|
2007.01.18. - Kwish
Hellgate: London - Minimalista beszélgetés a multiról
|
A GameSpot készített egy interjuhét Bill Roper-rel a Hellgate: London multi tartalmának ellenértékével kapcsolatban, mer ugye ez elég feszkós téma volt az utóbbi időben. Hát, nagyon nem lesz tőle okosabb az ember.
|
GameSpot: Milyen terveitek vannak a Hellgate: London multiplayer tartalmával kapcsolatban? Ingyenes lesz a multi? Vannak tervek valamiféle előfizetői tartalomra? Ha igen, akkor mi lesz a különbség az ingyenes és a fizetős multiplayer között?
Bill Roper: Mindig is az volt a szándékunk, hogy egy gazdag, robusztus és tömegeknek helyt adó online multiplayer játékélményt biztosítsunk játékosainknak. Ez azt jelenti, hogy mindent megpróbálunk biztosítani, a biztonságos kliens / szerver infrastruktúrától kezdve a 24 / 7 ügyfél szolgálatig, s igyekszünk fenntartani egy teljes csapatot, akik nemcsak a játék egyensúlyi problémáit és a hibákat javítják ki, hanem - ami még fontosabb - folyamatos, és rendszeres tartalomfrissítést is készítenek a játékhoz. És bár csak most véglegesítjük az online terveink kereskedelmi és játék jellemzőit, azt már most határozottan állíthatjuk, hogy meglehetősen szignifikáns lesz az ingyenes online játék.
GameSpot: A multiplayertől függetlenül az még mindig igaz, hogy a Hellgate: London teljes egészében játszható lesz majd single-player játékként is, ugye?
Bill Roper: Hát persze! Ez soha sem változott, és mindig is kulcs eleme volt a fejlesztésünknek. Tudjuk, hogy nem mindenkinek adott a lehetőség arra, illetve nem mindenki szeret másokkal játszani a neten. A Diablo sorozathoz hasonlóan létrehoztunk egy teljes single-player játékot is, ahol a játékmenet tartósságát a véletlengenerálással készült elemek, a ritkaság és a testreszabhatóság biztosítják.
GameSpot: Mikorra várhatunk részleteket arról, hogy végül miként zártátok le a multiplayer szituációt?
Bill Roper: Egy olyan terven dolgozunk, mely lehetővé teszi, hogy biztosítsunk minden lehetséges szolgáltatást és a folyamatos tartalomfrissítést, továbbá hogy figyelembe vegyük a világ minden táján megtalálható játékosok érdekeit és szükségleteit is. Ez egy bonyolult folyamat, de hamarosan megoszthatjuk ezeket a terveket a rajongóinkkal.
GameSpot: A játék a hónap végén eléri a zárt béta tesztelői fázist. Fejlesztői szempontból ezt követően mik a terveitek?
Bill Roper: A hónap végén megkezdjük az online elemek tesztelését egy zárt "baráti és családi körű" alfa fázisú teszttel. E teszt alapján végleges formát nyer a béta programunk ütemezése, és az, hogy milyen nagy játékos bázissal hajtsuk végre. A játék fejlesztése kiváló ütemben halad, s rendkívüli módon fellelkesít minket, ahogy a kis darabok összeállnak egy egésszé. A heti játéknapok egyre tovább és tovább visznek minket a történetben és a játékban, s a karakterosztályok képviselői (ezek a fejlesztők azon dolgoznak, hogy egy adott karakterosztály a lehető legjobb legyen) már a múlt héten elkezdték benyújtani a közvetlen visszajelzéseket.
GameSpot: Szeretnél még valami elmondani?
Bill Roper: Nagy örömünkre szolgál, hogy ilyen sok ember ilyen szenvedélyesen áll a játékhoz, s hogy a lehető legtöbbet szeretnék róla tudni. Megpróbáljuk minden energiánkat arra fordítani, hogy a lehető legjobb játékot hozzuk össze, s már alig várjuk, hogy a következő néhány hónapban mindenkivel elkezdhessük a játékot a béta tesztelésen.
GameSpot: Köszönjük, Bill.
Kérdező: Jason Ocampo
Forrás: GameSpot - Q&A: Bill Roper opens up about Hellgate: London
Korábbi kapcsolódó cikkek:
2006.11.08. - Hellgate: London - Hunter kaszt 2006.09.08. - Hellgate: London - Mini Q&A 2006.07.24. - Hellgate: London - HellgateGuru kérdezz-felelek 2006.07.09. - Hellgate: London - Interjuhé, második rész 2006.07.04. - Hellgate: London - Interjuhé, első rész
Az összes kapcsolódó cikk felsorolása
|
|