, a játékosok beléphetnek a VATS módba, hogy megcélozzák az ellenfelek egyes testrészeit, elosszák akció pontjaikat, aztán végignézzék egy filmszerű bejátszásban, hogy miként is támad a karakterük - s az összecsapás gyakran azzal jár, hogy csak úgy fröcsköl a vér.
  • Escapist A Fallout világának megjelenése, hangulata és humora túlélte az éveket, frissítést kapott és megújult. Bár a játék 3D és FP nézetű, azért mégis Fallout. Illetve igazából az Oblivion találkozása a Fallouttal. Az NPCk inkább Oblivion NPCk, nem pedig Black Isle NPCk (bár a párbeszéd lehetőségek még mindig röhejesek és csodálatosak) és a világ sokkal inkább átalakíthatónak tűnik.
  • Escapist A szerző a demóból azt szűrte le, hogy sokkal több visszajelzés, reakció lesz a küldetésekkel kapcsolatban, s talán megváltoztatható néhány karakter élete is a játékban.
  • Escapist Fejlesztett radiális AI.
  • TeamXbox Hősünk szülővaultja, a Vault 101 az egyetlen, ami ilyen sokáig elzárta magát a külvilágtól.
  • TeamXbox Említett skillek: Nagy fegyverek / Big Guns, Szerelés / Repair, Beszéd / Speak, Tudomány / Science, Orvoslás / Medicine, és Dobás / Throwing
  • TeamXbox Tipikus shooter első pillára, de annál azért komolyabb a dolog. A lőszer olyan ritka, hogy szimpla lövöldözéssel nem lehet sokáig bírni. A VATS segítségével testrészekre célozhatunk (kijelzésre kerül a találat valószínűsége).
  • TeamXbox Stílus: esztétikus retro-futurisztikus design, mintha a The Jetsons és a Mad Max mostohagyereke lenne a játék.
  • TeamXbox (Ez olyan sz.r, hogy megint le kell írnom) Az autók fúziós reaktorába lőve miniatűr nukleáris robbanás következik be.
  • NMA-Desslock Szerencsére a Fallout 3 nem használja az Oblivion szint-összehangolásos módszerét. Először is a lényeket soha nem állítják a karakter szintjéhez, a deathclaw mindig ugyanolyan jellemzőkkel bír, bármikor is hoz vele össze a balszerencsénk. Másodszor minden egyes területhez kapcsolódik egy nehézségi szint (encounter level), ami meghatározza, hogy milyen ellenfeleket milyen felszereléssel találhatunk majd az adott területen. Ez akkor kerül beállításra, mikor felfedezzük a területet, így ha pl. egy első szintű karakter belép egy olyan területre, ahol az encounter level 5, akkor lenyomják, mint a bélyeget. Általában a zsákmányt is ez az ún. encounter level határozza meg, bár lesznek közvetlenül, manuálisan elhelyezett tárgyak is.
    A területek szintje nem marad statikus, de az első belépésünkkor zárolásra kerül. Ha valaki belép egy olyan városi területre, amely 5 szintű területnek minősül, akkor az 5 szintű is marad, és soha nem nő a nehézségi szint. Viszont változhat azoknak a területeknek a nehézségi szintje, ahová még nem lépett be a karakter. Ez a változás azonban nem lineárisan kapcsolódik a karakter szintjéhez, így mindig lesz lehetőség az XP szerzésre. Egy eredetileg 5 szintű terület például 8 szintet kaphat, ha a karakter csak akkor vetődik oda, mikor már elérte a 15 szintet. Ugyanakkor mivel a terület szintje rögzített lesz az első belépést követően, később - erősebb karakterrel - vissza lehet térni a korábbi területekre, és jól le lehet mészárolni mindenkit. Hejje-hujja. Persze a rendszeren még mindig dolgoznak.
  • GamingNexus A fegyverek állapota romlik (ezt már ugye tudjuk), de a talált fegyvereket szét is lehet kapni, hogy csak a jó alkatrészeket cipeljük magunkkal (pótalkatrésznek). A fegyverek hasznossága (sebzése) csökken, ha romlik az állapotuk.
  • GamingNexus Elélveztek a látványvilágtól. De tényleg.
  • RPGamer Mindkét harcrendszer, a futkosós-lövöldözős és a VATS kidolgozásába is nagyon belefeküdtek. A városi gerillaharc inkább futkosós volt, míg a Metróban a VATSt használták.
  • RPGamer Hangyák csápjának lelövése megzavarja a bogarakat (már volt, de érdekes)..
  • RPGamer A főhős teste is célterületekre van osztva, mindegyiknek megvan a maga találati esélye.
  • RPGamer Sugárzásmérő figyelmeztet az esetlegesen magas sugárveszélyre.
  • RPGamer Magas szinten interaktív környezet. Havok fizikai engine szimulálja a dinamikus mozgásokat. A környezet átalakíthatósága néha taktikai előnyöket biztosít.
  • RPGamer A városlakók egymással is trécselnek.
  • RPGamer A mutánsok igazán okosan viselkedtek harc közben, fedezékeket használnak és kihasználják a távolságot, saját fegyvereket cipelnek.
  • RPGamer (A már korábban említett) Hackelő rendszer véletlenszerűen működik, soha sem lesz ugyanaz a megoldás, így nem lehet majd cheatelni.
  • RPGamer (Ez olyan sz.r, de mindenki megemlíti, így megint leírom, szenvedjen más is) Hordozható nukleáris gránát vető fegyver. Ah, katapult.
  • NMA-IGN A "csapatunkba" felvehető különböző embereket limitálja a főhős karmája (ha valaki rossz fiú, akkor nem tud maga mellé szervezni jó fiúkat, és viszont).
  • NMA-IGN Lehetséges, hogy néhány karakter visszatér, de erről még nem beszéltek.
  • NMA-IGN A töltési idő gyorsabb, mint az Oblivionban.
  • NMA-IGN Megaton felrobbantása a karmánk durva csökkenését eredményezi.
  • NMA-IGN A világ végét, határait egy láthatatlan fal alkotja.
  • NMA-IGN A Brotherhood of Steel egy "neo-lovagi szervezet, ami háborút vív DC-ben".
  • NMA-IGN A játék most fut DX 9-en, és soha nem akarják olyan formában kiadni, hogy csak Vistán fusson.
  • NMA-IGN A fejlesztők szerint nagyon fontos volt az eredeti Falloutban, és az lesz a Fallout 3-ban is, hogy az olyan frakciók esetében, mint a portyázók (Raiders), rabszolga vadászok (slavers) és szuper mutánsok (Super Mutants) nem volt mindenki teljesen gonosz, és soha nem tudhatta az ember, hogy hol szerez barátokat.
  • NMA-IGN Teljesen kizárják a multiplayert.

Forrás: Escapist; TeamXbox; GamingNexus; RPGamer; NMA




Frissebb kapcsolódó cikkek:

2007.07.15. - Fallout 3 - Desslock infók
2007.07.23. - Fallout 3 - StrategyCore prezentációt követő kérdezz-felelek
2007.07.28. - Fallout 3 - SPOnG interjuhé (070725)
2007.08.01. - Fallout 3 - GamingTrend fórum Q&A I.
2007.08.03. - Fallout 3 - GamingTrend fórum Q&A II.

Korábbi kapcsolódó cikkek:

2007.07.13. - Fallout 3 - E3 előztes szemezgetés I.
2007.07.12. - Fallout 3 - Critical Hits lényeg-gyűjtés (070701)
2007.07.12. - Fallout 3 -Eurogamer interjuhé (070705)
2007.07.12. - Fallout 3 - NMA közvetett interjuhé (070701)
2007.06.21. - Fallout 3 - Néhány kérdés és felelet, még mindig a Game Informertől


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása