Főoldal
Bard's tale
Dragon Age
Gothic 3
KotOR
KotOR 2
Kult
Lionheart
NWN 2
The Fall
The Roots
The Witcher
Titan Quest
ToEE
Általános
Jellemzők
Rendszerspeci
Hivatalos FAQ
Rhomal FAQ

Világ
Lények
Helyszínek

Karakter
Jellem
Fajok
Alaposztályok
Presztízs
Skillek
Backgrounds

Játékmenet
Craftolás

3,5E D&D
Osztályok

Háttérinfók
Értékelések
Előzetesek
Interjuhék
CommUpdate
DevDiary

Galéria
Screenshots
Concepts
Modellek
Egyebek
Letöltések

2007.06.23. - Kwish

Community update az Obsidiantól (070620)

Az Obsidian Fórumon van egy blog, amiben rendszeresen rövid tájékoztatást adnak a játékkal kapcsolatos újdonságokról, tervekről, plug-inekről, ilyesmikről. Rövid szemezgetés az eheti darabból... ööö, én azt veszem előre, ami engem érdekel ;)

Thay Vörös Varázslója
A kiegészítőben megjelenik a Thay Vörös Varázslója presztízsosztály. Néhány szó az implementálásáról.

Követelmények
A karakter csak humán lehet, valamilyen nem-jó jellemmel. Legalább 8 szinttel kell rendelkezni a Spellcraft skillben, valamint legalább egy metamágikus feat, vagy egy tárgykészítő feat kell hogy legyen a karakternek (a tekercs íráson kívül). Meg kell lennie a Spell Penetration és Greater Spell Penetration feateknek is. Ráadásul a karakter specializált varázsló kell legyen, aki képes legalább harmadik szintű arcane spellek varázslására.

Osztály jellemzők
d4 életerő dobás, épp úgy mint a sima varázsló esetében és alacsony alap támadó bonusszal (BAB) rendelkezik. Magas mentődobása az Akarat mentő. Nem nyernek páncélzat vagy fegyver jártasságot. Szintlépéseknél 2+INT módosító skillpontot kapnak.

Különleges jellemzők (a sorrend nem számít)
1. A Vörös Varázsló épp úgy nyeri szintlépéskor a varázslatokat, mint a sima varázsló.
2. Javított specializáció: A karakter még sikeresebb lesz a specializációjának megfelelő varázslatok használatában.
3. Specializált védelem: A Vörös Varázsló bonuszt kap, ha olyan varázs ellen védekezik, mely a specializációjának megfelelő mágiaiskolával ellentétes iskolához tartozik.
4. Varázslat erő: A Vörös Varázsló effektív varázsló osztály (mely a szintfüggő változók próbáihoz kapcsolódik) +1 módosítót kap.
5. Varázsló bonusz feat: A Vörös Varázsló nyer egy bonusz metamágikus, vagy tárgykészítő featet.

Sajnos a kiegészítőben nem tudták implementálni a Vörös Varázslók azon képességét, hogy Körmágiát (Circle Magic) hozzanak létre. A fejlesztők úgy érezték, hogy ehelyett inkább mással töltik el az időt.


DM Kliens változások
A DM Klienssel elég sok időt eltöltöttek az 1.07 patch készítése közben. Megpróbálták használhatóbbá tenni a DM-vezette eseményekhez és kalandokhoz. Sok más egyéb változás mellet az 1.07-ben konzol parancsok válnak hozzáférhetővé; lesz egy új UI a játékosok jellemének módosítására; és a megjegyzések láthatóvá válnak a "kreátorban" (ezek azok a dolgok, amelyek {} jelek között vannak az eszköztárban). Lesz egy új dolog is a DMek számára a Játékos Listához, mely lehetővé teszi a lista szűrését, s így a DM csak azokat a játékosokat látja, akiket látni akar. Ha tehát pl. 60-nál több játékos van egy szerveren, akkor a DM kiválaszthatja azokat a játékosokat, akikkel épp foglalkozni akar.


Model/Animáció Betekintő
Ez a Model/Animáció Betekintő már csatolva volt az 1.06 patchez. Lehetővé teszi, hogy a mod készítők megnézzék, milyen animációk hozzáférhetőek pl. az egyes modellekhez.


Eszköztár fejlesztések
Az 1.07 patch tartalmaz majd néhány újítást az eszköztárhoz. Ezek közül kettő: az Armor Set ablakban át lehet majd kapcsolni a férfi és női modellek között, s a páncélzatok jellemzőit meg lehet nézni. A másik a SetLightActive script, ami lehetővé teszi a moddereknek, hogy script segítségével be és ki kapcsolják a fényt (így nem kell őket minden egyes alkalommal létrehozni, illetve elpusztítani).


Tárgy megjelenés módosító Charlie-től
Ez az UI-vezérelte rendszer lehetővé teszi, hogy a látható felszerelési tárgyak megjelenítését egy hosszú listából kiválaszthassuk. Installálni lehet a hivatalos kampányhoz, új modulhoz vagy online világhoz. Különböző páncélokat, fegyvereket, köpenyeket, sisakokat, csizmákat, kesztyűket és pajzsokat lehet vele előre megnézni.


PC Eszköz Heed-től
Ez egy GUI irányította eszközkészlet, melynek segítségével a játékos karakter különféle dolgokat tud végrehajtani (ezek legtöbbje feltehetőleg a mutilplayer játékokban lesz jó. Néhány a listából: karakter mentés; a játékidő csekkolása; a karkater kimentése a járhatatlan helyszínekről; tábortűz, vagy sátor létrehozása stb. A kezelőfelület lecsukható, így nem foglalja a képernyőt, akár egyetlen ikonná is át lehet alakítani.


PW bemutatók
Szeretnének ezekben a közösségi frissítésekben PW-ket bemutatni, ehhez kérik a lelkes jelentkezőket.


Végül még azt is megemlítik, hogy a rejtőzködés és az érzékelés jelentősen fejlődni fog majd az 1.07 patch eredményeképp (lényegében úgy fog működni, mint az NWN1 esetében), de emiatt néhány változást kell végrehajtani a Társak rendszerében.


Forrás: Neverwinter Nights 2 Community Update - 070620




Frissebb kapcsolódó cikkek:

2007.07.17. - Community Update - Genasi infók

Korábbi kapcsolódó cikkek:

2007.06.08. - Mask of the Betrayer CU#3
2007.05.21. - Mask of the Betrayer community update #2
2007.05.10. - Mask of the Betrayer community update #1
2006.07.03. - Válaszok a fejlesztőktől CU#12
2006.06.05. - Válaszok a fejlesztőktől CU#11


Az összes kapcsolódó cikk felsorolása